Aanpassing facturatiedatum vanaf activatie/correctietelefoon
Geplaatst: 12 okt 2008, 19:17
Hallo,
19/9 vroeg ik homeconnect aan, nog eindje geduurt eer BGC technieker lijn kon leggen, nu begin oktober eindelijk internet, maar nog steeds geen telefoon (ze gingen er voor kijken - nog eens gemaild/gebeld, zelfde antwoord).
De eerste facturatieperiode staat op 19/9 (aanvraag datum).
Ik denk dat ik zal weigeren deze factuur te betalen, ga bellen en vragen dat ze eerst de facturatieperiode corrigeren op de website, vanaf de datum van activatie begin oktober start de eerste maand (is dan zelfs nog een toegeving van mijn kant, want de eerste 2 weken van Oktober nu nog steeds geen telefoonnr gehad en nu nog niet...)
Geven ze ook een correctie op de prijs betreft geen telefoon in het pakket ? Weet niet wat ze doen, en daar ze zo moelijk bereikbaar zijn vraag ik dit via het forum... als er mensen met ervaring zijn...
Eerst proberen binnen te geraken bij de facturatiedienst...
Weet iemand of ze bereikbaar zijn tss 12-13 & na 17u ?
Werk zelf in de boekhouding maar werk deze uren niet.
De technische dienst is allesinds bereikbaar tss 12-13u
Thanks,
TesterX
19/9 vroeg ik homeconnect aan, nog eindje geduurt eer BGC technieker lijn kon leggen, nu begin oktober eindelijk internet, maar nog steeds geen telefoon (ze gingen er voor kijken - nog eens gemaild/gebeld, zelfde antwoord).
De eerste facturatieperiode staat op 19/9 (aanvraag datum).
Ik denk dat ik zal weigeren deze factuur te betalen, ga bellen en vragen dat ze eerst de facturatieperiode corrigeren op de website, vanaf de datum van activatie begin oktober start de eerste maand (is dan zelfs nog een toegeving van mijn kant, want de eerste 2 weken van Oktober nu nog steeds geen telefoonnr gehad en nu nog niet...)
Geven ze ook een correctie op de prijs betreft geen telefoon in het pakket ? Weet niet wat ze doen, en daar ze zo moelijk bereikbaar zijn vraag ik dit via het forum... als er mensen met ervaring zijn...
Eerst proberen binnen te geraken bij de facturatiedienst...
Weet iemand of ze bereikbaar zijn tss 12-13 & na 17u ?
Werk zelf in de boekhouding maar werk deze uren niet.
De technische dienst is allesinds bereikbaar tss 12-13u
Thanks,
TesterX