Pagina 1 van 1

Dommel facturatieproblemen

Geplaatst: 20 apr 2009, 16:51
door haelters
Heeft er nog iemand een aanmaning voor betaling gekregen voor de welke hij wel de betaling gedaan heeft ?

Ik betaal met domiciliëring en zie effectief dat deze reeds betaald is... Nu hoop ik dat ze mijn verbinding niet zullen onderbreken...

Re: Dommel facturatieproblemen

Geplaatst: 20 apr 2009, 17:08
door testertje
Bij ons loopt alles zoals het moet. Misschien eens bellen?

Re: Dommel facturatieproblemen

Geplaatst: 20 apr 2009, 17:47
door tjoolder
Ook hier een aanmaning gekregen terwijl alles via domiciliëring loopt.

Re: Dommel facturatieproblemen

Geplaatst: 20 apr 2009, 17:52
door darkzero
ik betaal ook via domi en krijg ook soms een "1ste aanmaning". ik negeer dit gewoon want als ik ga kijken met m'n banking software is alles betaald.
nog nooit verder problemen mee gehad...

Re: Dommel facturatieproblemen

Geplaatst: 20 apr 2009, 19:43
door tom35
Hoi,

hier hetzelfde probleem.
heb ze via de helpdesk een mailtje gestuurd.
Ik versta dat toch niet hoor daar.
Ik betaal ook met domiciliering.

Tom

Re: Dommel facturatieproblemen

Geplaatst: 20 apr 2009, 19:47
door haelters
Ik heb (opvallend snel) een antwoord gekregen, dat wegens de vakantie er vertragingen zijn opgetreden en dat ik zeker niet zonder internet zal vallen. Eigenlijk vreesde ik het ergste, maar blijkbaar is de helpdesk/facturatie daar toch stukken beter aan het worden.

Als het goed is, mag het ook gezegd worden!

Re: Dommel facturatieproblemen

Geplaatst: 20 apr 2009, 19:53
door testertje
haelters schreef:en dat ik zeker niet zonder internet zal vallen


Hebben ze tegen mij drie keer gezegd...... en drie keer zonder internet.

Re: Dommel facturatieproblemen

Geplaatst: 20 apr 2009, 22:03
door Maglor
haelters schreef:Als het goed is, mag het ook gezegd worden!


Inderdaad, onterechte reminders sturen is héél goed, NOT!

Re: Dommel facturatieproblemen

Geplaatst: 21 apr 2009, 11:00
door FullHD
Gisteren kreeg ik via email ook een reminder - alhoewel ik via domiciliëring betaal en de betaling een kleine week geleden van mijn rekening is gegaan. Ik heb naar de helpdesk gebeld - waar in minder dan een minuut tijd iemand opnam. Die persoon legde uit dat mijn domiciliëring een paar dagen later is gebeurd doordat de bank geen verrichtingen deed op 10 en 13 april en de betaling daardoor in hun systeem nog niet verwerkt was. Normaal gezien zou ik de eerstkomende dagen een bevestiging van mijn betaling mogen verwachten. En dat is vandaag ook gebeurd.

Ik heb de indruk dat alles toch stilaan op zijn pootjes begint te vallen bij Dommel...

Re: Dommel facturatieproblemen

Geplaatst: 22 apr 2009, 14:05
door silencer
ik heb gisteren gebeld, na 3 minuten al iemand aan de lijn (daar kan Belgacom nog wat van leren).

edit: vandaag weer gebeld, binnen de 30 seconden iemand aan de lijn gehad.