Belgacom aankoop annuleren
Geplaatst: 10 dec 2008, 14:57
Reeds enkele maanden ADSL Minute; bij elke factuur een brief dat ik beter kon omschakelen omdat we veel verbruiken.
Mijn vrouw belt Belgacom op, ze bieden me de goedkoopste oplossing : ADSL light. Heb toen ok gezegd.
Nu krijg ik een brief met duidelijk de vermelding dat ik kan annuleren zonder boete of wat dan ook binnen de 14 werkdagen.
Gisteren gebeld en daar vertelden ze me dat het abonnement al is ingegaan en dat ik toch de resterende maanden moet betalen als ik annuleer. Ik verwijs naar de kleine letters dat ik dus kan opzeggen, ze antworod dat dit toch niet het geval is, ik verhef mijn stem licht en wil de tekst letterlijk voorliezen, waarbij zij gewoon inhaakt.
Ik had voor dit eerste gesprek 10 minuten moeten wachten, ik probeer opnieuw te bellen, na 12 minuten nog niemand aan de lijn.
Direct een mail gestuurd naar de ombudsman voor Telecom.
Weet iemand of er een emailadres is waar ik kan mailen naar Belgacom, want aan de telefoon komt er niets van ....
Intussen verstrijken de dagen en weet ik niet of mijn abonnement nu opgezegd is, en wil ik dus ook geen nieuw abonnement aanvragen.
Bovendien merk ik nu dat er toch nog een ander beter abonnement is, waarvan ze dus niets verteld hebben aan mijn vrouw.
Mijn vrouw belt Belgacom op, ze bieden me de goedkoopste oplossing : ADSL light. Heb toen ok gezegd.
Nu krijg ik een brief met duidelijk de vermelding dat ik kan annuleren zonder boete of wat dan ook binnen de 14 werkdagen.
Gisteren gebeld en daar vertelden ze me dat het abonnement al is ingegaan en dat ik toch de resterende maanden moet betalen als ik annuleer. Ik verwijs naar de kleine letters dat ik dus kan opzeggen, ze antworod dat dit toch niet het geval is, ik verhef mijn stem licht en wil de tekst letterlijk voorliezen, waarbij zij gewoon inhaakt.
Ik had voor dit eerste gesprek 10 minuten moeten wachten, ik probeer opnieuw te bellen, na 12 minuten nog niemand aan de lijn.
Direct een mail gestuurd naar de ombudsman voor Telecom.
Weet iemand of er een emailadres is waar ik kan mailen naar Belgacom, want aan de telefoon komt er niets van ....
Intussen verstrijken de dagen en weet ik niet of mijn abonnement nu opgezegd is, en wil ik dus ook geen nieuw abonnement aanvragen.
Bovendien merk ik nu dat er toch nog een ander beter abonnement is, waarvan ze dus niets verteld hebben aan mijn vrouw.