Pagina 1 van 1

Dommel zoekt klanten voor maximum 1j !!!!

Geplaatst: 12 nov 2008, 19:18
door testerx
Hoi,

Ik belde Dommel al een paar keer dat ik al 2 maand geen telefoonnr heb voor homeconnect, "ze zijn ermee bezig" zeggen ze altijd als ik 45min eindelijk binnenkan, een datum kunnen ze niet geven.

De receptionist moest aan z'n "baas" vragen of er 2 maand telefoon kon gecrediteerd worden, dit kon zogezegd niet, het foefje die werd verzonnen is omdat het een pakket is. Ik werk zelf bij een boekhoudafdeling, crediteren is altijd mogelijk! Is voor hen enkel een kwestie van geldgewin.

Ik vroeg 2x +-€12 te crediteren voor de 2 maand telefoon die ik niet kreeg, in realiteit heb ik dus al 2 maand een goedkoper netconnect abonnement maar betaal voor homeconnect. Ik betaal wel m'n telenet telefoonabonnement van €15 per maand nog door tot dommel me een telnr heeft.

Als je naar de bakker gaat en je betaalt voor een brood, moeten ze je toch ook niet naar huis sturen met een pistolet? Misschien dagelijkse kost voor de dommel-managers maar wat een laag niveau zonder enige compensatie!

Overschakelen naar een goedkoper abonnement (netconnect zonder telefoon) is niet mogelijk het eerste jaar, ik moet het eerste jaar volle pot homeconnect betalen, zelfs al krijg ik een volledig jaar geen telefoonnr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

+ door al die zever kun je nog niet inloggen op de site om je webspace te activeren, heeft niets met telefoon te maken, wat een amateurs...

Ik vroeg hen of ze wel beseffen dat ze maar klanten hebben voor 1jaar die dan opzeggen. De receptionist zei dat hij dit beseft maar dat z'n baas beslist. Zijn die "dommel managers" dan zo dom dat ze maar klanten voor één jaar willen uitmelken ?!!! Ze kregen blijkbaar geen cursus "wat is een klant".

Ik werk in een KMO en zelfs daar kregen we deze cursus, Schedom NV is toch een veel groter bedrijf om te beseffen wat een klant waard is ?
Wat ben je ermee als je 100.000 klanten van Telenet afsnoept, en het jaar erop weer kwijtbent?

Think dommel, wie laatst lacht best lacht.
Ik dacht dat er iets van hersenen in die pluche dommel-beer-managers zat maar blijkbaar toch zaagmeel, ik vraag me af welk diploma ze hebben

Greetz,
TesterX counting down to return to Telenet...

Re: Dommel zoekt klanten voor maximum 1j !!!!

Geplaatst: 12 nov 2008, 21:41
door Maglor
testerx schreef: Ik werk in een KMO en zelfs daar kregen we deze cursus, Schedom NV is toch een veel groter bedrijf om te beseffen wat een klant waard is ?
Maak je niet te veel illusies. Dommel is ook maar een KMO'tje hoor.

Re: Dommel zoekt klanten voor maximum 1j !!!!

Geplaatst: 13 nov 2008, 16:15
door SniFManS
Maglor schreef:
testerx schreef: Ik werk in een KMO en zelfs daar kregen we deze cursus, Schedom NV is toch een veel groter bedrijf om te beseffen wat een klant waard is ?
Maak je niet te veel illusies. Dommel is ook maar een KMO'tje hoor.
Dan nog moeten ze leveren waarvoor ze aanrekenen.En de helpdesk moet de service geven waarvoor ze dienen en niet rond de pot draaien met zever in pakjes. Ik ben het meer dan beu !