Pagina 1 van 1

login

Geplaatst: 19 nov 2008, 18:36
door jacksam
ik heb al anderhalve week geleden netconnect besteld, en heb mij tot eergisteren altyd al kunnen aanmelden via crm schedom met mijn mailadres en paswoord voor mijn status te zien enz... maar nu sinds eergisteren als ik mij wil inloggen op crm schedom komt erop, dat mijn paswoord niet juist is, en toch vul ik het juiste paswoord in, als ik dan duw op paswoord reminder en mijn mail adres dan invul dan komt erop dat, dat emailadres niet bestaat, heb al gemaild naar dommel naar krijg geen antwoord terug heb ook al verschillende keren gebeld, niemand neemt op,ik ben maar een leek hierin, dus nu was mijn vraag wat kan ik hieraan doen, en hoe kan ik terug inloggen, zodat ik mijn gegevens kan zien :-(

Geplaatst: 19 nov 2008, 20:15
door Praetorian
blijven bellen is denk ik de enige oplossing...Kwestie van geen dubbele bestelling te plaatsen en in problemen te komen.

Geplaatst: 19 nov 2008, 22:32
door tbscope
Lijkt er op dat hun server gecrashed is en dat er een backup van een maand geleden is terug gezet :-)

Zoals hierboven gezegd. Blijf proberen iemand aan de telefoon te krijgen.

Geplaatst: 19 nov 2008, 22:37
door a3ke
tbscope schreef:Lijkt er op dat hun server gecrashed is en dat er een backup van een maand geleden is terug gezet :-)
waar lees/weet je dat ?

Geplaatst: 19 nov 2008, 22:52
door tbscope
a3ke schreef:
tbscope schreef:Lijkt er op dat hun server gecrashed is en dat er een backup van een maand geleden is terug gezet :-)
waar lees/weet je dat ?
"Lijkt er op" is NIET "het is zo"
Weet ik veel wat de reden is. Is gewoon een gokje.

Geplaatst: 20 nov 2008, 07:46
door manu
tbscope: aan gokjes en gissingen en veronderstellingen hebben niemand een boodschap. Zie maar naar dat geleuter over faillissement etc

Geplaatst: 20 nov 2008, 09:18
door Zambo
Gewoon heel ver wegblijven van Dommel is de beste remedie tegen internet problemen.

Geplaatst: 20 nov 2008, 11:04
door Gent32m
Zambo schreef:Gewoon heel ver wegblijven van Dommel is de beste remedie tegen internet problemen.
Zambo, met alle respect. Maar nu niet overdrijven hé.

Ik heb Homeconnect, mijn internet werkt, mijn telefoon ook, ik heb een volledig gratis maand gehad, ik surf stabiel aan 4,6 Mbps, ... wil ik nog verder gaan ??

Ok, er zijn momenteel wat problemen met de helpdesk / administratie (en bij sommige mensen zijn er nog wat problemen met hun foon). Maar daar houd het op hé.

Mensen, heb wat vertrouwen in je ISP !

Dommel is nog altijd geen Telenet, Belgacom of Tele2. Die je bv opbellen, je gesprek op band opnemen en dan achteraf daarmee beweren dat je een contract bij ze hebt getekend. Of bv bij een shake abbo, je hun betaalzenders gratis een maand aansmeren. Echter moet je voor het einde van de maand, die wel specifiek opzeggen of je hangt er betalend aan vast voor een maand. Echt koosjer zijn die praktijken niet.

Ik heb dan zelf ook nog altijd veel meer vertrouwen in een kleine ISP (zoals Dommel), dan dat ik dit in de grote heb.

Idem met de banken. Ik zit bij Rabobank (voor te sparen) en Argenta (voor de zichtrekeningen + kaartjes). Ik was vroeger een kind van Fortis (mijn vader was er klant). Echter wegens de vele kosten voor betaalkaarten en het mij aansmeren van beleggingsfondsen, ben ik er weggegaan. Ik weet nog hoe die man me ergens uitlachte en tegen mijn vader zei. Pas maar op met Argenta. Zo een kleine bank kan gemakkelijk failliet gaan. Yeah.. Daarmee mijn gevoel van vertrouwen (in die kleine speler) proberen te schaden. Echter, wat heeft de geschiedenis ons geleerd. Niet Argenta, maar wel Fortis de grote broer, stond bijna op de rand van het failliet. Wie laatst lacht, lacht best zeker ?

Dus... Zambo, ceurrix e.a. graag gefundeerde kritiek (op Dommel).
En niet het zoveelste populistisch inhoudloos propaganda.

Dit topic is bedoeld om jacksam te helpen. Opmerkingen zoals: "Gewoon heel ver wegblijven van Dommel is de beste remedie tegen internet problemen." helpt, jacksam geen meter vooruit.

Jacksam,
1) Geduld hebben (gezien de administratieve achterstand bij Dommel)
2) Bel de helpdesk (om de zoveel dagen eens op) als je paniek krijgt.
3) Binnen 1 maand zou je toch aangesloten moeten geraken.

Succes ermee!
En welkom als Dommel gebruiker :-D

Geplaatst: 20 nov 2008, 11:07
door apostasia
ben ik de enige die medelijden heb met mensen die zo opgaan in hun anti-dommel kruisvaart dat ze het niet kunnen laten belachelijk veel tijd te spenderen op dit forum en in elke post komen vertellen hoe slecht dommel wel niet is?

edit: Gent32m was mij voor, zij het met iets meer gevoel voor retoriek

Geplaatst: 20 nov 2008, 12:54
door ceurrrix
Yep,jacksam,als je 2 weken geleden Dommel bestelde,
kon je weten dat u geduld zou moeten hebben en ondertussen zou mogen betalen.

Heb geduld en binnen een onzeker aantal maanden,
zal het zeker al een tijdje in orde zijn

Geplaatst: 20 nov 2008, 17:21
door tbscope
manu schreef:tbscope: aan gokjes en gissingen en veronderstellingen hebben niemand een boodschap. Zie maar naar dat geleuter over faillissement etc
Och leer toch eens wat te lachen man.
Ben jij altijd zo serieus?

Kijk, als je hier de posts eens een keer naleest dan zie je dat het merendeel hier niet beantwoord kan worden. Het enige correcte antwoord is: neem contact op met Dommel. (stond trouwens ook in mijn post om het niet helemaal nutteloos te maken).

Geplaatst: 21 nov 2008, 02:08
door metaldeth
Gent32m schreef:
Zambo schreef:Gewoon heel ver wegblijven van Dommel is de beste remedie tegen internet problemen.
Zambo, met alle respect. Maar nu niet overdrijven hé.

Ik heb Homeconnect, mijn internet werkt, mijn telefoon ook, ik heb een volledig gratis maand gehad, ik surf stabiel aan 4,6 Mbps, ... wil ik nog verder gaan ??

Ok, er zijn momenteel wat problemen met de helpdesk / administratie (en bij sommige mensen zijn er nog wat problemen met hun foon). Maar daar houd het op hé.

Mensen, heb wat vertrouwen in je ISP !

Dommel is nog altijd geen Telenet, Belgacom of Tele2. Die je bv opbellen, je gesprek op band opnemen en dan achteraf daarmee beweren dat je een contract bij ze hebt getekend. Of bv bij een shake abbo, je hun betaalzenders gratis een maand aansmeren. Echter moet je voor het einde van de maand, die wel specifiek opzeggen of je hangt er betalend aan vast voor een maand. Echt koosjer zijn die praktijken niet.

Ik heb dan zelf ook nog altijd veel meer vertrouwen in een kleine ISP (zoals Dommel), dan dat ik dit in de grote heb.

Idem met de banken. Ik zit bij Rabobank (voor te sparen) en Argenta (voor de zichtrekeningen + kaartjes). Ik was vroeger een kind van Fortis (mijn vader was er klant). Echter wegens de vele kosten voor betaalkaarten en het mij aansmeren van beleggingsfondsen, ben ik er weggegaan. Ik weet nog hoe die man me ergens uitlachte en tegen mijn vader zei. Pas maar op met Argenta. Zo een kleine bank kan gemakkelijk failliet gaan. Yeah.. Daarmee mijn gevoel van vertrouwen (in die kleine speler) proberen te schaden. Echter, wat heeft de geschiedenis ons geleerd. Niet Argenta, maar wel Fortis de grote broer, stond bijna op de rand van het failliet. Wie laatst lacht, lacht best zeker ?

Dus... Zambo, ceurrix e.a. graag gefundeerde kritiek (op Dommel).
En niet het zoveelste populistisch inhoudloos propaganda.

Dit topic is bedoeld om jacksam te helpen. Opmerkingen zoals: "Gewoon heel ver wegblijven van Dommel is de beste remedie tegen internet problemen." helpt, jacksam geen meter vooruit.

Jacksam,
1) Geduld hebben (gezien de administratieve achterstand bij Dommel)
2) Bel de helpdesk (om de zoveel dagen eens op) als je paniek krijgt.
3) Binnen 1 maand zou je toch aangesloten moeten geraken.

Succes ermee!
En welkom als Dommel gebruiker :-D
²

Geplaatst: 21 nov 2008, 08:00
door ketter
metaldeth schreef:
Gent32m schreef:
Zambo schreef:Gewoon heel ver wegblijven van Dommel is de beste remedie tegen internet problemen.
Zambo, met alle respect. Maar nu niet overdrijven hé.

Ik heb Homeconnect, mijn internet werkt, mijn telefoon ook, ik heb een volledig gratis maand gehad, ik surf stabiel aan 4,6 Mbps, ... wil ik nog verder gaan ??

Ok, er zijn momenteel wat problemen met de helpdesk / administratie (en bij sommige mensen zijn er nog wat problemen met hun foon). Maar daar houd het op hé.

Mensen, heb wat vertrouwen in je ISP !

Dommel is nog altijd geen Telenet, Belgacom of Tele2. Die je bv opbellen, je gesprek op band opnemen en dan achteraf daarmee beweren dat je een contract bij ze hebt getekend. Of bv bij een shake abbo, je hun betaalzenders gratis een maand aansmeren. Echter moet je voor het einde van de maand, die wel specifiek opzeggen of je hangt er betalend aan vast voor een maand. Echt koosjer zijn die praktijken niet.

Ik heb dan zelf ook nog altijd veel meer vertrouwen in een kleine ISP (zoals Dommel), dan dat ik dit in de grote heb.

Idem met de banken. Ik zit bij Rabobank (voor te sparen) en Argenta (voor de zichtrekeningen + kaartjes). Ik was vroeger een kind van Fortis (mijn vader was er klant). Echter wegens de vele kosten voor betaalkaarten en het mij aansmeren van beleggingsfondsen, ben ik er weggegaan. Ik weet nog hoe die man me ergens uitlachte en tegen mijn vader zei. Pas maar op met Argenta. Zo een kleine bank kan gemakkelijk failliet gaan. Yeah.. Daarmee mijn gevoel van vertrouwen (in die kleine speler) proberen te schaden. Echter, wat heeft de geschiedenis ons geleerd. Niet Argenta, maar wel Fortis de grote broer, stond bijna op de rand van het failliet. Wie laatst lacht, lacht best zeker ?

Dus... Zambo, ceurrix e.a. graag gefundeerde kritiek (op Dommel).
En niet het zoveelste populistisch inhoudloos propaganda.

Dit topic is bedoeld om jacksam te helpen. Opmerkingen zoals: "Gewoon heel ver wegblijven van Dommel is de beste remedie tegen internet problemen." helpt, jacksam geen meter vooruit.

Jacksam,
1) Geduld hebben (gezien de administratieve achterstand bij Dommel)
2) Bel de helpdesk (om de zoveel dagen eens op) als je paniek krijgt.
3) Binnen 1 maand zou je toch aangesloten moeten geraken.

Succes ermee!
En welkom als Dommel gebruiker :-D
²
³