Pagina 1 van 1
dommel downtime
Geplaatst: 14 nov 2008, 01:11
door silencer
gent: rond 24u, half uurtje of zo geduurd(modemwaarden bleven correct).
elders ook?
edit: heb ook ff gekeken of het internet van de buren een disconnect heeft gehad, niet dus.
hmmm hopelujk gebeurt het niet te frequent(nog maar de 2e keer dat ik het merk(rood lichtje).
Geplaatst: 14 nov 2008, 01:31
door Bobbe
Hier ook (zone 052).
Verbinding lag er een dik half uur uit.
2 dagen geleden (zelfde tijdstip) had ik hetzelfde probleem maar toen duurde het langer. Na ongeveer een uurtje wachten, heb ik het opgegeven en ben gaan slapen.
Telkens was er syncronisatie op de lijn maar de server van Dommel die authenticatie afhandelt reageerde niet.
Geplaatst: 14 nov 2008, 03:22
door xenne
vandaag ook downtime gehad van 17H30 tot 18H15
foutmelding:
Registration at Internet Service Provider failed. No valid RADIUS server found.
zone 09
Geplaatst: 14 nov 2008, 07:57
door on4bam
Hier (052) kleine uitval. Mijn modem disconnect elke nacht even zodat de 36u disconnect nooit overdag zou vallen (VOIP).
14.11.08 01:09:02 Internet connection established successfully
14.11.08 01:07:41 Internet connection cleared.
14.11.08 01:07:41 Registration at Internet Service Provider failed. No valid RADIUS server found.
14.11.08 01:07:41 Internet connection cleared.
14.11.08 01:05:57 Registration at Internet Service Provider failed. No valid RADIUS server found.
14.11.08 01:05:13 Internet connection cleared.
14.11.08 01:05:11 Clearing Internet connection briefly to prevent the Internet Service Provider from disconnecting you in the immediate future.
Ik kreeg ook een nieuw IP (vorige was sinds 10 october hetzelfde).
Geplaatst: 14 nov 2008, 20:14
door frado
kmoest vanmorgen ook router herstarten om terug internet te krijgen.
Geplaatst: 14 nov 2008, 20:31
door devilkin
Niks gemerkt... zone 053.
Geplaatst: 15 nov 2008, 12:08
door xenne
daarnet weer fkes zonder internet gezeten. blijkbaar verlies ik af en toe heel fkes mijn syncronisatie, en daarna zijn er problemen om terug geconnecteerd te geraken. ook bij geforceerde disconnects die 's nachts gebeuren vanwege VOIP krijg ik paar keer de No valid RADIUS server found fout
Code: Selecteer alles
15.11.08 12:05:38 Internetverbindung wurde erfolgreich hergestellt.
15.11.08 12:04:17 Internet connection cleared.
15.11.08 12:04:17 Registration at Internet Service Provider failed. No valid RADIUS server found.
15.11.08 12:04:17 Internet connection cleared.
15.11.08 12:02:36 Internet connection cleared.
15.11.08 12:02:36 Registration at Internet Service Provider failed. No valid RADIUS server found.
15.11.08 12:02:36 Internet connection cleared.
15.11.08 12:00:55 Internet connection cleared.
15.11.08 12:00:55 Registration at Internet Service Provider failed. No valid RADIUS server found.
15.11.08 12:00:55 Internet connection cleared.
15.11.08 12:00:08 DSL is available (DSL synchronization exists with 3360/512 kbit/s).
15.11.08 11:59:53 DSL synchronization starting (training).
15.11.08 11:59:37 DSL synchronization starting (training).
15.11.08 11:59:20 Internet connection cleared.
15.11.08 11:59:20 DSL not responding (no DSL synchronization).
Geplaatst: 15 nov 2008, 21:47
door darkzero
constant verbinding gehad hier. 011
Geplaatst: 17 nov 2008, 13:02
door xenne
ik had zaterdag een ticket geopend over deze kwestie en verrassend genoeg vandaag reply gekregen:
Code: Selecteer alles
Geachte,
Hartelijk dank voor uw email.
Er is een tijdelijk algemeen probleem met de radius server.
Dit is ten laatste vandaag verholpen normaal.
Door een overbelasting van de nieuwsserver had dit effect op de loginserver.
Door extra ademruimte te voorzien voor de newsservers gaat dit probleem vandaag zijn verholpen aldus de technische dienst.
Mocht u hierbij verdere vragen hebben, dan raden we u aan om telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk. Dit kan tijdens kantooruren op het nummer 070 224 305.
met vriendelijke groeten,
Geplaatst: 17 nov 2008, 16:11
door Mr. Demmel
Ze geven dus nog steeds dat betalend 070 nummer door
Geplaatst: 17 nov 2008, 20:08
door xenne
Mr. Demmel schreef:Ze geven dus nog steeds dat betalend 070 nummer door
dat viel me inderdaad ook al op
maar kom, ik kreeg snel antwoord, dus ik zal maar niet klagen
Geplaatst: 17 nov 2008, 20:14
door silencer
xenne schreef:ik had zaterdag een ticket geopend over deze kwestie en verrassend genoeg vandaag reply gekregen:
Code: Selecteer alles
Geachte,
Hartelijk dank voor uw email.
Er is een tijdelijk algemeen probleem met de radius server.
Dit is ten laatste vandaag verholpen normaal.
Door een overbelasting van de nieuwsserver had dit effect op de loginserver.
Door extra ademruimte te voorzien voor de newsservers gaat dit probleem vandaag zijn verholpen aldus de technische dienst.
Mocht u hierbij verdere vragen hebben, dan raden we u aan om telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk. Dit kan tijdens kantooruren op het nummer 070 224 305.
met vriendelijke groeten,
mooi zo!