Dommel HomeConnect - Gratis maand aangepast
Geplaatst: 22 okt 2008, 10:18
Hoi,
Na de vele soms negatieve berichtgeving hier. Mag een positief berichtje ook eens niet ontbreken
Daarnet naar de helpdesk van Dommel gebeld. Binnen de 5 minuutjes was ik binnen. Had een vriendelijke (een nieuwe medewerkster ?) mevrouw aan de lijn.
Ik heb mijn openstaand ticketnummer (ivm gratis maand) opgegeven.
Echter na wat opzoekwerk, bleek dit reeds aangepast te zijn.
Beetje stom van me. Dit eerst zelf nog niet eens nagekeken te hebben op mijn CRM window. Het zal vermoedelijk de laatste weken aangepast zijn.
Mijn factuurdatum is verschoven (volgens mijn effectieve activitatie-datum) waardoor ik nu recht heb op de volledige gratis maand.
Ok Dommel dus
Daarnaast ook meteen de dommiciliering aangevraagd. Hiervoor zal ik de komende dagen een document ontvangen, dat ik dan aan mijn bank kan overmaken.
Op die dommiciliering aanvraag, heb ik paar maandjes moeten wachten. Ik kon maar niet aan een gemeenschappelijke (kosten) rekening bij Argenta geraken. Doordat ik en mijn partner toen nog niet op hetzelfde adres woonden. Onze verhuis was volop bezig. Maar tegen dat dit op je EIK is aangepast (de wijkagent is langgeweest, etc) gaan toch een paar maandjes voorbij...
Enfin, binnen een paar dagen heb ik dan recht op 1 euro korting. Dat scheelt me toch ook weer 12 euro op het jaar. Heb ik meteen mijn universele adapter (het eerste jaar) mee terugbetaald
Greetz.
Na de vele soms negatieve berichtgeving hier. Mag een positief berichtje ook eens niet ontbreken
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Daarnet naar de helpdesk van Dommel gebeld. Binnen de 5 minuutjes was ik binnen. Had een vriendelijke (een nieuwe medewerkster ?) mevrouw aan de lijn.
Ik heb mijn openstaand ticketnummer (ivm gratis maand) opgegeven.
Echter na wat opzoekwerk, bleek dit reeds aangepast te zijn.
Beetje stom van me. Dit eerst zelf nog niet eens nagekeken te hebben op mijn CRM window. Het zal vermoedelijk de laatste weken aangepast zijn.
Mijn factuurdatum is verschoven (volgens mijn effectieve activitatie-datum) waardoor ik nu recht heb op de volledige gratis maand.
Ok Dommel dus
![Thumbs Up :thumbs:](./images/smilies/icon_thumbs.gif)
Daarnaast ook meteen de dommiciliering aangevraagd. Hiervoor zal ik de komende dagen een document ontvangen, dat ik dan aan mijn bank kan overmaken.
Op die dommiciliering aanvraag, heb ik paar maandjes moeten wachten. Ik kon maar niet aan een gemeenschappelijke (kosten) rekening bij Argenta geraken. Doordat ik en mijn partner toen nog niet op hetzelfde adres woonden. Onze verhuis was volop bezig. Maar tegen dat dit op je EIK is aangepast (de wijkagent is langgeweest, etc) gaan toch een paar maandjes voorbij...
Enfin, binnen een paar dagen heb ik dan recht op 1 euro korting. Dat scheelt me toch ook weer 12 euro op het jaar. Heb ik meteen mijn universele adapter (het eerste jaar) mee terugbetaald
![Thumbs Up :thumbs:](./images/smilies/icon_thumbs.gif)
Greetz.