Pagina 1 van 1

Dommel HomeConnect - Gratis maand aangepast

Geplaatst: 22 okt 2008, 10:18
door Gent32m
Hoi,

Na de vele soms negatieve berichtgeving hier. Mag een positief berichtje ook eens niet ontbreken :wink:

Daarnet naar de helpdesk van Dommel gebeld. Binnen de 5 minuutjes was ik binnen. Had een vriendelijke (een nieuwe medewerkster ?) mevrouw aan de lijn.

Ik heb mijn openstaand ticketnummer (ivm gratis maand) opgegeven.
Echter na wat opzoekwerk, bleek dit reeds aangepast te zijn.

Beetje stom van me. Dit eerst zelf nog niet eens nagekeken te hebben op mijn CRM window. Het zal vermoedelijk de laatste weken aangepast zijn.

Mijn factuurdatum is verschoven (volgens mijn effectieve activitatie-datum) waardoor ik nu recht heb op de volledige gratis maand.

Ok Dommel dus :thumbs:

Daarnaast ook meteen de dommiciliering aangevraagd. Hiervoor zal ik de komende dagen een document ontvangen, dat ik dan aan mijn bank kan overmaken.

Op die dommiciliering aanvraag, heb ik paar maandjes moeten wachten. Ik kon maar niet aan een gemeenschappelijke (kosten) rekening bij Argenta geraken. Doordat ik en mijn partner toen nog niet op hetzelfde adres woonden. Onze verhuis was volop bezig. Maar tegen dat dit op je EIK is aangepast (de wijkagent is langgeweest, etc) gaan toch een paar maandjes voorbij...

Enfin, binnen een paar dagen heb ik dan recht op 1 euro korting. Dat scheelt me toch ook weer 12 euro op het jaar. Heb ik meteen mijn universele adapter (het eerste jaar) mee terugbetaald :thumbs:

Greetz.

Geplaatst: 22 okt 2008, 10:25
door ceurrrix
Aiaiai,als seffens degene komen bij wie het nog niet is aangepast dan wordt het :student: en :smash2:
Kan interessant en leerrijk zijn. :beerchug:

Geplaatst: 22 okt 2008, 10:51
door Gent32m
Lol. Ik heb er wel een paar maanden op moeten wachten :wink:

Ben aangesloten geworden in augustus dit jaar.
De verrekening gratis maand gebeurde in oktober.
Dus +- 3 maanden na activatie (in mijn geval)

Liger, warempel een korte comment van mij :wink:

Geplaatst: 22 okt 2008, 15:05
door THDBASED
ceurrrix schreef:Aiaiai,als seffens degene komen bij wie het nog niet is aangepast dan wordt het :student: en :smash2:
Kan interessant en leerrijk zijn. :beerchug:
Kunt ge nu a.u.b. is stoppen met altijd die idiote emoticons, ik word er gek van...

Geplaatst: 22 okt 2008, 18:45
door ceurrrix
Ik zie het aan uw commentaar en zal er rekening mee houden.

Re: Dommel HomeConnect - Gratis maand aangepast

Geplaatst: 23 okt 2008, 09:59
door kamagurka
Gent32m schreef:Mijn factuurdatum is verschoven
Ik had aan Dommel gevraagd om mijn factuurdatum ook op te schuiven, aangezien ze me een maand Netconnect te veel hebben aangerekend bij de overschakeling naar Homeconnect. Volgens de helpdesker(s) die ik al vele malen aan de lijn heb gehad is het onmogelijk om een factuurdatum op te schuiven.

Blijkbaar werken ze met 2 maten en gewichten bij Dommel.

Geplaatst: 23 okt 2008, 10:25
door Goztow
THDBASED schreef:
ceurrrix schreef:Aiaiai,als seffens degene komen bij wie het nog niet is aangepast dan wordt het :student: en :smash2:
Kan interessant en leerrijk zijn. :beerchug:
Kunt ge nu a.u.b. is stoppen met altijd die idiote emoticons, ik word er gek van...
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden! :-D

Geplaatst: 23 okt 2008, 10:52
door xenne
't is positief dat ze correctie gedaan hebben bij u.

maar wie het niet vraagt zal het niet krijgen.
en andere vragen het wel en krijgen het niet.

dus alles behalve een correcte manier van werken.