Pagina 1 van 1

Probleem cityconnect (wag200g)

Geplaatst: 14 maa 2009, 11:51
door Yensor
Men migratie van netconnect naar cityconnect is gebeurd op 4 maart
heb alle instellingen in modem gedaan (linksys wag200g) maar internet wil maar niet werken. had dan naar dommel helpdesk gebeld zei zeiden dat ik men splitters , modem moest nakijken.
Heb splitter, rj11 kabel vervangen maar heb nogal tijd hetzelfde probleem.
(netconnect werkte zonder problemen op 4 mbit)

Instellingen wag200g:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Re: Probleem cityconnect (wag200g)

Geplaatst: 14 maa 2009, 12:03
door Thallyos
Als je zeker bent dat het niet bij jezelf ligt kun je best zo snel mogelijk een interventie door Belgacom navragen. De catch hier is wel dat als de technicus bij je langs komt en het probleem blijkt bij jou te liggen, je 130 euro voor die interventie moet betalen.

Ik heb een maand zonder internet gezeten omdat er blijkbaar op de centrale iets verkeerd was gegaan met de kabels. De tijd en moeite die ik heb moeten investeren om Dommel (en bij uitbreiding Belgacom) ertoe te bewegen om actie te ondernemen heeft mij in elk geval veel geld gekost.

Hun helpdesk is wel sinds vorige week wat hervormd, dus met een beetje geluk ben jij sneller geholpen dan.

Re: Probleem cityconnect (wag200g)

Geplaatst: 16 maa 2009, 07:50
door kweezie wabbit
Je moet de encapsulation op PPoA zetten.

Re: Probleem cityconnect (wag200g)

Geplaatst: 07 apr 2009, 11:39
door Yensor
Ziet er naar uit dat ik het zelfde probleem heb dan u :roll:
BGC man langs geweest zeer snel stond volgende morgen al aan men deur , probleem was niet bij mij lijn was goed
Nu hopen dat alles snel in orde komt :?