Betalen voor een beindigd contract? Ik dacht het niet.
Geplaatst: 04 jan 2009, 18:57
Hi,
Zoals in een andere thread te lezen heb ook ik mijn Dommelcontract beeindigd. Eerst stonden ze er op dat ik een aangetekende opzeg stuurde maar na een mail dat ik volgens het contract had opgezegd hebben ze dan toch het contract beeindigd (in CRMpanel staat mijn abbo "terminated"). De einddatum hiervan was 10/01/2009. (Opzeg reeds in november)
Nu krijg ik toch nog een mail dat ik een "overdue" factuur heb "first reminder" dus voor de periode tot 10/02. Ik kan aannemen dat de champagne de laatste dagen rijkelijk heeft gevloeid ten huize schedom maar dat de automatische facturatie een stuk in zijn voeten heeft geloof ik toch niet.
Nu goed, de domiciliering is gestopt, we zien wel of er nog mails volgen...
Zoals in een andere thread te lezen heb ook ik mijn Dommelcontract beeindigd. Eerst stonden ze er op dat ik een aangetekende opzeg stuurde maar na een mail dat ik volgens het contract had opgezegd hebben ze dan toch het contract beeindigd (in CRMpanel staat mijn abbo "terminated"). De einddatum hiervan was 10/01/2009. (Opzeg reeds in november)
Nu krijg ik toch nog een mail dat ik een "overdue" factuur heb "first reminder" dus voor de periode tot 10/02. Ik kan aannemen dat de champagne de laatste dagen rijkelijk heeft gevloeid ten huize schedom maar dat de automatische facturatie een stuk in zijn voeten heeft geloof ik toch niet.
Nu goed, de domiciliering is gestopt, we zien wel of er nog mails volgen...