Pagina 1 van 1

Het nummer dat u ingaf is spijtig genoeg niet aansluitbaar

Geplaatst: 19 okt 2008, 08:07
door Tego
Ik dacht nog eens te controleren wat er gezegd werd over een eventuele beschikbaarheid van CityConnect bij mij (Gent centrum - Coupure) en kreeg plots de melding dat ik niet aansluitbaar ben op Dommel. Dit terwijl ik al een jaar klant ben.
De laatste tijd wel heel vaak disconnects, sinds een maand of 2...

Als ik kijk via de CRM / Change to CityConnect, dan krijg ik de volgende boodschap: switch to cityconnect not possible
we are sorry to inform you that the switch to one of our cityconnect accounts is currently not possible at your location.please check back regularly to see when this situation should change for your line.

Tot een week of 2 geleden kwam daar de tekst op dat het mogelijk zou zijn voor 31 december 2008.

Kan nog iemand uit Gent, of gelijk waar elders proberen?
Misschien zijn ze gewoon hun database aan het bijwerken?

Re: Het nummer dat u ingaf is spijtig genoeg niet aansluitba

Geplaatst: 19 okt 2008, 09:39
door ceurrrix
Tego schreef:
Tot een week of 2 geleden kwam daar de tekst op dat het mogelijk zou zijn voor 31 december 2008.

:troosten: Ze geloven hun eigen niet meer :angel:

Geplaatst: 19 okt 2008, 09:50
door Wentie
Kijk je dit na met je telefoon nummer? Probeer eens met je adres, ik denk dat dat wel gaat lukken.

Geplaatst: 19 okt 2008, 10:12
door a3ke
Nope , ook hier net geprobeerd , vanop de CRM pagina evenals vanop dommel site

enorm grappig wel de *****************

eerst , ja hoor mijnheer , vanaf 01/07/2008 bent u aansluitbaar op ons eigen Cityconnect

paar dagen voor 01/07/2008 veranderd het al naar ; voor 31/12/2008 bent u zeker aansluitbaar , probeer even opnieuw binnen een paar weken

en nu staat er gewoon , (vrije interpretatie) , f*** off , het gaat niet ...

Geplaatst: 19 okt 2008, 10:19
door macamba
a3ke schreef:Nope , ook hier net geprobeerd , vanop de CRM pagina evenals vanop dommel site

enorm grappig wel de *****************

eerst , ja hoor mijnheer , vanaf 01/07/2008 bent u aansluitbaar op ons eigen Cityconnect

paar dagen voor 01/07/2008 veranderd het al naar ; voor 31/12/2008 bent u zeker aansluitbaar , probeer even opnieuw binnen een paar weken

en nu staat er gewoon , (vrije interpretatie) , f*** off , het gaat niet ...


Dan zal er wel een reden voor zijn denk ik. Beter dat ze direct nee zeggen omdat de kwaliteit niet behaald kan worden ipv iemand toch maar aansluiten en volgens niets anders dan problemen hebben.
Als ik de ADSL 2 standaarden lees die belgacom hanteert dan is het eigenlijk alleen interessant tot ongeveer 2,5 kilometer en daarna gaat het zover bergaf dat het weinig zin heeft. Dan kun je net zo goed netconnect, oftewerl een gewone ADSL GO

Geplaatst: 19 okt 2008, 11:21
door t-town
Kan iemand met zijn nummer even testen? Net even getest en ik ben ook niet aansluitbaar, alhoewel ik wel klant ben.
Ze willen geen nieuwe klanten meer?

Geplaatst: 19 okt 2008, 11:42
door ceurrrix
Ik heb hier mijn 2 telnr.'s getest,de ene(m'n discovery-lijntje) zou aansluitbaar zijn ,
de andere (m'n classic-lijntje) waar ik m'n dommeL abonnement heb op gehad,niet. :banana:

Geplaatst: 19 okt 2008, 13:28
door xenne
ben ook van gent, en er staat :

Code: Selecteer alles

it is not yet possible to switch your account to a cityconnect account but it will be possible before 31/12/2008. please check back in a few weeks/months, at that time the switch to a cityconnect account should be possible.


niet dat ik interesse heb om over te stappen, zit immers op meer dan 5km van de centrale. vrees dat cityconnect op dergelijke afstand één grote miserie is

Geplaatst: 20 okt 2008, 00:29
door Tego
Nu hier ook weer het klassieke scherm waarop staat dat ik voor 31/12/2008 zou moeten kunnen overstappen op CityConnect.