Dommel opzegging Boostpakket.
Geplaatst: 03 maa 2009, 18:25
Ik zit nu al enkele jaren bij dommel en heb er nooit echt problemen mee gehad.
Todat ik mijn boostpakket wou opzeggen aangezien ik bij nader inzien deze niet nodig had.
Ik was al meer dan een jaar bij dommel voor internet dus kon ik het normaal zonder problemen opzeggen.
Echter is de situatie nu volgend:
Eind agustus 2008 stuur ik een email naar dommel om een aanvraag te doen voor de afschaffing van mijn boostpakket.
eerst hebben ze me hier niet op geantwoord ( en ticket was ook gesloten ...) dus hebben ze me totaal genegeerd.
Hierna heb ik hen opnieuw een email gestuurd met de anvraag voor de afschaffing van het pakket.
enkele dagen later kreeg ik een antwoord met als mededeling dat mijn aanvraag genoteerd staat en de afschaffing na een 2-tal weken compleet zal zijn. (en met verontschuldigingen voor het voorgaande bericht waar ik geen antwoord op kreeg.)
Enkele weken later nog steeds niet afgeschaft ( ondertussen al eind september)
Ik heb af en toe eens een mail gestuurd om te vragen hoe het zat en als antwoord kreeg ik steeds dat ze dit hadden doorgegeven aan de daarvoor bestemde dienst.
Ik heb dit even wat laten liggen ondertussen kregen wede faktuur met het boostpakket op.
de eerste 2 keer hebben we deze nog betaald maar voor de laatste faktuur werd het ons teveel.
Ik stuurde hen nog eens een email (Januari 2009) om te vragen hoe het nu zit met die annulatie. Waarop ze weer zijden dat dat aan de dienst doorgegeven is geweest.
We hebben de faktuur betaald mits aftrek van de boostpackage. Hiervoor kregen we meermaals een waarschuwing dat onze faktuur niet compleet betaalt is geweest waarop wij hen de faktuur terugstuurde met als antwoord waarom niet.
We zijn eerlijke mensen bij mij thuis betalen meestal alles maar we kunnen moeilijk voor een dienst betalen die we niet gebruiken en al vele malen eerder hebben willen afschaffen. Alsook betalen we ook deze dienst dus kunnen ze er ook voor zorgen dat we waar krijgen voor ons geld en dus zich ook echter bezighouden met het opzeggen van het pakket.
Nu begon het stillaan echt wel tijd te worden dat het boostpakket afgeschaft moest worden.
Ik ben dan maar eens bij hun klantendienst aan de deur geweest om is een persoonlijk gesprek te hebben om te vragen wat er aan de hand is.
Daar werd me verteld dat er een technicus in opleiding is (sinds eind augustus vraag ik me dan af ???) die daarvoor zal moeten instaan. En dat ze een beetje overbeladen waren door het lanceren van homeconnect...
Maar dat dit achter de rug is en dat ze zich nu weer goed kunnen fixeren op de algemene klantendienst.
en niet enkel voor de homeconnect klanten die problemen hadden.
De persoon zij me dat hij persoonlijk ons ging opvolgend en dat het binnen een 2tal weken ging gebeuren (de opzegging)
Hiervoor kregen we ook een melding om ons te zeggen dat onze internetverbinding ging worden "suspended" omdat de faktuur niet helemaal betaald was. Waarop wij hadden gebeld om de situatie uit te leggen waarop de persoon aan de lijn zei dat hij ervoor ging voor zorgen dat we "onnline" zouden kunnen blijven totdat het probleem zou zijn worden opgelost.
Ineens vorige zondag hadden we dan toch geen internet niet meer, Bleek dat we toch suspended waren.
Na een telefoontje bleek het dat we de faktuur eerst zullen moeten betalen. Waarop we zeiden dat we internet nodig hadden en de telefonist zei dat hij dit niet meer kon activeren.
Echter zeiden we dat ik internet nodig had voor de komende examens en dat we de betalingen doen via internet. Waarop het internet ineens wel 24 uur kon worden geactiveerd.
Hierop zei ik tegen de persoon in kwestie dat hij vanaf nu dan elke 24 uur ons internet zal moeten activeren want wij willen niet betalen voor een dienst die we niet gebruiken en dus ondertussen al 8 maanden geleden hebben opgezegd.
Nu werkt het internet dus tijdelijk terug maar het probleem is nog steeds niet opgelost.
overlaatst kreeg ik zelf een mail van dommel dat ik die boostpakket via een aangetekende brief moest opzeggen (daar komen ze nu pas mee aan dacht ik) Waarop we weer de klantendienst belden waarop zei me dan antwoorden dat dit een vergissing was (Ze spreken zich in het bedrijf al tegen :S) en dat het genoteerd staat voor onze afschaffing en dat dit binnen 2 weken ging gebeurd zijn (weeral 2 weken)
Waarop ik antwoorde waaron niet direct? en pas binnen 2 weken?
Waarop zei antwoorden dat er meerdere mensen hun boostpakket willen afschaffen MAAR ik heb hem er wel opgewezen dat deze waarschijnlijk wel niet allemaal sinds eind augustus die aanvraag hebben gedaan (of dat hoop ik toch niet...)
Ziezo dat is een beetje mijn probleem iemand hier meer ervaring mee?
Of tips om het procedure sneller te laten lopen
Todat ik mijn boostpakket wou opzeggen aangezien ik bij nader inzien deze niet nodig had.
Ik was al meer dan een jaar bij dommel voor internet dus kon ik het normaal zonder problemen opzeggen.
Echter is de situatie nu volgend:
Eind agustus 2008 stuur ik een email naar dommel om een aanvraag te doen voor de afschaffing van mijn boostpakket.
eerst hebben ze me hier niet op geantwoord ( en ticket was ook gesloten ...) dus hebben ze me totaal genegeerd.
Hierna heb ik hen opnieuw een email gestuurd met de anvraag voor de afschaffing van het pakket.
enkele dagen later kreeg ik een antwoord met als mededeling dat mijn aanvraag genoteerd staat en de afschaffing na een 2-tal weken compleet zal zijn. (en met verontschuldigingen voor het voorgaande bericht waar ik geen antwoord op kreeg.)
Enkele weken later nog steeds niet afgeschaft ( ondertussen al eind september)
Ik heb af en toe eens een mail gestuurd om te vragen hoe het zat en als antwoord kreeg ik steeds dat ze dit hadden doorgegeven aan de daarvoor bestemde dienst.
Ik heb dit even wat laten liggen ondertussen kregen wede faktuur met het boostpakket op.
de eerste 2 keer hebben we deze nog betaald maar voor de laatste faktuur werd het ons teveel.
Ik stuurde hen nog eens een email (Januari 2009) om te vragen hoe het nu zit met die annulatie. Waarop ze weer zijden dat dat aan de dienst doorgegeven is geweest.
We hebben de faktuur betaald mits aftrek van de boostpackage. Hiervoor kregen we meermaals een waarschuwing dat onze faktuur niet compleet betaalt is geweest waarop wij hen de faktuur terugstuurde met als antwoord waarom niet.
We zijn eerlijke mensen bij mij thuis betalen meestal alles maar we kunnen moeilijk voor een dienst betalen die we niet gebruiken en al vele malen eerder hebben willen afschaffen. Alsook betalen we ook deze dienst dus kunnen ze er ook voor zorgen dat we waar krijgen voor ons geld en dus zich ook echter bezighouden met het opzeggen van het pakket.
Nu begon het stillaan echt wel tijd te worden dat het boostpakket afgeschaft moest worden.
Ik ben dan maar eens bij hun klantendienst aan de deur geweest om is een persoonlijk gesprek te hebben om te vragen wat er aan de hand is.
Daar werd me verteld dat er een technicus in opleiding is (sinds eind augustus vraag ik me dan af ???) die daarvoor zal moeten instaan. En dat ze een beetje overbeladen waren door het lanceren van homeconnect...
Maar dat dit achter de rug is en dat ze zich nu weer goed kunnen fixeren op de algemene klantendienst.
en niet enkel voor de homeconnect klanten die problemen hadden.
De persoon zij me dat hij persoonlijk ons ging opvolgend en dat het binnen een 2tal weken ging gebeuren (de opzegging)
Hiervoor kregen we ook een melding om ons te zeggen dat onze internetverbinding ging worden "suspended" omdat de faktuur niet helemaal betaald was. Waarop wij hadden gebeld om de situatie uit te leggen waarop de persoon aan de lijn zei dat hij ervoor ging voor zorgen dat we "onnline" zouden kunnen blijven totdat het probleem zou zijn worden opgelost.
Ineens vorige zondag hadden we dan toch geen internet niet meer, Bleek dat we toch suspended waren.
Na een telefoontje bleek het dat we de faktuur eerst zullen moeten betalen. Waarop we zeiden dat we internet nodig hadden en de telefonist zei dat hij dit niet meer kon activeren.
Echter zeiden we dat ik internet nodig had voor de komende examens en dat we de betalingen doen via internet. Waarop het internet ineens wel 24 uur kon worden geactiveerd.
Hierop zei ik tegen de persoon in kwestie dat hij vanaf nu dan elke 24 uur ons internet zal moeten activeren want wij willen niet betalen voor een dienst die we niet gebruiken en dus ondertussen al 8 maanden geleden hebben opgezegd.
Nu werkt het internet dus tijdelijk terug maar het probleem is nog steeds niet opgelost.
overlaatst kreeg ik zelf een mail van dommel dat ik die boostpakket via een aangetekende brief moest opzeggen (daar komen ze nu pas mee aan dacht ik) Waarop we weer de klantendienst belden waarop zei me dan antwoorden dat dit een vergissing was (Ze spreken zich in het bedrijf al tegen :S) en dat het genoteerd staat voor onze afschaffing en dat dit binnen 2 weken ging gebeurd zijn (weeral 2 weken)
Waarop ik antwoorde waaron niet direct? en pas binnen 2 weken?
Waarop zei antwoorden dat er meerdere mensen hun boostpakket willen afschaffen MAAR ik heb hem er wel opgewezen dat deze waarschijnlijk wel niet allemaal sinds eind augustus die aanvraag hebben gedaan (of dat hoop ik toch niet...)
Ziezo dat is een beetje mijn probleem iemand hier meer ervaring mee?
Of tips om het procedure sneller te laten lopen