Pagina 1 van 1

Indi verhuur stopt op 1 juli

Geplaatst: 26 mei 2009, 10:15
door Dave
Tiens, nog maar een paar maanden terug verklaarde Telenet nog dat Indi zou blijven (yeah right, nooit een letter van geloofd, maar soit) ...
Wat lag er gisteren in de brievenbus een brief, waarin staat dat vanaf 1 juli de huur van de Indi recorder stopt, met het aanbod voor die tijd 'm te gaan inruilen voor een Telenet-versie (waarbij de huur voor de HD recorder versie dan wel stijgt van 6 (Indi) naar 8€/mnd (Telenet) en dat terwijl ik tevreden was en ik die interactiviteit niet hoef ... pfff ...
Het was te verwachten.
Afijn, keuze heb ik niet, ik zal dus maar hetgeen op de schijf staat bekijken, wissen en het bakske gaan inruilen zeker ...
Trouwens ik lees hier ook in andere topics dat mensen problemen hebben met hun signaal ...
Bij ons was er nooit een probleem (signaalsterkte altijd ver in het groen, ok signaalkwaliteit was matig (een aantal blokjes, maar toch nog net rood), maar nooit problemen alles werkte, tot een weekje terug ofzo (sinds Gunk & Acht werden toegevoegd ongeveer), nu zijn er geen blokjes meer te zien bij signaalsterkte en kwaliteit, het beeld blijft continu hangen + soms blokkerig ...
Wij hebben niks gewijzigd, dus wat is het probleem???

Re: Indi verhuur stopt op 1 juli

Geplaatst: 26 mei 2009, 11:15
door Muziekbos
Telenet is een vuil spel aan het spelen. Door een slechte software update van de Digicorder is deze niet meer werkbaar. Zwart scherm, live pauzeren werkt niet meer, opname plannen lukt niet meer, ... waarschijnlijk een sluikse manier om de klanten met een gekocht exemplaar te verplichten om over te stappen naar een gehuurd exemplaar. Zo zijn ze daar ook vanaf en kunnen ze verder poen scheppen, graaien.

Re: Indi verhuur stopt op 1 juli

Geplaatst: 26 mei 2009, 13:05
door Dfrog
Muziekbos schreef:Telenet is een vuil spel aan het spelen. Door een slechte software update van de Digicorder is deze niet meer werkbaar. Zwart scherm, live pauzeren werkt niet meer, opname plannen lukt niet meer, ... waarschijnlijk een sluikse manier om de klanten met een gekocht exemplaar te verplichten om over te stappen naar een gehuurd exemplaar. Zo zijn ze daar ook vanaf en kunnen ze verder poen scheppen, graaien.
Berg die theorie maar ver op, hier geen problemen met een gekochte Digicorder.

ps: als je zoveel problemen hebt met Telenet, kan je ze beter opzeggen. Is beter voor uw gemoedstoestand.

Re: Indi verhuur stopt op 1 juli

Geplaatst: 26 mei 2009, 13:59
door ubremoved_539
Dfrog schreef:Berg die theorie maar ver op, hier geen problemen met een gekochte Digicorder.
Laten we het dan louter toevallig noemen dat er de laatste tijd veel mensen problemen hebben met Digicorders die plotseling rare kuren krijgen (inclusief die van mij). Ik heb die van mij ook twee keer terug tot leven kunnen brengen terwijl er volgens de helpdesk niets aan te doen was, en ik maar een nieuwe moest huren (nice try).

Re: Indi verhuur stopt op 1 juli

Geplaatst: 26 mei 2009, 19:25
door Dfrog
Het is gewoonweg rommel. Die helpdesker zou zijn werk niet goed doen indien hij u niets probeert te verpatsen :wink:

Re: Indi verhuur stopt op 1 juli

Geplaatst: 26 jul 2009, 13:46
door rte968
Ik heb een gehuurde Indi decoder en ben niet ingegaan op de verplichte omruiling naar een Telenet decoder.

De Indi decoder werkt nog steeds! :banana:

Re: Indi verhuur stopt op 1 juli

Geplaatst: 03 aug 2009, 09:42
door lugho
Dfrog schreef:
Muziekbos schreef:Telenet is een vuil spel aan het spelen. Door een slechte software update van de Digicorder is deze niet meer werkbaar. Zwart scherm, live pauzeren werkt niet meer, opname plannen lukt niet meer, ... waarschijnlijk een sluikse manier om de klanten met een gekocht exemplaar te verplichten om over te stappen naar een gehuurd exemplaar. Zo zijn ze daar ook vanaf en kunnen ze verder poen scheppen, graaien.
Berg die theorie maar ver op, hier geen problemen met een gekochte Digicorder.

ps: als je zoveel problemen hebt met Telenet, kan je ze beter opzeggen. Is beter voor uw gemoedstoestand.
Dfrog,

Wacht maar af, jij zal ook nog problemen krijgen met de Digicorder.

Na de update werkt de EPG hier niet naar behoren of helemaal niet en valt het geluid af en toe weg, erg irriterend. En kijk maar eens rond op het internet, de meesten hebben dit probleem.

En betreffende uw opmerking om Telenet op te zeggen, ik zou dat graag doen, maar dan moet Telenet me wel 379 euro terugbetalen die ik voor mijn Digicorder heb betaald omdat die nu niet meer naar behoren functioneert door hun sabotage update.

Belgie is toch een belachelijk land dat een firma de gewone mens gewoon kan chanteren en afpersen zonder dat er iemand ingrijpt. Tijd dat de Telenet maffia opgerold wordt.

Lugho