Belgacom om gek van te worden.......
Geplaatst: 14 apr 2009, 13:40
Sinds een maand heb ik met veel pijn en moeite belgacom tv en internet, direct zie ik al op mijn eeerste faktuur een flink bedrag aan telefoonkosten, wat blijkt dit waren 0800 gesprekken met de helpdesk van belgacom om fouten op te lossen die zij zelf maakten. Dat dit betaalnummers zijn staat nergens aangegeven.
Dus hoe meer fouten hoe meer ze verdienen. Ik zal op de activatie niet verder ingaan anders wordt het een lang en triest verhaal.
Zaterdag constateerde ik dat comfort vieuw was ingeschakelt op de decoder, ik heb dit niet aangevraagd omdat ik zelf een hdd recorder bezit, dus maar even contact opgenomen. De reaktie was dat ik deze de eerste maand gratis had en als ik deze binnen deze maand niet zelf deacktiveerde je er automatisch een jaar aan vast zit. Inmiddels weet ik dat je bij belgacom net zo lang moet bellen totdat je een medewerker treft met hersens (kan paar dagen duren) en vandaag trof ik er dacht ik een. De comfort vieuw uitschakelen werd direct in orde gemaakt zonder problemen.
Ik dacht iemand met verstand van zaken dus nog maar een brandende vraag stellen, "wanneer kan ik mijn woonplaats hd uitzendingen bekijken" ?
reaktie: ach meneer dat kan allang maar daar heeft u een ander abonnement voor nodig ( ik had het juist en specifiek afgesloten voor HD TV)
U moet dan een nieuw modem kopen want u heeft nu ADSL2 en u heeft VDSL2 nodig, bovendien moet u u abonnement overzetten van classic naar comfort maar dat kan alleen als u een jaar abo bijneemt dus tot febr 2011 en u moet activatie kosten betalen.
protesteren hielp niet, ik heb opgehangen, mijn decoder opgeborgen in de doos en ga nu de opzegbrief verzenden aan onze Belgacom vrienden,
vanavond maar een extra prozacje denk ik.
groetjes
John
Dus hoe meer fouten hoe meer ze verdienen. Ik zal op de activatie niet verder ingaan anders wordt het een lang en triest verhaal.
Zaterdag constateerde ik dat comfort vieuw was ingeschakelt op de decoder, ik heb dit niet aangevraagd omdat ik zelf een hdd recorder bezit, dus maar even contact opgenomen. De reaktie was dat ik deze de eerste maand gratis had en als ik deze binnen deze maand niet zelf deacktiveerde je er automatisch een jaar aan vast zit. Inmiddels weet ik dat je bij belgacom net zo lang moet bellen totdat je een medewerker treft met hersens (kan paar dagen duren) en vandaag trof ik er dacht ik een. De comfort vieuw uitschakelen werd direct in orde gemaakt zonder problemen.
Ik dacht iemand met verstand van zaken dus nog maar een brandende vraag stellen, "wanneer kan ik mijn woonplaats hd uitzendingen bekijken" ?
reaktie: ach meneer dat kan allang maar daar heeft u een ander abonnement voor nodig ( ik had het juist en specifiek afgesloten voor HD TV)
U moet dan een nieuw modem kopen want u heeft nu ADSL2 en u heeft VDSL2 nodig, bovendien moet u u abonnement overzetten van classic naar comfort maar dat kan alleen als u een jaar abo bijneemt dus tot febr 2011 en u moet activatie kosten betalen.
protesteren hielp niet, ik heb opgehangen, mijn decoder opgeborgen in de doos en ga nu de opzegbrief verzenden aan onze Belgacom vrienden,
vanavond maar een extra prozacje denk ik.
groetjes
John