Pagina 1 van 1
CRM
Geplaatst: 09 jan 2009, 19:48
door Nikon
ik kan plots niet meer inloggen op het
CRM van dommel, krijg altijd een "login incorrect" bericht
zit er nog iemand met dit probleem?
Re: CRM
Geplaatst: 09 jan 2009, 19:56
door on4bam
Nee.
Ben je echt zeker dat je niets mistypt hebt?
Re: CRM
Geplaatst: 09 jan 2009, 19:57
door Nikon
100%, heb autocomplete aanstaan en heb 10 keer manueel geprobeerd
Re: CRM
Geplaatst: 09 jan 2009, 19:59
door on4bam
Nikon schreef:100%
Vreemd. Hier werkt het (maar waarschijnlijk niet lang meer want mijn abbo loopt af op 10/01)
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: CRM
Geplaatst: 09 jan 2009, 20:00
door Nikon
on4bam schreef:Nikon schreef:100%
Vreemd. Hier werkt het (maar waarschijnlijk niet lang meer want mijn abbo loopt af op 10/01)
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ja, dan moet er wel iets mis zijn met mijn account, zal even de forgot password procedure uitvoeren.
EDIT: omg wth: warning: your email address could not be found and your access from has been logged
Re: CRM
Geplaatst: 09 jan 2009, 20:58
door gr4vity
Heb je toevallig je contact adres veranderd in het CRM? dus het E-mail adres waarop zij contact kunnen opnemen met jou? Anders, dit is je nieuwe loginnaam.
Re: CRM
Geplaatst: 09 jan 2009, 21:01
door Nikon
gr4vity schreef:Heb je toevallig je contact adres veranderd in het CRM? dus het E-mail adres waarop zij contact kunnen opnemen met jou? Anders, dit is je nieuwe loginnaam.
Nope, anders had ik dit wel geprobeerd allicht.
Mijn enige verklaring is dat er een fout is in de databank of iemand heeft mijn logingegevens gevonden/gestolen (god knows how)
Re: CRM
Geplaatst: 09 jan 2009, 21:03
door ceurrrix
Voorgevoelens bbrrrr..
Dat zou wel eens het begin van het einde kunnen inluiden.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Re: CRM
Geplaatst: 09 jan 2009, 21:17
door meon
on4bam schreef:Nikon schreef:100%
Vreemd. Hier werkt het (maar waarschijnlijk niet lang meer want mijn abbo loopt af op 10/01)
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ook al ben je geen klant meer, dan nog kan je nog steeds op CRM inloggen...
Re: CRM
Geplaatst: 09 jan 2009, 21:43
door ceurrrix
Just,ik geraak daar na 6 maand weg te zijn,ook nog altijd op.
Re: CRM
Geplaatst: 09 jan 2009, 23:33
door gr4vity
ceurrrix schreef:Voorgevoelens bbrrrr..
Dat zou wel eens het begin van het einde kunnen inluiden.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Ceurrrix,
Is het mogelijk om een degelijke bijdrage te leveren aan dit forum. Er zijn namelijk mensen die blijven klagen over jouw gedrag.
Re: CRM
Geplaatst: 09 jan 2009, 23:48
door Nikon
ik geraak dus nergens meer op buiten de webmail, ben enkel nog verbonden met ADSL, maar ik vermoedt dat wanneer die reconnect hij ook niet meer ge-authentificeert zal geraken en dat wil ik dus niet vroegtijdig uit proberen.
heb een mailtje gestuurd maar dat zal waarschijnlijk pas ergens na de weekend verwerkt worden. is er geen nummer waar je dommel in de weekend op kan bereiken?
Re: CRM
Geplaatst: 10 jan 2009, 01:40
door gr4vity
Wat bedoel je met ik geraak nergens meer op? Geraak je nog op de nieuwsserver? Indien ja, geen zorgen maken. Dan zal je ADSL normaal gesproken ook gewoon blijven werken (dat is de zelfde radius). Wat betreft het CRM, geen idee hoe dat kan maar ik vermoed een domme fout.
Re: CRM
Geplaatst: 10 jan 2009, 02:01
door Nikon
gr4vity schreef:Wat bedoel je met ik geraak nergens meer op? Geraak je nog op de nieuwsserver? Indien ja, geen zorgen maken. Dan zal je ADSL normaal gesproken ook gewoon blijven werken (dat is de zelfde radius). Wat betreft het CRM, geen idee hoe dat kan maar ik vermoed een domme fout.
webspace ftp gaat ook niet meer, nieuwsgroepen gaan nog wel
Re: CRM
Geplaatst: 10 jan 2009, 08:24
door xenne
hier geen probleem (zone 09)
Re: CRM
Geplaatst: 12 jan 2009, 10:18
door Nikon
heb een ticket aangemaakt en dat staat nu open, hopelijk duurt het niet te lang, kan mijn verbruik niet controleren
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Re: CRM
Geplaatst: 12 jan 2009, 20:07
door Nikon
Het is opgelost, mijn pa had dus idd het facturatie email adres laten wijzigen maar zonder dit mij te vertellen en zonder dat hij wist dat dit impact had op de login van het crm. Heb ze deze morgend vlot telefonisch kunnen bereiken.