Pagina 1 van 1
Internet werkt niet
Geplaatst: 13 okt 2008, 09:34
door woete
Sinds deze morgen kan ik in zone 03 niet meer op het internet.
Modem gereset, en nu faalt die verbinding te maken. Ook mijn andere modem werkt niet.
FF checken of er nog mensen zijn ...
Geplaatst: 13 okt 2008, 09:40
door localhost
FF checken... jawel, het internet is er nog altijd! Oef...
Als je niet online geraakt, dan veronderstel ik dat je nu van op een andere verbinding bezig bent?
Geplaatst: 13 okt 2008, 09:49
door woete
Ja van op een buren verbinding.
Kut hoor, wou ik vandaag eens telewerken, maar daar is het buren internet te traag voor.
Ik ben homeconnect dus telefoon ligt er uiteraard ook uit = dubbel kut.
Geplaatst: 13 okt 2008, 09:51
door kakature
Ik geraak niet meer op mijn CRM en de nieuwsservers liggen ook plat.
Zone 056
Geplaatst: 13 okt 2008, 10:05
door Kenneth
en hier in wervik gaat crm ook niet. Krijg de melding dat er een probleem is met de database connectie
Gewoon internet werkt wel, nieuwsgroepen kan ik niet testen
Geplaatst: 13 okt 2008, 10:12
door xenne
Kenneth schreef:en hier in wervik gaat crm ook niet. Krijg de melding dat er een probleem is met de database connectie
was een fout die meer en meer begon voor te komen, maar vandaag geraak ik er ook totaal niet meer op. mijn internet werkt nog, maar het binnen halen van mail gaat heel moeizaam in horten en stoten. geen probleem met usenet. zone 09
Geplaatst: 13 okt 2008, 10:13
door brooklyn
Zone 050 hier werkt perfect!
Geplaatst: 13 okt 2008, 10:20
door kakature
Hier werkt alles weer

Geplaatst: 13 okt 2008, 10:23
door nonkie
Ik heb hier eens getest.
Hier zone 03 ook down. Gelukkig heb ik scarlet nog.

Geplaatst: 13 okt 2008, 10:31
door Kenneth
en alles werkt weer
Geplaatst: 13 okt 2008, 10:37
door AeroFury
Gisterenavond om 23u down in zone 056.
Ook vanmorgen nog down, omstreeks 10.30u is het blijbkaar weer online.
Geplaatst: 13 okt 2008, 10:47
door woete
Ok werkt terug.
Mijn belgacom gebuur had wél internet. Dan ligt het toch weer aan Dommels login systeem, want de adsl hardware werkte dus nog.
Adsl syncte ook nog. Enkel inloggen ging niet.
Geplaatst: 13 okt 2008, 14:55
door yama
AeroFury schreef:Gisterenavond om 23u down in zone 056.
Ook vanmorgen nog down, omstreeks 10.30u is het blijbkaar weer online.
idemditto
Geplaatst: 13 okt 2008, 15:20
door zoro007
Ik geraak niet in mijn webmail
Nog iemand last van ?
Geplaatst: 13 okt 2008, 15:41
door zoro007
Ondertussen werkt het weer!
Ik vraag me af wat er allemaal aan de hand is ....
Geplaatst: 13 okt 2008, 16:08
door franssen00
gisterennacht om 2 uur is mijn internet ook uitgevallen tot nu
ik moest alle gegevens manueel terug invroeren
internet werkt weer
maar telefoon nog niet
weet iemand de gegevens voor Voip in te vullen ?
zodat hij terug werkt

Geplaatst: 13 okt 2008, 16:19
door SL33PY
October 10 - 2008 - 2:03 PM posted by: [dommel.com servicecenter]
subject: cityconnect outage between 12u10 and 13u40
due to a faulty card in the CWDM-equipment of one of our suppliers cityconnect dsl-connections have been interrupted between 12u10 and 13u40. the card has been replaced
----------------------------
omwille van een defecte kaart in de CWDM-apparatuur van een van onze leveranciers werden cityconnect-aansluitingen onderbroken tussen 12u10 en 13u40. De kaart werd vervangen.
Misschien waren de outages naweëen hiervan?
Geplaatst: 13 okt 2008, 16:20
door franssen00
ik heb homeconnect dus
heb ook problemen gehad nu nog steeds
Geplaatst: 16 okt 2008, 12:09
door MStichel
ik zit sinds gisterenavond (regio 056 : Menen, West-Vl) zonder internet en zonder telefoon ... niks werkt, het online-lampje brandt gewoon niet... ADSL-lampje wel dus er is een signaal!!
reset werkt gelijk ook niet ?! :s pfff en helpdesk is weer massaal onbereikbaar
Geplaatst: 16 okt 2008, 12:16
door PieterV
Had gisteren ook internet problemen (ofline en online om de 5 minuten...).
Nu werkt alles vlot op dit moment. Ik zit in zone 056 (Wevelgem)
Geplaatst: 16 okt 2008, 12:20
door MStichel
PieterV schreef:Had gisteren ook internet problemen (ofline en online om de 5 minuten...).
Nu werkt alles vlot op dit moment. Ik zit in zone 056 (Wevelgem)
hoe heb je gereset ? of ben je er helemaal niet aangkeomen ?
Geplaatst: 16 okt 2008, 12:29
door MStichel
ik ben mss te snel geweest met resetten en heb meer dan 5sec geduwd ... wat moet er gebeuren om de configuratie opnieuw te laten starten ? !!!
Geplaatst: 16 okt 2008, 12:57
door icekiller2k6
MStichel schreef:ik ben mss te snel geweest met resetten en heb meer dan 5sec geduwd ... wat moet er gebeuren om de configuratie opnieuw te laten starten ? !!!
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=20224&start=720
Geplaatst: 16 okt 2008, 20:52
door Marcus
Ook hier geen login (zone 03). Gelukkig nog een login op een Belgacom account. Is voor mij 1ste keer dat ik een probleem heb bij dommel en dit in 1.5 jaar.