Pagina 1 van 1

lijninstellingen werkt niet

Geplaatst: 18 sep 2008, 23:28
door Tomola
Als ik in mijn homelink software op lijninstellingen klik dan krijg ik de fout melding "er is een fout opgetreden tijdens het verwerken van uw gegevens.probeer het later opnieuw"


meer van deze klachten, of is het een bekende fout?

Geplaatst: 18 sep 2008, 23:56
door Ken
Bekende fout, zie 'Zoeken' op dit forum en Dommel Homelink software topics.

Geplaatst: 20 sep 2008, 09:47
door Tomola
krijg er weinig nuttigs over gevonden :|

Geplaatst: 20 sep 2008, 12:03
door Tomola
kan nu ook weer niet meer bellen.....

gaat lekker Dommel....

heb ik ook

Geplaatst: 20 sep 2008, 14:44
door Jippe
Als ik in mijn homelink software op lijninstellingen klik dan krijg ik de fout melding "er is een fout opgetreden tijdens het verwerken van uw gegevens.probeer het later opnieuw"
meer van deze klachten, of is het een bekende fout?
Ik heb dat ook nu, misschien wel een teken dat ze er mee bezig zijn, de update die gaat komen volgende week.

Bellen is hier wel geen probleem.

Geplaatst: 20 sep 2008, 15:55
door Grumpy
Hoi, Ik zit met het zelfde probleem.
Maar ik kan wel bellen.
Af en toe krijg ik de melding van
"UNHANDLED EXCEPTION HAS OCCURRED IN YOUR APPLICATION. IF YOU CLICK CONTINUE, THE APPLICATION WILL IGNORE THIS ERROR AND ATTEMPT TO CONTINUE. IF YOU CLICK QUIT, THE APPLICATION WILL CLOSE IMMEDIATELY.

COLUMN 'NUBER' DOES NOT BELONG TO TABLE 0."


en laat ik hem gewoon doen.
Wel vervelend als je een tijdje van huis gaat, je kan je nummer niet door schakelen naar een ander toestel.
En bezig zijn met die update??? Ik heb mijn twijfels.
Dit is een toepasselijke zin die ik hier bij heb staan.
De ergernis van de slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde van de lage prijs reeds lang vergeten is.
Het voornaamste is wel de lage kost prijs en het downloaden naar harte lust. :-D

Groetjes Grumpy. 8)

Geplaatst: 20 sep 2008, 18:37
door broli
Tomola schreef:Als ik in mijn homelink software op lijninstellingen klik dan krijg ik de fout melding "er is een fout opgetreden tijdens het verwerken van uw gegevens.probeer het later opnieuw"


meer van deze klachten, of is het een bekende fout?
Same here...

Maar maak je geen zorgen we zijn maar 1% op een zinloos grafiek. Voor elke ongelukkige homeconnecter zijn er 99 gelukkig.