gevonden ... aangetekend zenden naar
schedom nv
steenweg 19/01
3590 diepenbeek.
Is dit het enige juiste adres om een aangetekend schrijven met opzegging te versturen ?
Ik heb namelijk in mijn overeenkomst met Dommel ofte Schedom VOF het volgende adres :
3401 Landen, Sint-Lambertusstraat 87
Voorts staat in die kaderovereenkomst in de art 13 & 14 het volgende :
13.3. De opzegging van het abonnement door de Klant dient in het eerste
contractjaar ten laatste 3 maanden voor vervaldatum schriftelijk gericht
te worden aan SCHEDOM VOF. Indien de Klant wenst op te zeggen in de
hieropvolgende periode, dient een opzeggingstermijn van 1 maand in
acht te worden genomen. Een opzegging kan via e-mail bekend gemaakt
worden op
[email protected], via een ondertekende fax op het nummer
+32 70 224 305 of via reguliere post.
Opzeggingen via e-mail worden enkel aangenomen indien deze ons
bereiken vanop het contact e-mail adres in de database van SCHEDOM
VOF.
Indien de Klant een rechtspersoon is, worden opzeggingen enkel
aanvaard indien deze zijn opgemaakt op briefhoofding van de
rechtspersoon en ondertekend zijn door een persoon die de
rechtspersoon wettelijk mag vertegenwoordigen.
Artikel 14 : Bewijsvoering.
14.1. SCHEDOM VOF en de Klant komen overeen dat elke communicatie
tussen hen via e-mail naar het contact e-mail adres in de database van
SCHEDOM VOF dezelfde waarde zal bezitten als een geschreven en
ondertekende brief.
In principe zou een e-mail dus moeten volstaan. Alhoewel ik ook de voorkeur geef aan een aangetekend schrijven, maar dan is mijn vraag nog wat het juiste adres mag wezen.
Iemand ervaring hiermee ?