Pagina 1 van 1

wat een soepje is dommel geworden

Geplaatst: 17 sep 2008, 18:56
door wally7000
moet toch van mijn hart en voor sommige die ook deze problemen hebben, ben al ongeveer een 18 maanden klant bij dommel en van in de begin na een maand lidmaatschap liep alles zoals het hoort
be eind juni overgestapt naar dit abonnement omdat ik veel download gezien ik 3 grote kinderen heb en die van muziek tot games op het net zitten
van in de begin probleem met mijn telefoon en men is komen zien van belgacom naar de lijn op vraag van dommel maar ik kon de rekening betalen namelijk €70.2479 betaald voor niets want tot waar de lijn binnen komt waren er geen storingen dus de rekening was niet voor dommel maar voor mij. Als je belt en je drukt voor de technische dienst dan na 3 kwatier wachten en de muziek hangt u keel dan uit komt de melding dat de abonnee niet meer bereikbaar is en ik moet je zeker niet vertellen wat dit kost heb in de maand aug voor € 60 gebeld om het probleem van telefoon te stellen nu kan ik al bellen maar heb geweldige storing en vandaag terug gebeld 2 maal gewacht ( 45 minuten iedere keer) en alle goede dingen bestaan uit 3 en was binnen maar nu klantendienst gedrukt
daar vertelde men mij als ik telefoon krijg of wil bellen iedereen even moet stoppen met downloaden zodat er geen gekraak of gehacht van de stem meer heb, alle dan zullen wij dit even doen dus de telefoon gaat en ik roep eerst door het huis dat iedereen moet stoppen, vroeger had ik voor de voetbal een site draaien van de vacla op dommel namelijk
http://wally.dommel.be/noorderkempen/ en wat nu dit kan al niet meer want men belooft mij van juli al dat deze mogelijkheid terug zou komen even geduld
Nu door de verkoop van de modem en doorgeven van kontract weet men toch hoeveel abonnementen men verkoopt dat men eerst zorgt dat software alles er is en dan deze nieuwe mogelijkheid lanseren.
Ben zelf naar Landen gereden begin aug en de villa was leeg ben naar het politiebureel geweest en daar was men niet verwonderd,je moet maar eens proberen een telefoonnummer te bekomen zowel op de brief van dommel als bij inlichtingen staat of gaf men mij de nummer 0800......
het was in de winkel van telenet dat men mij de 011 ...... heb gekregen
het is gemakkelijk als je de activatiecode naar u klant stuurt dan is het een kleine moeite om een klever op te kleven met de juiste nummer

dat ik hier alles op neer schrijf heeft te maken dat ik ook naar dommel heb gemailt en een volgend service-ticket nummer toegekend was toegekent met zero gevolg alleen de melding Dit zal binnen enkele weken mogelijk zijn. Gelieve wat geduld uit te oefenen, waarvoor dank
als iemand van jullie mij in verbinding kan brengen of deze doormailen naar de oprichter Bart Dom maar ik geraak er niet bij
mijn gegevens zijn altijd te bekomen via een mailtje
wally

Geplaatst: 17 sep 2008, 19:06
door ketter
wally7000 maar in landen ben je op het verkeerde adres. :roll:
Ze hebben de zaak in Diepenbeek.

Er staat duidelijk op hun website bij contact.
bedrijf (leveranciers)
schedom nv
sint lambertusstraat 87
3401 landen
belgië

kantoor (klanten)
schedom nv
steenweg 19/01
3590 diepenbeek
belgië

http://dommel.be/nl/contact/index.php?cust=home

Maar los van U probleem dacht ik gezien te hebben in de Makro dat er op de doos van het pakket staat geschreven"vrijblijvend 1 maand te gebruiken" Dus als je in die 1 maand toch zoveel problemen hebt waarom blijf je er dan bij :???:

Geplaatst: 17 sep 2008, 19:28
door xenne
sinds wanneer is homeconnect vrijblijvend? je onderschrijft toch altijd een contract voor 1 jaar?

Geplaatst: 17 sep 2008, 19:40
door dr.trimble
wally, hopelijk kunnen jouw 3 grote kinderen beter lezen want wat je hierboven neergepend hebt is echtniet in 1x te lezen. Gelieve gebruik te maken van leestekens.
Mag ik je aanraden als je iets geschreven hebt het nogmaals te herlezen, dan zal je zien dat de meeste zinconstructies helemaal niet kloppen.

Geplaatst: 17 sep 2008, 19:52
door ceurrrix
ketter schreef:Maar los van U probleem dacht ik gezien te hebben in de Makro dat er op de doos van het pakket staat geschreven"vrijblijvend 1 maand te gebruiken" Dus als je in die 1 maand toch zoveel problemen hebt waarom blijf je er dan bij :???:
Hij had waarschijnlijk (99% kans want had nog nooit dommelse problemen gehad)nog geen verhaaltjes over Dommel gelezen op het UB- of ander forum,
en daarom geen weet van de problemen en hun oplossingen,
want die staan niet op de doos vermeld

en was optimist

Geplaatst: 17 sep 2008, 20:16
door ketter
ceurrrix sinds wanneer ben je terug vrij ? :roll:

Geplaatst: 17 sep 2008, 20:28
door wally7000
ik kan lezen maar als je GEEN internet hebt en alleen je brief (antwoord kontract) dan heb je maar één adres en dat is Landen (leeg huis)
sinds wanneer is een forum voor leesstekens en zo verder ga niet de processie van ..... maken alleen lijkt het mij duidelijke dat na bijna 3 maand een antwoord is geschreven op ZDnet naar aanlijkding van al wat hier op de forum staat.
En het is de bedoeling dat iemand ook deze problemen heeft direkt een stapje verder kan gaan dan wat ik al heb afgebeld, nogmaals ben meer dan een jaar lid bij dommel en heb daar nooit problemen gekent was wel netconnect plus

Geplaatst: 17 sep 2008, 20:28
door ceurrrix
ketter schreef:ceurrrix sinds wanneer ben je terug vrij ? :roll:
Ik dacht sinds gisteren,
maar 'k moet toch eens een beetje gaan twijfelen ,denk ik :oops:
de ene cr** schreef: ceurrrix heeft hier al lang geen ban meer (is maar weekje geweest dacht ik)
en de andere cr** schreef:Ceurrix is terug welkom hoor,
Zijn ban is al lang verlopen.
Missen en vergissen zijn menselijk en kan ieder overkomen
Ik neem het op met een smile
en ben vergiftigings(of zoiets) gezind :wink:

edit,: zal wel vergiffenisgevensgezind of vergevensgezind zijn,zeker ? :oops:

Geplaatst: 17 sep 2008, 21:19
door Sasuke
wally7000 schreef:ik kan lezen maar als je GEEN internet hebt en alleen je brief (antwoord kontract) dan heb je maar één adres en dat is Landen (leeg huis)
sinds wanneer is een forum voor leesstekens en zo verder ga niet de processie van ..... maken alleen lijkt het mij duidelijke dat na bijna 3 maand een antwoord is geschreven op ZDnet naar aanlijkding van al wat hier op de forum staat.
En het is de bedoeling dat iemand ook deze problemen heeft direkt een stapje verder kan gaan dan wat ik al heb afgebeld, nogmaals ben meer dan een jaar lid bij dommel en heb daar nooit problemen gekent was wel netconnect plus
Beste, op zich heeft het forum zelf niets te maken met leestekens. Toch leestekens zouden jouw bericht voor mij een pak leesbaarder maken. Als je wil dat je bericht word gelezen én "au serieux" word genomen, daar is dit forum wél voor bedoeld, gebruik dan op zijn minst leestekens en/of structuur in je zinnen.

Mvg,
Sasuke

Geplaatst: 18 sep 2008, 03:18
door rte968
dr.trimble schreef:wally, hopelijk kunnen jouw 3 grote kinderen beter lezen want wat je hierboven neergepend hebt is echtniet in 1x te lezen. Gelieve gebruik te maken van leestekens.
Mag ik je aanraden als je iets geschreven hebt het nogmaals te herlezen, dan zal je zien dat de meeste zinconstructies helemaal niet kloppen.
Dit helpt de brave man totaal niet! Is dat nu echt nodig om daar een opmerking over te maken?
Zeg nu zelf, zo moeilijk is zijn tekst nu ook weer niet.

Hopelijk heb ik geen leestekens vergeten? :wink:

PS: Het is "echt niet" i.p.v. "echtniet"

Geplaatst: 18 sep 2008, 07:11
door Zambo
rte968 schreef:
dr.trimble schreef:wally, hopelijk kunnen jouw 3 grote kinderen beter lezen want wat je hierboven neergepend hebt is echtniet in 1x te lezen. Gelieve gebruik te maken van leestekens.
Mag ik je aanraden als je iets geschreven hebt het nogmaals te herlezen, dan zal je zien dat de meeste zinconstructies helemaal niet kloppen.
Dit helpt de brave man totaal niet! Is dat nu echt nodig om daar een opmerking over te maken?
Zeg nu zelf, zo moeilijk is zijn tekst nu ook weer niet.

Hopelijk heb ik geen leestekens vergeten? :wink:

PS: Het is "echt niet" i.p.v. "echtniet"
Jongens toch, die persoon zit met een probleem. heeft dit forum gevonden en is duidelijk dringend op zoek naar antwoorden. Het is dan ook echt ongepast deze persoon direct al op zijn oren te geven voor leestekens. Geef liever antwoorden op de vragen die door deze persoon gesteld worden.
Niet iedereen is typiste en kan zomaar snel een tekst typen op computer. Heb wat respect aub.

Je zou beginnen te denken dt de Dommel fanclub terug in werking is om hun favoriete isp met hand en tand te beschermen en zo de echte problemen te negeren.

Geplaatst: 18 sep 2008, 07:18
door wally7000
bedankt makker niet iedereen is tot zijn 25 jaar naar school gegaan in mijn tijd was het op 14 jaar gaan werken

Geplaatst: 18 sep 2008, 08:07
door seppevs
Zambo schreef:
rte968 schreef:
dr.trimble schreef:wally, hopelijk kunnen jouw 3 grote kinderen beter lezen want wat je hierboven neergepend hebt is echtniet in 1x te lezen. Gelieve gebruik te maken van leestekens.
Mag ik je aanraden als je iets geschreven hebt het nogmaals te herlezen, dan zal je zien dat de meeste zinconstructies helemaal niet kloppen.
Dit helpt de brave man totaal niet! Is dat nu echt nodig om daar een opmerking over te maken?
Zeg nu zelf, zo moeilijk is zijn tekst nu ook weer niet.

Hopelijk heb ik geen leestekens vergeten? :wink:

PS: Het is "echt niet" i.p.v. "echtniet"
Jongens toch, die persoon zit met een probleem. heeft dit forum gevonden en is duidelijk dringend op zoek naar antwoorden. Het is dan ook echt ongepast deze persoon direct al op zijn oren te geven voor leestekens. Geef liever antwoorden op de vragen die door deze persoon gesteld worden.
Niet iedereen is typiste en kan zomaar snel een tekst typen op computer. Heb wat respect aub.

Je zou beginnen te denken dt de Dommel fanclub terug in werking is om hun favoriete isp met hand en tand te beschermen en zo de echte problemen te negeren.
Sorry man, maar ik heb ook écht moeite om z'n tekst te lezen. Ik ben er dan ook halfweg mee gestopt.
En dit heeft niets met 'Dommel fanclub' te maken ofzo.

Geplaatst: 18 sep 2008, 08:31
door Wentie
T zou hier beter een topic zijn: "Wat een soepje is userbase geworden".

Komaan seg, misschien kan die persoon gewoon niet goed schrijven, maar om daar nu zo'n drama over te maken.

Geplaatst: 18 sep 2008, 08:47
door nonkie
Wally, heb je internet en telefoon van dommel?
Of heb je telefoon van belgacom en internet van dommel?

Als je op de eerste vraag ja moet antwoorden dan zou ik de telefoon hogere prioriteit geven via de modem/router. (QoS)

Moet je op de tweede vraag ja antwoorden vervang dan eens de splitter en dsl kabeltje tot aan de router.

Geplaatst: 18 sep 2008, 08:48
door Goztow
Ik dacht dat de Siemens router van homeconnect wel degelijk SOQ heeft maar dat deze niet efficiënt werkt?

Wally

Geplaatst: 18 sep 2008, 09:02
door Jippe
Beste Wally,
inderdaad, de 0800 lijn krijgt men samen met de aankoop van de modem. De 011 lijn, had je kunnen lezen via Uw CRM, daar kunnen de homeconnecters nog op om 'het nieuws' te lezen. Af en toe eens gaan zien, is geen overbodige luxe, tenminste als men er iets neer schrijft.
Het 'homeconnectprobleem' hebben we allemaal wel meegemaakt. Heb het ook sinds eind juni en in het begin wat telefoonproblemen, maar nu niet meer. Internet werkt ook goed, en inderdaad als je iets aan het downloaden bent dan krijgt men wel gehakkel aan de telefoon, kan men misschien wel opgelost krijgen bij de eerst(?) volgend update van de homelink software.
Ik kan wel geloven dat homeconnect een goed product gaat worden, maar vind het toch wel spijtig dat de 'beloofde' bijproducten er nog altijd niet zijn: een eigen domein, dat sommige nodig hebben omwille van een website voor hun vereniging te kunnen maken, de 12Mbits snelheid, uit principe want waarom krijgen netconnecters dé voorrang tov homeconnecters, en nog meer.
Bovendien vraag ik me ook af, hoe gaat men ons op de hoogte brengen als de update er is: moeten we elke dag onze homelink eens opzetten? Als kan men er nog niet veel meedoen. Daarom dat ik naar de crm gaat om daar enig nieuws te kunnen lezen, maar daar gebeurd er al niets meer sinds 19 juli.
Tja, geduld is een schone zaak maar het mag niet te lang duren he.

Geplaatst: 18 sep 2008, 14:27
door rte968
Zambo schreef:
rte968 schreef:
dr.trimble schreef:wally, hopelijk kunnen jouw 3 grote kinderen beter lezen want wat je hierboven neergepend hebt is echtniet in 1x te lezen. Gelieve gebruik te maken van leestekens.
Mag ik je aanraden als je iets geschreven hebt het nogmaals te herlezen, dan zal je zien dat de meeste zinconstructies helemaal niet kloppen.
Dit helpt de brave man totaal niet! Is dat nu echt nodig om daar een opmerking over te maken?
Zeg nu zelf, zo moeilijk is zijn tekst nu ook weer niet.

Hopelijk heb ik geen leestekens vergeten? :wink:

PS: Het is "echt niet" i.p.v. "echtniet"
Jongens toch, die persoon zit met een probleem. heeft dit forum gevonden en is duidelijk dringend op zoek naar antwoorden. Het is dan ook echt ongepast deze persoon direct al op zijn oren te geven voor leestekens. Geef liever antwoorden op de vragen die door deze persoon gesteld worden.
Niet iedereen is typiste en kan zomaar snel een tekst typen op computer. Heb wat respect aub.

Je zou beginnen te denken dt de Dommel fanclub terug in werking is om hun favoriete isp met hand en tand te beschermen en zo de echte problemen te negeren.
Zambo, bedankt om Wally even te helpen en hopelijk heb je mijn bericht niet verkeerd begrepen want ik was ook wat te draak aan het steken met dr.trimble aangezien hij zelf fouten schrijft maar wel andere mensen zit te corrigeren.. (bv echtniet)

Geplaatst: 18 sep 2008, 14:55
door ceurrrix
Binnenkort heeft Tik met de Dommel Users Group ,
na een onderhoudje met Bartje en Sandraadje ,
waarschijnlijk, de mogelijkheid,probleempjes zoals dat van de TS,snel op te lossen
Een vereiste is wel dat ze het bij Dommel willen oplossen.
Ondertussen,veel moed ,goede raad en succes toegewenst aan de TS :oops:

Re: Wally

Geplaatst: 18 sep 2008, 19:02
door wally7000
Jippe schreef:Beste Wally,
inderdaad, de 0800 lijn krijgt men samen met de aankoop van de modem. De 011 lijn, had je kunnen lezen via Uw CRM, daar kunnen de homeconnecters nog op om 'het nieuws' te lezen. Af en toe eens gaan zien, is geen overbodige luxe, tenminste als men er iets neer schrijft.
Het 'homeconnectprobleem' hebben we allemaal wel meegemaakt. Heb het ook sinds eind juni en in het begin wat telefoonproblemen, maar nu niet meer. Internet werkt ook goed, en inderdaad als je iets aan het downloaden bent dan krijgt men wel gehakkel aan de telefoon, kan men misschien wel opgelost krijgen bij de eerst(?) volgend update van de homelink software.
Ik kan wel geloven dat homeconnect een goed product gaat worden, maar vind het toch wel spijtig dat de 'beloofde' bijproducten er nog altijd niet zijn: een eigen domein, dat sommige nodig hebben omwille van een website voor hun vereniging te kunnen maken, de 12Mbits snelheid, uit principe want waarom krijgen netconnecters dé voorrang tov homeconnecters, en nog meer.
Bovendien vraag ik me ook af, hoe gaat men ons op de hoogte brengen als de update er is: moeten we elke dag onze homelink eens opzetten? Als kan men er nog niet veel meedoen. Daarom dat ik naar de crm gaat om daar enig nieuws te kunnen lezen, maar daar gebeurd er al niets meer sinds 19 juli.
Tja, geduld is een schone zaak maar het mag niet te lang duren he.
Dat klopt alleen moet je dan internet hebben en deze had ik niet meer want men had de overschakeling al gedaan en op het papier dat ik thuis heb ontvangen, staat de 0800 en het adres van Landen daarom ben ik dan ook naar daar gereden wel voor niks, ook op het politie bureel heeft men mij niet verteld dat ik nog naar Diepenbeek kon rijden.
Van gisteren weet ik ook bij telefoneren dat ik moet stoppen met downloaden en dan kun je elkaar verstaan.
Ga ook regelmatig zien via hun setup om te updaten