Ik sta Marie -Anne volledig bij in haar mening , heb ongeveer hetzelfde voorgehad als haar .
Eerst had ik een linksys adsl 2 modem /router gekocht , daarna een dlink adsl2 modem /router , was volgens de mensen van dommel nog niet goed genoeg voor mijn onstabiele lijn , daarna nieuwe splitter en nieuwe binnenbekabeling gelegd , nog waren de problemen niet opgelost .
Op aanraden van de heer Dom dan maar een siemens gigaset gekocht bij dommel zelf (heb deze wel een aantal maanden mogen testen ) , daarna moeten aankopen van de heer Dom , deze is dan na een dikke 4 maanden stuk gegaan , heb deze onmiddellijk opgestuurd naar hun hoofdzetel , er werd mij beloofd om zo snel mogelijk een nieuw model op te sturen , uiteindelijk heb ik er 14 dagen op moeten wachten.Gelukkig heb ik een exemplaar van de plaatselijke pc shop mogen lenen .
Dan zwijg ik nog maar over de uren dat ik naar hun heb moeten telefoneren, toen was het nog het 070 nummer .
Ik heb uit grote miserie mijn contract opgezegd binnen het eerste jaar , liep normaal nog tot eind januari .
Heb ondertussen reeds een nieuwe mail gestuurd naar de heer Dom om te vragen of ze het aangetekend schrijven reeds hebben ontvangen , maar nog steeds geen antwoord.
Ik weet dat ik te vroeg heb opgezegd , de kans bestaat dat ik de resterende maanden moet betalen ter compensatie maar dat zeggen ze mij zelfs niet .
Ondertussen heb ik van hun automatisch betalingssysteem mijn derde waarschuwing gekregen dat het bedrag voor de maand oktober nog openstaat .
En dan zou ik met al die miserie nog moeten rustig blijven en mijn resterende maanden nog moeten uitdoen bij hun.
In mijn ogen is er al teveel misgelopen , dus dommel is voor mij een afgesloten zaak .
Ik hoop nog op de beleefdheid van hun om te zeggen dat ze mijn aangetekend schrijven hebben ontvangen en dat de zaak hier bij afgesloten is .
Mijn ervaringen met dommel in die 8 maanden was zeer negatief, ik kan niet anders zeggen .
En nu krijg ik waarschijnlijk de volle lading van enkele mensen op het forum .