Zambo schreef:Gewoon heel ver wegblijven van Dommel is de beste remedie tegen internet problemen.
Zambo, met alle respect. Maar nu niet overdrijven hé.
Ik heb Homeconnect, mijn internet werkt, mijn telefoon ook, ik heb een volledig gratis maand gehad, ik surf stabiel aan 4,6 Mbps, ... wil ik nog verder gaan ??
Ok, er zijn momenteel wat problemen met de helpdesk / administratie (en bij sommige mensen zijn er nog wat problemen met hun foon). Maar daar houd het op hé.
Mensen, heb wat vertrouwen in je ISP !
Dommel is nog altijd geen Telenet, Belgacom of Tele2. Die je bv opbellen, je gesprek op band opnemen en dan achteraf daarmee beweren dat je een contract bij ze hebt getekend. Of bv bij een shake abbo, je hun betaalzenders gratis een maand aansmeren. Echter moet je voor het einde van de maand, die wel specifiek opzeggen of je hangt er betalend aan vast voor een maand. Echt koosjer zijn die praktijken niet.
Ik heb dan zelf ook nog altijd veel meer vertrouwen in een kleine ISP (zoals Dommel), dan dat ik dit in de grote heb.
Idem met de banken. Ik zit bij Rabobank (voor te sparen) en Argenta (voor de zichtrekeningen + kaartjes). Ik was vroeger een kind van Fortis (mijn vader was er klant). Echter wegens de vele kosten voor betaalkaarten en het mij aansmeren van beleggingsfondsen, ben ik er weggegaan. Ik weet nog hoe die man me ergens uitlachte en tegen mijn vader zei. Pas maar op met Argenta. Zo een kleine bank kan gemakkelijk failliet gaan. Yeah.. Daarmee mijn gevoel van vertrouwen (in die kleine speler) proberen te schaden. Echter, wat heeft de geschiedenis ons geleerd. Niet Argenta, maar wel Fortis de grote broer, stond bijna op de rand van het failliet. Wie laatst lacht, lacht best zeker ?
Dus... Zambo, ceurrix e.a. graag gefundeerde kritiek (op Dommel).
En niet het zoveelste populistisch inhoudloos propaganda.
Dit topic is bedoeld om jacksam te helpen. Opmerkingen zoals:
"Gewoon heel ver wegblijven van Dommel is de beste remedie tegen internet problemen." helpt, jacksam geen meter vooruit.
Jacksam,
1) Geduld hebben (gezien de administratieve achterstand bij Dommel)
2) Bel de helpdesk (om de zoveel dagen eens op) als je paniek krijgt.
3) Binnen 1 maand zou je toch aangesloten moeten geraken.
Succes ermee!
En welkom als Dommel gebruiker