Pagina 1 van 1
Wat stommel...
Geplaatst: 16 okt 2008, 21:54
door testerx
Ik wacht al 3 weken op m'n telefoonnr en aan de telefoon zeiden ze dat ze uit gewoonte geen compensatie hiervoor geven, enkel internet verschuiven ze (wel €80 extra gsm kosten hierdoor thnx Dommel).
Het kan gewoon niet anders dat de eerste factuur bij de meeste mensen verkeerd is, ze nemen de aanvraagdatum <> tijd ertussen kabelleggen + installeren + effectief online komen. Anders verliest iedereen +-2 weken...
Ik betaal gewoon m'n factuur niet (al 2e rappel) voordat ze dit corrigeren online. Anders moeten ze maar een nieuwe klant dumpen, uit hun eigen onkunnen van facturatie, te weinig personeel als onbereikbaarheid.
M'n vraag is :
Daar ik nog steeds geen telefoonnr heb kan ik niet inloggen op dat homeconnect systeem. Kan ik m'n webspace dan niet activeren enzo ?
Dat zou nog een beetje stommel zijn, je telefoonnr heeft niets met je webspace te maken...
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Geplaatst: 16 okt 2008, 22:16
door Dfrog
Aan al die sukkelaars met Dommelproblemen. Misschien moeten jullie eens zelfhulpgroep oprichten. Wat een miserie steeds!
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Geplaatst: 16 okt 2008, 22:26
door frado
voor die factuur: ik heb daar ook nog eens voor gezaagd, en ze gingen mijn renew datum aanpassen. Ben benieuwd of het effectief ook zo zal zijn op volgende proforma
Geplaatst: 16 okt 2008, 23:26
door ketter
testerx je kan toch beter je factuur betalen of je bent de pineut
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Geplaatst: 17 okt 2008, 06:51
door staartmees
testerx: zoals reeds in eerdereposts overduidelijk vermeld werd:
(1) een factuur niet betalen is het domste wat je kunt doen; als wanbetaler heb je geen poot om op te staan
(2) als je dit meld aan Dommel wordt je facturatie aangepast.
Re: Wat stommel...
Geplaatst: 17 okt 2008, 14:49
door ceurrrix
testerx schreef:Ik wacht al 3 weken op m'n telefoonnr en aan de telefoon zeiden ze dat ze uit gewoonte geen compensatie hiervoor geven, enkel internet verschuiven ze (wel €80 extra gsm kosten hierdoor thnx Dommel).
Het kan gewoon niet anders dat de eerste factuur bij de meeste mensen verkeerd is, ze nemen de aanvraagdatum <> tijd ertussen kabelleggen + installeren + effectief online komen. Anders verliest iedereen +-2 weken...
Ik betaal gewoon m'n factuur niet (al 2e rappel) voordat ze dit corrigeren online. Anders moeten ze maar een nieuwe klant dumpen, uit hun eigen onkunnen van facturatie, te weinig personeel als onbereikbaarheid.
M'n vraag is :
Daar ik nog steeds geen telefoonnr heb kan ik niet inloggen op dat homeconnect systeem. Kan ik m'n webspace dan niet activeren enzo ?
Dat zou nog een beetje stommel zijn, je telefoonnr heeft niets met je webspace te maken...
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ondertussen heb je toch het antwoord op,:
testerx schreef:Nice, bedankt voor jullie gepersonaliseerde antwoorden (heb reeds met de zoekfunctie hier en daar wat gevonden maar niet in detail).
Had m'n telefoon + internet bij telenet opgezegd, nice dat een adsl2+ modem in het homeconnect pakket zit. Ga er binnenkort achter in Mediamarkt, wel pas vanaf 15/9 schakel ik over op dommel.
Wanneer zou ik dit pakket dan best start om geen "administratieve vertraging" te hebben?
Thanks!
ondervonden en de conclusies kunnen trekken.
Wat dan toch al een +punt is .
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Geplaatst: 17 okt 2008, 20:09
door testerx
t'is betaald, maar die
[email protected] antwoord nooit per mail, de technical service wel na een week of 2.