Backupsysteem OBM
Geplaatst: 30 dec 2008, 11:52
Hallo,
Ik heb zonet eens het backupprogramma uitgetest, aangezien het inbegrepen is in mijn abbo.
Spijtiggenoeg krijg ik het niet aan de praat. Bij het eerste keer opstarten moet je connectiegegevens invullen. Als ik deze invul volgens de aangegeven instructies door dommel krijg ik de volgende error:
Al eens contact opgenomen met de technische helpdesk, maar ze kunnen me niet verder helpen, kreeg als antw: 'probeer het later nog eens'.
Ik heb zonet eens het backupprogramma uitgetest, aangezien het inbegrepen is in mijn abbo.
Spijtiggenoeg krijg ik het niet aan de praat. Bij het eerste keer opstarten moet je connectiegegevens invullen. Als ik deze invul volgens de aangegeven instructies door dommel krijg ik de volgende error:
Al eens contact opgenomen met de technische helpdesk, maar ze kunnen me niet verder helpen, kreeg als antw: 'probeer het later nog eens'.