Adsl, zonder gemor (Waar gebeurd, test-aankoop november '08)

Gesloten
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Mijnheer B. heeft voor zijn vaste telefoonlijn een abonnement bij TELE2. Op een dag ontvangt hij thuis – gratis, dat moeten we erbij zeggen – een modem die hij nooit heeft besteld. Hij laat het pakje ongeopend en laat de operator via e-mail weten dat hij geen adslverbinding wil via de telefoon, omdat hij al met het internet is verbonden via de tv-kabel. Toch krijgt hij enkele dagen later een factuur van iets minder dan € 30 voor de adsl-verbinding die hij niet gebruikt. Hij weigert natuurlijk
die rekening te betalen, maar blijft wel netjes betalen voor zijn telefoongesprekken.

TELE2 stuurt hem een herinnering, die hij nog steeds niet betaalt. De tegenreactie: zijn lijn wordt afgesloten, om pas na een tussenkomst door Belgacom te worden hersteld. Iets later krijgt hij van TELE2 een creditnota voor het bedrag van het adsl-abonnement. Maar daar is onze lezer niet minder boos om: TELE2 mocht hem zonder zijn toestemming geen adsl-verbinding opleggen. En de operator had nog minder het recht zijn telefoonlijn af te sluiten voor de nietbetaling van een factuur die hij nooit had mogen ontvangen! En er is geen haar op zijn hoofd dat eraan denkt de modem met de post terug te sturen, zoals dat hem wordt gevraagd. Als TELE2 zijn toestel terug wil, moet hij het maar komen halen. Dan kan het bedrijf ook meteen zijn excuses aanbieden …
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Satsurfer, zelfde als in andere post, check uw pb
Afbeelding
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

zelfde als in uw andere - nutteloze - topic:

was dat niet op jou dat ik al eens een reactie heb gegeven dat iedere ombudsdienst voorbeelden aangeeft?
dit valt volgens mij nog altijd onder bashing want je probeert een provider in een slecht daglicht te stellen door voorbeelden van mensen te gebruiken die je niet kent / niet jou problemen
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

320i schreef:dit valt volgens mij nog altijd onder bashing want je probeert een provider in een slecht daglicht te stellen door voorbeelden van mensen te gebruiken die je niet kent / niet jou problemen


wat maakt het verschil nu uit of dit mijn of een ander zijn problemen zijn.....deze -voor U faits-divers- toestanden hebben mij doen beslissen een maand of 3 terug NIET voor Tele2 te kiezen....en ook niet voor dommel.

Dan moet je geen forum starten, als iedereen z'n mond moet houden.....en kom enkel met feiten, niet meer, maar ook niet minder.....en als jij dat niet aankan.....lees het dan gewoon niet :twisted:
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Mja, dit soort verhalen worden door publicatie in een magazine enorm uitvergroot. Oké, d'er gebeuren fouten en als consument kan het zijn dat je met je rug tegen de muur staat, maar dan nog lijkt het me verhoudingsgewijs wegcijferbaar zijn.
Uiteindelijk is Test-Aankoop sensatiejournalistiek.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

meon schreef:Uiteindelijk is Test-Aankoop sensatiejournalistiek.

en hoeveel klagen mensen niet over dommel hun homeconnect? is dat ook sensatie.....
schrap mijn -door bovenstaande als nutteloos beschouwde- topic maar, ik heb het begrepen....dat noemen ze censuur :eek:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

satsurfer schreef:
meon schreef:Uiteindelijk is Test-Aankoop sensatiejournalistiek.

en hoeveel klagen mensen niet over dommel hun homeconnect? is dat ook sensatie.....
schrap mijn -door bovenstaande als nutteloos beschouwde- topic maar, ik heb het begrepen....dat noemen ze censuur :eek:

Userbase brengt geen magazine uit met het oogmerk om geld te verdienen.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Lord Utopia schreef:Userbase brengt geen magazine uit met het oogmerk om geld te verdienen.

ben je daar weer hyena
Afbeelding
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

Persoonlijk vind ik ook dat deze topics hier niet thuis horen.
Het enige wat je momenteel aan het doen bent is zwart makerij.
Je hebt geen enkele band met de mensen die de problemen hebben. En TA ... tja ... sensatie ...
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

D'er is trouwens een verschil tussen 1 specifiek geval uitvergroten en een latent aanwezig, groter, algemeen probleem kenbaar maken.
Vergelijk volgende, volledig verzonnen titels en merk het verschil op "Mevr. Janssens heeft bacteriologisch beschimmeld voedsel gekocht in de Delhaize" en "15% van het aangeboden vlees in supermarkten voldoet niet aan de houdbaarheidsnormen".
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

satsurfer schreef:
320i schreef:dit valt volgens mij nog altijd onder bashing want je probeert een provider in een slecht daglicht te stellen door voorbeelden van mensen te gebruiken die je niet kent / niet jou problemen


wat maakt het verschil nu uit of dit mijn of een ander zijn problemen zijn.....deze -voor U faits-divers- toestanden hebben mij doen beslissen een maand of 3 terug NIET voor Tele2 te kiezen....en ook niet voor dommel.

Dan moet je geen forum starten, als iedereen z'n mond moet houden.....en kom enkel met feiten, niet meer, maar ook niet minder.....en als jij dat niet aankan.....lees het dan gewoon niet :twisted:


triestigen appel!
ge hebt geen T2 gepakt, maar loopt wel te zeiken?

ga nog wat in't ballenbad zitten dan hé...

Wat voor nut heeft het om uw frustraties omdat ge van uw moemoe ni gekregen hebt voor uwe sint wa ge zo graag wou uit te werken op stukke waar ge toch de toete verstand van hebt?
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

satsurfer schreef:
meon schreef:Uiteindelijk is Test-Aankoop sensatiejournalistiek.

en hoeveel klagen mensen niet over dommel hun homeconnect? is dat ook sensatie.....
schrap mijn -door bovenstaande als nutteloos beschouwde- topic maar, ik heb het begrepen....dat noemen ze censuur :eek:

Meon bedoeld dat het disproportioneel wordt uitvergroot waardoor het een foute weergave is van de werkelijkheid.

Censuur is het voorkomen dat er zoiets kan vermeld worden en dit topic staat er nog steeds.
Als ik mij niet vergis ben jij het die om de verwijdering vraagt ... op zoek naar een self-forfulling prophecy?

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

320i schreef:triestigen appel!
ge hebt geen T2 gepakt, maar loopt wel te zeiken?

ga nog wat in't ballenbad zitten dan hé...

Wat voor nut heeft het om uw frustraties omdat ge van uw moemoe ni gekregen hebt voor uwe sint wa ge zo graag wou uit te werken op stukke waar ge toch de toete verstand van hebt?

320i, leer eerst AN te schrijven op een forum!
gij hebt het profiel -en het gedrag- van een johnny (username 320i=> je rijdt met /reed met /droomt van/... een BMW 320i hoogstwaarschijnlijk?) :beerchug:
en maakt direct het niveau van uw post duidelijk... :P

320i schreef:uit te werken op stukke waar ge toch de toete verstand van hebt?

heb al skynet, telenet, versatel, edpnet, euphonynet gehad, dus ik weet wel degelijk waarover ik praat, puber. :bang:

aan de administrators....ZET HIER A.U.B. SLOT OP, daar dit de laatste keer is dat ik nog topic start met gebruikerservaringen. Als je niet meeloopt met de kudde (o wee als je dommel durft in negatief daglicht stellen), dan word je publiek gelyncht door de groepies van dommel.

ZIELIGE MENSEN (op een paar uitzonderingen na zoals Meon, dfrog,....)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Lol satsurfer, iedereen die iets tegen u zegt, en het schiet in het verkeerde keelgat bij u, noem je een johny/puber...
Eerlijk, ik droom niet van een BMW... eerder een citroën C5 of een peugeot 407.
Moet het eens niet gedaan zijn met uw beledigingen satsurfer jegens anderen op het forum?
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Beste UserBase crew,
Kunnen jullie aub de permissie "Kan berichten melden" aanzetten op al de fora, voor alle users?
Dank bij voorbaat.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Dat staat toch gewoon open voor iedereen? Of niet dan?
Los daarvan gaan we slotje zetten op deze topics. Ongeacht hun informatieve waarde, we kunnen hier moeilijk mensen gaan helpen die niet zélf op dit forum hun verhaal melden; we kunnen immers geen feedback vragen en dus het nut van een forum verdwijnt volledig.
Gesloten

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”