Klantgegevens aanpassen
Geplaatst: 30 sep 2008, 17:19
Sinds kort ben ik zelfstandige en wil ik mijn internet dus laten factureren op de zaak. Een tijdje heb ik hier contact opgenomen met Dommel, maar met de opvolging is toen iets mis gegaan. Wat ook te begrijpen is als je overladen bent met werk en een te kort aan personeel. Maar goed hier werken ze aan. Vandaag heb ik nog eens contact opgenomen om hier werk van te maken.
Het enige wat ze hier voor moeten aanpassen is een aanpassing in hun administratie. Maar dit kan alleen onder een nieuw contract volgens hun. Weet er iemand of dit effectief wettelijk is. Want dan ben ik weer voor een jaar gebonden en dat heb ik liever niet natuurlijk. Binnenkort verandert mijn adres ook nog eens, moet ik dan weer een nieuw contract? Komaan waar zijn we mee bezig, ik ben nog steeds dezelfde klant met hetzelfde product.
Een collega heeft dezelfde situatie meegemaakt bij Scarlet, maar daar hebben ze het gewoon aangepast zonder een nieuw contract op te stellen.
Kan er iemand mij bevestigen of het wettelijk is wat ze doen?
Het enige wat ze hier voor moeten aanpassen is een aanpassing in hun administratie. Maar dit kan alleen onder een nieuw contract volgens hun. Weet er iemand of dit effectief wettelijk is. Want dan ben ik weer voor een jaar gebonden en dat heb ik liever niet natuurlijk. Binnenkort verandert mijn adres ook nog eens, moet ik dan weer een nieuw contract? Komaan waar zijn we mee bezig, ik ben nog steeds dezelfde klant met hetzelfde product.
Een collega heeft dezelfde situatie meegemaakt bij Scarlet, maar daar hebben ze het gewoon aangepast zonder een nieuw contract op te stellen.
Kan er iemand mij bevestigen of het wettelijk is wat ze doen?