Pagina 1 van 1

DiscoveryLine opzeggen

Geplaatst: 26 jan 2009, 21:09
door Ledje
Ik heb een discoveryline maar ik wil deze opzeggen.

Nu heeft Belgacom een prijsverhoging doorgevoerd en kan ik dat al zoiezo als reden gebruiken.
Maar moest Belgacom daar moeilijk over doen, kan je dan na één jaar opzeggen?

Mijn eerste factuur die ik zie op e-services, de datum daarvan staat op 18/02/2008.

Nu Dommel moet ik opzeggen voor 11/02/2009, mijn diensten daar zullen stoppen +/- 11/03/2009

Wanneer zeg ik dan best mijn Belgacom Discovery Line op?

En hoe doe ik dat? Want als ik op de site volg, geven ze me een telefoonnummer..

Alessio

Re: DiscoveryLine opzeggen

Geplaatst: 26 jan 2009, 23:06
door Braindamage
wacht nog tot half februari, dan ben je een jaar klant geweest en kan je het afzeggen zonder boete. Moest je het nu afzeggen dan ga je de volgende maand toch nog moeten betalen.

Afzeggen kan in principe via de telefoon, maar een aangetekende brief is misschien beter.
Als je je domel abonnement nog niet kan afzeggen dan wacht je misschien beter nog even om dan beide tegelijk af te zeggen. Anders zit je nog met een lopend internet abonnement maar kan je er toch niet op.

Re: DiscoveryLine opzeggen

Geplaatst: 18 feb 2009, 17:15
door Kenneth
Nu heeft Belgacom een prijsverhoging doorgevoerd en kan ik dat al zoiezo als reden gebruiken
Hoe lang kan je dat argument eigenlijk gebruiken? Kan me voorstellen dat er daar een maximum termijn opstaat.

Re: DiscoveryLine opzeggen

Geplaatst: 18 feb 2009, 17:44
door Maglor
Ja daar stond een termijn op. Weet niet meer tot waneer die liep, maar verlopen is ze alleszins.