Pagina 1 van 4

Facturatiesysteem op hol

Geplaatst: 12 okt 2008, 15:39
door testertje
Sinds 2 oktober krijg ik elke dag een proforma factuur bij.
Ik heb dit gemeld via het ticketsysteem en natuurlijk nog geen antwoord gekregen.

Zijn er nog mensen die dit probleem hebben?

Afbeelding

Geplaatst: 12 okt 2008, 15:49
door t-town
*kijkt even*
hoef, probleem niet bestaande bij ons. 1 keer in de maand een factuur.

Geplaatst: 12 okt 2008, 15:50
door a3ke
Whohoo , daar gaat het enige dat nog goed liep bij dommel :-D :-D :-D

Geplaatst: 12 okt 2008, 15:55
door icekiller2k6
controleer is op de site bij CRM

staat dat er ook of niet? zoneen deinstalleer en herinstalleer homeconnect dan even.


a3ke schreef:Whohoo , daar gaat het enige dat nog goed liep bij dommel :-D :-D :-D

lekker volwassen..

Geplaatst: 12 okt 2008, 15:57
door testertje
Screenshot komt van CRM :(

Geplaatst: 12 okt 2008, 16:05
door frado
icekiller2k6 schreef:controleer is op de site bij CRM

staat dat er ook of niet? zoneen deinstalleer en herinstalleer homeconnect dan even.


a3ke schreef:Whohoo , daar gaat het enige dat nog goed liep bij dommel :-D :-D :-D

lekker volwassen..

t'is toch zo...
Nja bij mij is't normaal. Maar die gratis ma and heb ik alleszins nog steeds niet gekregen...En ja, de derde factuur is al gekomen

Re: Facturatiesysteem op hol

Geplaatst: 12 okt 2008, 16:16
door xenne
testertje schreef:Afbeelding
hopelijk geen domiciliëring actief? anders zou je rap in 't rood kunnen staan :wink: btw, ik heb dat probleem niet

Re: Facturatiesysteem op hol

Geplaatst: 12 okt 2008, 16:26
door testertje
xenne schreef:hopelijk geen domiciliëring actief? anders zou je rap in 't rood kunnen staan :wink: btw, ik heb dat probleem niet


Spijtig genoeg wel.
Ik moet morgen toch niet werken, kan ik heel de dag proberen binnen te geraken ;)

Een paar weken geleden heb ik een mail gekregen om die gratis maand Homeconnect te krijgen en normaal gezien moest de volgende factuur pas volgend jaar komen, maar dit is er wel 'iets' over :evil:

Re: Facturatiesysteem op hol

Geplaatst: 12 okt 2008, 16:30
door xenne
testertje schreef:Spijtig genoeg wel.
Ik moet morgen toch niet werken, kan ik heel de dag proberen binnen te geraken ;)
blijkbaar staan alle facturen nog wel open. succes met binenn geraken, al zijn er leukere bezigheden op een vrije dag :wink:

Re: Facturatiesysteem op hol

Geplaatst: 12 okt 2008, 16:34
door testertje
xenne schreef: al zijn er leukere bezigheden op een vrije dag :wink:


't is een ziektedag :wink:

Re: Facturatiesysteem op hol

Geplaatst: 12 okt 2008, 16:38
door Zambo
xenne schreef:
testertje schreef:Spijtig genoeg wel.
Ik moet morgen toch niet werken, kan ik heel de dag proberen binnen te geraken ;)
blijkbaar staan alle facturen nog wel open. succes met binenn geraken, al zijn er leukere bezigheden op een vrije dag :wink:


Een bug :roll: een mens zou zich beginnen afvragen wat er wel nog deftig werkt bij Dommel? :!: Leuke vooruitzichten om uw vrije dag mee te vullen. Vraag me af wat er meer tijd en geld zou kosten hen de ganse dag proberen op te bellen of persoonlijk langs gaan :roll:
Als je niet binnen geraak zou ik aanraden om een aangetekend schrijven (met ontvangstbewijs) + motivatie (ganse dag proberen te bellen + ticket aangemaakt + print van screenshot) aan Dommel te richten.
Ik hoop dat niet al die bedragen van je rekening worden afgetrokken, want dit zijn toestanden die echt niet meer door de beugel kunnen.

Geplaatst: 12 okt 2008, 16:39
door xenne
persoonlijk langsgaan is zinloos, je geraakt niet binnen

Geplaatst: 12 okt 2008, 16:47
door testertje
Indien ik morgen geen antwoord heb gekregen via hun ticketsysteem of niet ben binnengeraakt stop ik in elk geval de domiciliëring.

Het rare is dat de periodes van die facturen totaal verkeerd zijn (van begin 2008 tot en met nu!)

Geplaatst: 12 okt 2008, 17:09
door xenne
testertje schreef:Indien ik morgen geen antwoord heb gekregen via hun ticketsysteem of niet ben binnengeraakt stop ik in elk geval de domiciliëring.

Het rare is dat de periodes van die facturen totaal verkeerd zijn (van begin 2008 tot en met nu!)
dagelijks van 2 oktober tot vandaag (12 okt) vragen ze betaling aan uw bank. meestal gaat betaling uitgevoerd worden na een dag of 17, dus als het tegen dan niet in orde is zal er dagelijks 48,94€ van uw rekening gaan :|

Geplaatst: 12 okt 2008, 17:41
door icekiller2k6
staan die facturen ook op de site van dommel?
dus https://crm.schedom-europe.net/index.php

Geplaatst: 12 okt 2008, 17:42
door Ken
icekiller2k6 schreef:staan die facturen ook op de site van dommel?
dus https://crm.schedom-europe.net/index.php
testertje schreef:Screenshot komt van CRM :(

Geplaatst: 13 okt 2008, 07:56
door Wentie
En wat staat er als periode van die facturen?

Ik heb hier ook eens 2 facturen gekregen op 2 dagen, maar dat was toen voor 2 verschillende maanden.
Ik heb die toen betaald, en de maand erna geen factuur meer gekregen. pas de maand daarna!

Geplaatst: 13 okt 2008, 08:16
door ErwinC
Ik zou eens nakijken of het effectief over verschillende periodes factuurnummers) gaat.
Zeker proberen dommel te pakken te krijgen.
In extremis kan je proberen onvoldoende provisie op je rekening te houden tegen de gebruikelijke betaaldatum (even alles overschrijven op je spaarrekening) of de domiciliering opzeggen via je internetbanksoftware. Dat laatste is wel een teken van slechte wil, dan moet je zeker zien dat de correcte factuur wel is betaald. Ik vermoed dat dan ook de hele domicilieringsvraag opnieuw moet uitgevoerd worden. Ik denk niet dat je een domicilierings eventjes op pause kan zetten, maar dat weet ik niet zeker. Teven kan dat aanleiding tot contractbreuk geven, maar gezien de aard van het probleem zal wel niet tot zover komen.

Geplaatst: 13 okt 2008, 08:27
door seppevs
testertje schreef:Indien ik morgen geen antwoord heb gekregen via hun ticketsysteem of niet ben binnengeraakt stop ik in elk geval de domiciliëring.

Het rare is dat de periodes van die facturen totaal verkeerd zijn (van begin 2008 tot en met nu!)


Amaai, als ze mij zoiets zouden lappen zou ik de domiciliering onmiddelijk stopzetten. Elke dag een kleine 40 EUR onnodig kwijt vind ik écht niet kunnen.

Geplaatst: 13 okt 2008, 08:54
door xenne
correctie, een kleine 50 :wink:

Geplaatst: 13 okt 2008, 13:20
door Rimson
verbazing ivm dommel wordt nog elke dag groter ...
domi. stopzetten zou ik doen.

Geplaatst: 13 okt 2008, 13:25
door icekiller2k6
nog steeds geen antwoord of dit een fout is bij homelink of in hun facturatie systeem?


Staan deze facturen ook op crm of niet??

Geplaatst: 13 okt 2008, 13:33
door Uzzi
testertje schreef:Screenshot komt van CRM :(

Geplaatst: 13 okt 2008, 13:37
door testertje
icekiller2k6 schreef:nog steeds geen antwoord of dit een fout is bij homelink of in hun facturatie systeem?


Staan deze facturen ook op crm of niet??


Screenshot komt dus idd via CRM (en staan ook zo via Homelink).

Geen antwoord via mail en heb dan maar gebeld en minder dan 5 minuten moeten wachten.
Hij ging het direkt melden aan de facturatiedienst, dus..... nu maar even wachten en hopelijk zijn ze morgen weg van m'n scherm.

Geplaatst: 13 okt 2008, 13:49
door meon
icekiller2k6 schreef:nog steeds geen antwoord of dit een fout is bij homelink of in hun facturatie systeem?


Staan deze facturen ook op crm of niet??
Da's nu al de 3e maal dat je dat vraagt en antwoord krijgt. :|

Geplaatst: 13 okt 2008, 14:04
door icekiller2k6
meon dan zal ik er over lezen ;)

Geplaatst: 13 okt 2008, 14:17
door OpThaCop
icekiller2k6 schreef:meon dan zal ik er over lezen ;)

Jongen toch.. ben je daar nu blij mee?
Lezen is *echt* een kunst voor jou hé.

Je hebt duidelijk al 3x gevraagd en meer dan 3x een antwoord gehad... Tja, een mens kan tegenwoordig op alles fier zijn?

Geplaatst: 13 okt 2008, 17:03
door icekiller2k6
OpThaCop schreef:
icekiller2k6 schreef:meon dan zal ik er over lezen ;)

Jongen toch.. ben je daar nu blij mee?
Lezen is *echt* een kunst voor jou hé.

Je hebt duidelijk al 3x gevraagd en meer dan 3x een antwoord gehad... Tja, een mens kan tegenwoordig op alles fier zijn?


woef woef..

Ik probeer vaak en veel mensen te helpen..

Maar ik vond zo snel niet zijn reactie.. Buiten dat 'er een screenshot' onderweg was.. en aangezien ik maar 1 screenshot zag ging ik ervanuit dat de 2de nog moest komen ..


Als jij mensen beter kunt helpen mag je het altijd doen hoor...

Geplaatst: 14 okt 2008, 13:05
door testertje
't is zover : eerste betaling is van de rekening gehaald :evil:

Geplaatst: 14 okt 2008, 13:16
door Maglor
Bel dan onmiddellijk naar je bank, laat de domiciliëring stopzetten en vorder het bedrag terug (via de bank).

Geplaatst: 14 okt 2008, 13:39
door testertje
Maglor schreef:Bel dan onmiddellijk naar je bank, laat de domiciliëring stopzetten en vorder het bedrag terug (via de bank).


Domi is stopgezet maar het terugvorderen blijkt niet simpel (of niet mogelijk) te zijn op dit ogenblik.

Geplaatst: 14 okt 2008, 13:50
door Maglor
Niet via dommel he. Je kan gewoon aan de bank vragen dat zij het geld terugstorten. Zij vorderen het dan terug van Dommel. Je moet dit wel redelijk snel doen (5-tal dagen dacht ik).

Geplaatst: 14 okt 2008, 13:56
door testertje
Maglor schreef:Niet via dommel he. Je kan gewoon aan de bank vragen dat zij het geld terugstorten. Zij vorderen het dan terug van Dommel. Je moet dit wel redelijk snel doen (5-tal dagen dacht ik).


Ik heb dit natuurlijk niet via Dommel gevraagd (reageren toch niet).
Ik heb gebeld en een fax gestuurd naar de bank om dit te vragen en ivm het terugstorten moest hij dit vragen aan iemand anders .... blabla

Geplaatst: 14 okt 2008, 14:30
door xenne
testertje schreef:Hij ging het direkt melden aan de facturatiedienst, dus..... nu maar even wachten en hopelijk zijn ze morgen weg van m'n scherm.
en staan ze er nog?

Geplaatst: 14 okt 2008, 14:38
door ceurrrix
Natuurlijk staan die er nog,en er zijn waarschijnlijklekkerwijze :wink: nog wat facturen bijgekomen.


:angel: z'nne natte droom :lol:

En nu nog wat "Over Due's" in zijn emailbox en de klucht kan verder gaan. :wink:

Geplaatst: 14 okt 2008, 14:46
door testertje
Spijtig genoeg moet ik antwoorden "natuurlijk staan ze'r nog".
Deze morgend is er een fax gestuurd (binnengeraken lukt niet) naar Dommel met heel de historiek en er is nog geen reactie gekomen.

De laatste proforma is van 12/10 dus dat is al stopgezet (persoonlijk denk ik door een andere bug en niet door Dommel zelf :twisted: )

Geplaatst: 14 okt 2008, 18:30
door xenne
trieste zaak, het zal je maar overkomen. hou ons maar op de hoogte testertje

Geplaatst: 16 okt 2008, 21:52
door DimaX
En is het opgelost ? Ik ken ook iemand met zo een probleem...

Geplaatst: 16 okt 2008, 22:06
door testertje
DimaX schreef:En is het opgelost ? Ik ken ook iemand met zo een probleem...


Absoluut niet.... Deze morgend nog gebeld en het standaard antwoord "facturatiedienst is er mee bezig".

Blijkbaar snappen ze het ginderachter niet dat indien ik de domi niet had stopgezet er vandaag reeds 249 EUR was afgehaald en volgende week de volledige 588 EUR!!

Ik heb gezegd dat ik het k*tsbeu ben maar tsja, blijkbaar liggen ze er niet van wakker dat ze zich onrechtmatig geld hebben toegeëigend.

Geplaatst: 16 okt 2008, 23:23
door icekiller2k6
testertje schreef:
DimaX schreef:En is het opgelost ? Ik ken ook iemand met zo een probleem...


Absoluut niet.... Deze morgend nog gebeld en het standaard antwoord "facturatiedienst is er mee bezig".

Blijkbaar snappen ze het ginderachter niet dat indien ik de domi niet had stopgezet er vandaag reeds 249 EUR was afgehaald en volgende week de volledige 588 EUR!!

Ik heb gezegd dat ik het k*tsbeu ben maar tsja, blijkbaar liggen ze er niet van wakker dat ze zich onrechtmatig geld hebben toegeëigend.


ombudsdienst onmiddellijk inschakelen...