inventarisatie
Geplaatst: 26 nov 2008, 14:12
Geachte userbase gebruikers,
Voor het opmaken van een dossier om te overhandigen aan de BIPT, ben ik een inventarisatie aan het maken van de echte Dommel problemen, dan denk ik aan het niet kunnen bellen met andere dommel gebruikers, connecties die steeds wegvallen en dergelijke.
Ik ben niet op zoek naar problemen die eventueel aan de gebruiker kunnen liggen, zoals instellen port forwarding, hoe een mailbox te openen, aan te maken of te wijzigen.
De echte dommel problemen, zie ik dan ook graag verschijnen, het liefst met een ticket id, (ook al is die van zeven maand geleden bij wij van spreken). Je kunt de problemen in deze topic kwijt of als je dat liever doet in mijn PM box.
Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen.
Peter
Voor het opmaken van een dossier om te overhandigen aan de BIPT, ben ik een inventarisatie aan het maken van de echte Dommel problemen, dan denk ik aan het niet kunnen bellen met andere dommel gebruikers, connecties die steeds wegvallen en dergelijke.
Ik ben niet op zoek naar problemen die eventueel aan de gebruiker kunnen liggen, zoals instellen port forwarding, hoe een mailbox te openen, aan te maken of te wijzigen.
De echte dommel problemen, zie ik dan ook graag verschijnen, het liefst met een ticket id, (ook al is die van zeven maand geleden bij wij van spreken). Je kunt de problemen in deze topic kwijt of als je dat liever doet in mijn PM box.
Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen.
Peter