Tweede telefoonlijn
Geplaatst: 08 maa 2009, 13:06
Ik had (indertijd) een tweede telefoonnr aangevraagd voor Homeconnect.
Vandaag krijg ik deze email:
Geachte Klant,
U hebt via de homelink software de activatie van een 2de lijn/nummer aangevraagd.
Het nummer dat werd toegekend aan deze extra telefoonlijn, kan u terugvinden in het onderwerp van deze e-mail.
De activatie van deze lijn zal afgerond worden binnen de periode van 1 week. U dient geen aanpassingen te doen aan uw installatie, zorg er enkel voor dat telefoontoestellen en/of faxmachines die gebruik maken van dit telefoonnumer aangesloten zijn op de "phone2" poort van uw siemens homebox modem.
Het huidige telefoonnummer zal natuurlijk blijven werken op alle toestellen die aangesloten zijn op de "phone1" poort van uw siemens homebox modem.
Nu mijn vraag, is het ook mogelijk dat mijn "hoofdtelnr" op zowel phone 1 als 2 gaat?
*edit: dit gaat makkelijk door bij Voip: toestellen Phone #2 te bewerken. Je zal zien dat je sipXXXX-1 geworden is. Gewoon veranderen naar de gewone sip. Als je dan belt naar dat nr krijg je te horen dat het niet beschikbaar is:).
Kan bv handig zijn als je op pc Bria hebt staan, en je dat telnr wil gebruiken:)
Vandaag krijg ik deze email:
Geachte Klant,
U hebt via de homelink software de activatie van een 2de lijn/nummer aangevraagd.
Het nummer dat werd toegekend aan deze extra telefoonlijn, kan u terugvinden in het onderwerp van deze e-mail.
De activatie van deze lijn zal afgerond worden binnen de periode van 1 week. U dient geen aanpassingen te doen aan uw installatie, zorg er enkel voor dat telefoontoestellen en/of faxmachines die gebruik maken van dit telefoonnumer aangesloten zijn op de "phone2" poort van uw siemens homebox modem.
Het huidige telefoonnummer zal natuurlijk blijven werken op alle toestellen die aangesloten zijn op de "phone1" poort van uw siemens homebox modem.
Nu mijn vraag, is het ook mogelijk dat mijn "hoofdtelnr" op zowel phone 1 als 2 gaat?
*edit: dit gaat makkelijk door bij Voip: toestellen Phone #2 te bewerken. Je zal zien dat je sipXXXX-1 geworden is. Gewoon veranderen naar de gewone sip. Als je dan belt naar dat nr krijg je te horen dat het niet beschikbaar is:).
Kan bv handig zijn als je op pc Bria hebt staan, en je dat telnr wil gebruiken:)