Pagina 1 van 1

helpdienst onvriendelijk :s

Geplaatst: 03 okt 2008, 14:17
door Thombose
Kreeg ik daar toc hwel een smsje van Scarlet dat 7 oktober een Belgacom technieker langskomt om de lijn te activeren. Ik had mijn aanvraag gedaan 24 september, wat dus volgens mij langer geledne is dan de 10 dagen leveringstermijn die op de website te zien is (ook al spraken ze in hun brief over 6 weken! )....bel ik dan ff om van mijn theater te maken en te zeggen dat ik mss dien dag niet thuis ben....zeggen ze dan doodleuk dat die technieker mss niet binnenmoet en als hij wel binnenmoet, moeten we nieuwe afspraak maken later...ik word een tikkeltje furieus en zeg haar dat ze gee nleugens op hun website moeten zetten en dat er geen sprake is va bneen latere afspraak want dat het al lang gnoeg heeft geduurd....volgens haar kunnen zij er niets aan oen wnat zij krijgen data van Belgacom (heel onvriendelijk)...ik zeg haar dat mij dat worst zal wezen en dat ik 7 oktober internet wil hebben of dat ik anders nog wel eens zal terugbellen en iets minder vriendelijk zal zijn..gehehe, rotwijf...ben provider nu al beu, overweg om stop te zetten, zeker met overname door belgacom in het verschiet...

Geplaatst: 03 okt 2008, 14:24
door Maglor
Helpdesk onvriendelijk? En jij bent uiteraard wél vriendelijk gebleven zeker? :roll:

Met zo'n attitude hoop ik dat ze je aansluiten op een rotlijn van 1mbps waar je dan een jaar lekker je tanden op kan stukbijten.

Geplaatst: 03 okt 2008, 14:35
door hollebollegijs
die 10 dagen moet je wel als 10 werkdagen bekijken hé, dus de weekends niet meetellen.

dan is het nog wel op tijd hé.

Geplaatst: 03 okt 2008, 14:35
door JanY
Volgens mij zijn dit net 10 werkdagen, zoals vermeld op hun site...

Geplaatst: 03 okt 2008, 14:36
door hollebollegijs
dus thombose heeft geen enkele reden om te klagen.

Geplaatst: 03 okt 2008, 15:01
door Thombose
Dan ben ik hoogstwaarschijnlijk abuis geweest in mijn datum, ik heb mij ingeschreven online 2 weken geleden zondagavond....heb mij dus idd van datum vergist, dat wil zeggen dat we vandaag vrijdag de tiende werkdag zijn (ik ben niet achterlijk hé, natuurlijk zijn het 10 werkdagen, smartie)....
volgende week dinsdag zijn we dus de 12de werkdag, en zijn ze dus overtijd.... ik weet dat de meesten van jullie geen studenten zijn en/of dat nooit geweest zijn maar 2 weken zonder internet is niet bepaald een lachertje (ik zit op nu op internet door naar de campus te fietsen)....

Wat mijn goede vriend hierboven leutert over attitude, nu moet jij eens proberen je belastingen te laat binnen te brengen, of een factuur te laat te betalen, ze zullen daar gauw staan met aanmaningsbrieven en/of boetes...dan mag het in de omgekeerde zin toch ook wel....als ze mij aansluiten op een 1 mbitlijn, zoals je hierboven wenst, dan zal ik het je laten weten en dan kan je een feestje bouwen hé (om aan te tonen dat jij misschien over attitude geen al te grote mond moet opzetten)...

Overigens is het al de tweede keer dat ze onvriendelijk zijn, bij mijn eerste oproep begon ze me ook al af te blaffen omdat ik niet kon verstaan dat ze niet wist waar hun centrale in leuven stond (vismarkt, zoals alles blijkbaar in leuven) terwijl ze daar bij elke andere isp geen problemen mee hadden.....

achja,
we zullen wel afwachten :p
dat het maar een vet snelle lijn is ;)

Geplaatst: 03 okt 2008, 15:09
door selder
Ik zie niet veel goeds meer komen uit deze thread, en doe ik hem dus op slot.