Pagina 1 van 1
Wacht al 3 maand op activatie
Geplaatst: 16 nov 2008, 00:10
door kozzmic
Na elke week wel is te bellen na een uur op hold te staan telkens, om te vragen hoe het nu zit, krijg ik steeds hetzelfde antwoord, dat ze ook niet weten wsarom ik nog geen activatiedatum nog niet heb en dat ze het doorgeven aan iemand die het zou opvolgen, met prior. Wel volgens my ligt die oelewapper al 3 maand dood op zen bureau. Wat een bende incompetente klojos daar. Blijf ver weg van die oplichters zou ik zeggen. Geld afhalen gebeurt moeiteloos. Als ik weg wil, moet ik nog 9 masnd betalen, hahaha, asn dees tempo zou ik in 9 maand nog geen homeconnect hebben. Pure oplichting! Welke stappen kan ik ondernemen om van dat contract sf te zien? En men geld weer te zien? 100€ foetsie al, da mogen ze voor mijn part in hun hol steken of bgc er n jaar mee betalen. Lang genoeg gewacht en ze weten het nog ni wa t probleem is. Dus kwil n bekwame isp weer waar t in een week is geregeld. Dank u. datum contract 28-8-2008lmao.
Geplaatst: 16 nov 2008, 02:50
door xenne
je leest hier toch wel straffe zaken de laatste tijd.... ze zouden toch hun facturatiesysteem eens mogen aanpassen dat je maar begint te betalen als je echt aktief bent.
Re: Wacht al 3 maand op activatie
Geplaatst: 16 nov 2008, 07:21
door manu
kozzmic schreef:Dus kwil n bekwame isp weer waar t in een week is geregeld. Dank u. datum contract 28-8-2008lmao.
Bij andere ISP's staat op hun site dat een aansluiting minimum 3 tot 6 weken duurt. hangt af van de willekeur van BGC.
Re: Wacht al 3 maand op activatie
Geplaatst: 16 nov 2008, 09:21
door Zambo
manu schreef:kozzmic schreef:Dus kwil n bekwame isp weer waar t in een week is geregeld. Dank u. datum contract 28-8-2008lmao.
Bij andere ISP's staat op hun site dat een aansluiting minimum 3 tot 6 weken duurt. hangt af van de willekeur van BGC.
De poster spreekt hier wel al over 3 maanden of minimum 12 weken wachten.
Aangetekende brief schrijven naar Dommel en opzeggen omdat men het product duidelijk niet kan en wil leveren.
Ombudsdienst op de hoogte brengen
Test-Aankoop op de hoogte brengen
Federale dienst consumentenzaken op de hoogte brengen
U registreren op tik.be bij DUG (Dommel Gebruikers Groep) en uw situatie melden.
Zo ver mogelijk wegblijven van Dommel, het is een malafide ISP geworden.
Re: Wacht al 3 maand op activatie
Geplaatst: 16 nov 2008, 10:36
door Zamba
Zambo schreef:
Zo ver mogelijk wegblijven van Dommel, het is een malafide ISP geworden.
voor één keer geef ik u eens gelijk.
Dommel is niet meer wat het was.
Spjtig, het was een goede provider maar ze doen hunzelf langzaam de das om.
Geplaatst: 16 nov 2008, 12:17
door Teebee
Langzaam zou ik het al niet meer durven stellen, maar persoonlijk heb ik nog geen alternatief voor dommel die mij minstens 100gb per maand kan geven voor onder de €40
Geplaatst: 16 nov 2008, 13:06
door Goztow
Teebee schreef:Langzaam zou ik het al niet meer durven stellen, maar persoonlijk heb ik nog geen alternatief voor dommel die mij minstens 100gb per maand kan geven voor onder de €40
Tele2, Scarlet.
Geplaatst: 16 nov 2008, 13:15
door manu
let op met Tele2 want blijkbaar sukkelen daar heel wat klanten met hun snelheid en stabiliteit,
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 399#268399
Mails en tickets blijven meestal onbeantwoord of je krijgt een standaardantwoord. Telefonisch klagen is blijkbaar al niet veel beter.
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=21269
Geplaatst: 16 nov 2008, 13:22
door Prototype
Teebee schreef:Langzaam zou ik het al niet meer durven stellen, maar persoonlijk heb ik nog geen alternatief voor dommel die mij minstens 100gb per maand kan geven voor onder de €40
Scromble Extreme: 150gb €32.95
Re: Wacht al 3 maand op activatie
Geplaatst: 16 nov 2008, 13:23
door xenne
manu schreef:Bij andere ISP's staat op hun site dat een aansluiting minimum 3 tot 6 weken duurt. hangt af van de willekeur van BGC.
dat de aansluiting zolang duurt is één ding, maar er zou communicatie moeten zijn zodat je weet waar je staat. en dan is er nog het probleem dat je betaalt voor iets dat je (nog) niet hebt
Geplaatst: 16 nov 2008, 13:50
door kozzmic
met tik.be willen ze blykbaar ni communiceren, heb er wel men verhaal ook gedaan alsook bij test aankoop waar ik geen lid van ben. of t allemaal iets uithaalt is iets anders. feit is dat het me al 230 euro heeft gekost, pakt maar 300 gesprekken naar hun helpdesk incluis en nog geen millimeter verder ben als 28-8-08
Geplaatst: 16 nov 2008, 18:08
door manu
blijkbaar nog nooit van een ingebrekestelling gehoord? dat is juridisch de juiste manier om je contract te verbreken en verdere stappen te kunnen ondernemen.
Geplaatst: 17 nov 2008, 11:35
door Robbe
Prototype schreef:Teebee schreef:Langzaam zou ik het al niet meer durven stellen, maar persoonlijk heb ik nog geen alternatief voor dommel die mij minstens 100gb per maand kan geven voor onder de €40
Scromble Extreme: 150gb €32.95
Voor één euro meer heb je een gelijkaardig aanbod bij
Xtreme ADSL.
Geplaatst: 17 nov 2008, 20:15
door verb
kozzmic schreef:met tik.be willen ze blykbaar ni communiceren, heb er wel men verhaal ook gedaan alsook bij test aankoop waar ik geen lid van ben. of t allemaal iets uithaalt is iets anders. feit is dat het me al 230 euro heeft gekost, pakt maar 300 gesprekken naar hun helpdesk incluis en nog geen millimeter verder ben als 28-8-08
Jij geraakt er dan tenminste binnen, ik heb vandaag 2 uur naar Within Temptation mogen luisteren.
Geplaatst: 17 nov 2008, 20:15
door xenne
verb schreef:Jij geraakt er dan tenminste binnen, ik heb vandaag 2 uur naar Within Temptation mogen luisteren.
ze waren blijkbaar mailkes aan't beantwoorden
Geplaatst: 17 nov 2008, 20:20
door saffie
Robbe schreef:Prototype schreef:Teebee schreef:Langzaam zou ik het al niet meer durven stellen, maar persoonlijk heb ik nog geen alternatief voor dommel die mij minstens 100gb per maand kan geven voor onder de €40
Scromble Extreme: 150gb €32.95
Voor één euro meer heb je een gelijkaardig aanbod bij
Xtreme ADSL.
en voor 0,45€ minder heb je dxadsl plus met 175Gb
Geplaatst: 17 nov 2008, 20:21
door impulse
heb vandaag om 16.00 gebeld en was binnen om 16.03
Geplaatst: 18 nov 2008, 07:04
door verb
impulse schreef:heb vandaag om 16.00 gebeld en was binnen om 16.03
Op die 011 nummer??? Ik heb gisteren op bureau meer dan een uur geprobeerd om binnen te geraken, niet gelukt. Om 15u55 in de auto gestapt en weer geprobeerd, tot 16u30 in de wachtrij gehangen en niet binnen geraakt. Toen was ik dat gejank van Within Temptation echt wel kotsbeu.
Geplaatst: 18 nov 2008, 07:05
door verb
xenne schreef:verb schreef:Jij geraakt er dan tenminste binnen, ik heb vandaag 2 uur naar Within Temptation mogen luisteren.
ze waren blijkbaar mailkes aan't beantwoorden
Je bedoelt alles naar de prullenbak verplaatsen?
Geplaatst: 20 nov 2008, 17:43
door kozzmic
net nog eens gebeld en ze gingen het weer doorgeven aan systeembeheerders. Hij zei erbij dat ze het druk hebben, gezzien nog geen reactie op mijn situatie, alsook andere prioriteiten. Wtf, kbedoel, t duurt miss 5 min om den boel in gang te zetten. Overigens, is het contract niet geldend zolang er geen aansluiting is. Maar of ik men geld zal weerzien is wa anders
Geplaatst: 20 nov 2008, 17:48
door Zamba
ik geef heden aan iedereen die het mij vraagt om niet voor dommel te kiezen want het is daar gewoonweg een catastrofe. er zijn alternatieven genoeg. belgacom, dxadsl, telenet,...
Geplaatst: 20 nov 2008, 18:05
door ketter
Zamba schreef:ik geef heden aan iedereen die het mij vraagt om niet voor dommel te kiezen want het is daar gewoonweg een catastrofe. er zijn alternatieven genoeg. belgacom, dxadsl, telenet,...
Je vernoemd ook de 2 beste
Je weet toch dat Telenet en Belgacom de allergrootste bloedzuigers zijn.
Geplaatst: 20 nov 2008, 18:09
door kozzmic
bgc en teletet hebben kutlimieten voor te veel geld. 60gb voor 60€. das er in 1 dag door.
maar idd, dommel is miserie! En beter internet, dan geen internet. als klanten hun prioriteit niet zyn zegt dat genoeg. dus lijkt t idd zo dat ze hun focus leggen op nieuwe klanten lokken om uiteindelijk den boel te verkopen. kunnen die de stront opkuisen en zit iedereen in de stront. ik wed 1000€ op bgc in 2009 ergens, voor de meesten hun contract afloopt en die meer dan wss zullen opzeggen.
Geplaatst: 20 nov 2008, 19:49
door AnubisS
kozzmic schreef: ik wed 1000€ op bgc in 2009 ergens, voor de meesten hun contract afloopt en die meer dan wss zullen opzeggen.
weddenschap aanvaard!!!
Geplaatst: 21 nov 2008, 00:44
door liger
kozzmic schreef:bgc en teletet hebben kutlimieten voor te veel geld. 60gb voor 60€. das er in 1 dag door.
maar idd, dommel is miserie! En beter internet, dan geen internet. als klanten hun prioriteit niet zyn zegt dat genoeg. dus lijkt t idd zo dat ze hun focus leggen op nieuwe klanten lokken om uiteindelijk den boel te verkopen. kunnen die de stront opkuisen en zit iedereen in de stront. ik wed 1000€ op bgc in 2009 ergens, voor de meesten hun contract afloopt en die meer dan wss zullen opzeggen.
lol
meesten gebruiken <30GB
als je denkt dat ze het daarom zouden opzeggen
bovendien kennen meesten enkel telenet en belgacom
Geplaatst: 21 nov 2008, 08:52
door Kleine
kozzmic schreef:bgc en teletet hebben kutlimieten voor te veel geld. 60gb voor 60€. das er in 1 dag door.
John McEnroe zou zeggen : "You can not be serious!"