[Te Koop]HTC Touch dual met garantie!!+GPS+Nokia 6600!!!

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Gesloten
Tuneboy2005
Pro Member
Pro Member
Berichten: 233
Lid geworden op: 15 mar 2007, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

Ik verkoop een HTC Touch Dual met daarbij een Emtac bleutooth GPS muis. Op de touch dual is er nog 1 jaar garantie!!! Er zijn volgende accescoires inbegrepen, 220V lader, Micro SD kaart van 2 GB.Originele HTC autolader, Metal armor case voor optimale bescherming, extra stylus, 2 extra screenprotectors + 1 die er al van de eerste dag opzit alsook die metal armor case dus toestel is volledig krasloos !!!!!
Verder zit er nog een usb adapter bij om TEGELIJKERTIJD je touch dual op te laden alsook data te versturen + nog een 3.5 inch earjack te gebruiken. Ook is er nog de originele headset + doos en papieren.
Voor de gps muis is er ook nog een carcharger voorzien en een tasje.
Foto's op aanvraag.

Ps: Toch dual heeft de laatste officiele Rom Windows mobile 6.1 en bovendien sim lock vrij !!!

Voor de serieuze bieders doe ik er nog een Nokia 6600 ook compleet met lader en autolader. nokia is voor zien van tomtom die ook met deze gps muis werkt.

Dit alles voor 230€
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Kan je mij pm'n met foto's en of het mogelijk is de htc eens te testen?
Tuneboy2005
Pro Member
Pro Member
Berichten: 233
Lid geworden op: 15 mar 2007, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

Foto's kun je krijgen, maar ik weet niet hoe ze op PM te plaatsen, mijn email is [email protected], stuur mij een bericht en ik zal je foto's doorsturen. tja en testen dit is nog een nieuw toestel uitstekend verzorgd vanaf de eerste dag en werkt gewoon perfect. je mag mij alles vragen over die touch dual ik zal er op antwoorden.

P1000151.JPG
(245.79 KiB) 38 keer gedownload
Tuneboy2005
Pro Member
Pro Member
Berichten: 233
Lid geworden op: 15 mar 2007, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

Is verkocht, topic mag gesloten of verwijderd worden.
Gesloten

Terug naar “Te koop / Gezocht”