Pagina 1 van 1
Dommel boost package opzeggen
Geplaatst: 24 sep 2008, 21:13
door JEffrey23
Hallo,
Ik ben al jaren een tevreden klant van dommel. Maar enige tijd geleden heb ik het boospackage aangekocht en zou nu graag dit opzeggen.
Ben ik juist als ik zeg dat je dit maar jaarlijks kan doen? Zoja, hoe zegt je dit dan ook op? Is dat met behulp van het controle paneel?
Of wat moet je daarvoor juist doen.
Hopelijk weet er iemand dit en eventueel mij met raad bijstaan.
Alvast bedankt.
Greetz
Geplaatst: 24 sep 2008, 21:32
door Insom
Dag Jeffrey,
Het zou jaarlijks opzegbaar moeten zijn.
Echter heb ik via brief, fax én ticket al enkele maanden geleden de opzeg aangevraagd.
Jammer genoeg blijft dit reeds 3 maanden onterecht aangerekend.
Bellen heb ik reeds meerdere malen geprobeerd maar kom er niet gemakkelijk binnen.
Ik ga geen eigen actie ondernemen om facturen tegen te houden of bepaalde bedragen minder te betalen omdat het Dommel systeem blijkbaar nogal gemakkelijk je lijn afsluit.
Voor de rest nog dik tevreden over mijn Netconnect, hopen dat men dit later op mijn factuur zal corrigeren.
Geplaatst: 27 sep 2008, 07:48
door JEffrey23
Insom schreef:Dag Jeffrey,
Het zou jaarlijks opzegbaar moeten zijn.
Echter heb ik via brief, fax én ticket al enkele maanden geleden de opzeg aangevraagd.
Jammer genoeg blijft dit reeds 3 maanden onterecht aangerekend.
Bellen heb ik reeds meerdere malen geprobeerd maar kom er niet gemakkelijk binnen.
Ik ga geen eigen actie ondernemen om facturen tegen te houden of bepaalde bedragen minder te betalen omdat het Dommel systeem blijkbaar nogal gemakkelijk je lijn afsluit.
Voor de rest nog dik tevreden over mijn Netconnect, hopen dat men dit later op mijn factuur zal corrigeren.
Dank je wel voor deze toelichting. Ik heb ook al proberen dommel te bereiken telefonisch maar daar geraak je dus niet binnen hé. Nuja, in december is het één jaar. Ik ga kijken of er iets anders staat op control panel voor eventueel op te zeggen. Is dit niet het geval dan laat ik het zo.
Geen enkele provider is perfect hé. Het is overal iets.
Nogmaals bedankt voor je reactie.
Groeten
Geplaatst: 27 sep 2008, 08:17
door verb
Is er eigenlijk ooit al iemand in geslaagd om dat boostpack op te zeggen?
Geplaatst: 27 sep 2008, 09:01
door ketter
verb schreef:Is er eigenlijk ooit al iemand in geslaagd om dat boostpack op te zeggen?
Ja, hier was het direct inorde.
Geplaatst: 30 sep 2008, 20:20
door Telespetter
Ja, ik ben er vanaf geraakt...... door Homeconnect te nemen op een andere manier lukte het ook niet.
Geplaatst: 30 sep 2008, 20:49
door devilkin
verb schreef:Is er eigenlijk ooit al iemand in geslaagd om dat boostpack op te zeggen?
Yup, ticketje aangemaakt, 2 dagen later was't geschrapt.
Geplaatst: 08 okt 2008, 08:48
door Insom
devilkin schreef:verb schreef:Is er eigenlijk ooit al iemand in geslaagd om dat boostpack op te zeggen?
Yup, ticketje aangemaakt, 2 dagen later was't geschrapt.
Dat meen je niet???
Ik heb zojuist gezien dat mijn ticket van 10 juni! op 15 september gesloten werd, ZONDER enige actie. Ik word zo moe van Dommel haar administratie, doen die mensen dit nu express om meer inkomsten te genereren?!
Geplaatst: 12 okt 2008, 14:37
door tuurke
hou je boostpacket voor 6 euro extra heb je geen limiet wat wil je nog meer
of denk de volgende keer beter na als ge een extra upgrade doe
Geplaatst: 12 okt 2008, 20:47
door devilkin
Insom schreef:devilkin schreef:verb schreef:Is er eigenlijk ooit al iemand in geslaagd om dat boostpack op te zeggen?
Yup, ticketje aangemaakt, 2 dagen later was't geschrapt.
Dat meen je niet???
Yup, toch wel
Geplaatst: 12 okt 2008, 23:52
door Insom
tuurke schreef:hou je boostpacket voor 6 euro extra heb je geen limiet wat wil je nog meer
of denk de volgende keer beter na als ge een extra upgrade doe
Tuurke, het boostpacket zorgde vroeger voor een hogere uploadsnelheid. Daarom had ik het. Qua volume heb ik zeker niet meer dan 100GB nodig hoor.
Daarbij, waarom?! zou ik beter moeten nadenken eer ik een extra upgrade doe? De klant zou toch koning moeten zijn?
Geplaatst: 13 okt 2008, 10:12
door Goztow
Insom schreef: Ik word zo moe van Dommel haar administratie, doen die mensen dit nu express om meer inkomsten te genereren?!
Het antwoord zal wel ja zijn, zeker.
Geplaatst: 13 okt 2008, 10:19
door icekiller2k6
Goztow schreef:Insom schreef: Ik word zo moe van Dommel haar administratie, doen die mensen dit nu express om meer inkomsten te genereren?!
Het antwoord zal wel ja zijn, zeker.
ze hebben toch geen 070 nr meer?
011 verdienen ze niets aan hoor..
Geplaatst: 13 okt 2008, 10:19
door brooklyn
Goztow schreef:Insom schreef: Ik word zo moe van Dommel haar administratie, doen die mensen dit nu express om meer inkomsten te genereren?!
Het antwoord zal wel ja zijn, zeker.
nee te veel groei in korte tijd, ze hebben het gewoon onderschat.
en het gaat niet beteren want vroeger waren het enkel mensen die met het internet bezig waren aan het overstappen, maar tegenwoordig stapt jan met de pet ook over, en die laatsten bellen heel veel voor support.
Geplaatst: 13 okt 2008, 10:24
door Goztow
brooklyn schreef:Goztow schreef:Insom schreef: Ik word zo moe van Dommel haar administratie, doen die mensen dit nu express om meer inkomsten te genereren?!
Het antwoord zal wel ja zijn, zeker.
nee te veel groei in korte tijd, ze hebben het gewoon onderschat.
en het gaat niet beteren want vroeger waren het enkel mensen die met het internet bezig waren aan het overstappen, maar tegenwoordig stapt jan met de pet ook over, en die laatsten bellen heel veel voor support.
Ik kan begrijpen dat dit zo is voor bepaalde dingen maar het wegnemen van een optie? Ik heb nog geen enkel topic gezien met het probleem dat het boostpack bij aanvraag niet opgeleverd werd binnen de paar weken, hoor...