Webhosting
Geplaatst: 21 aug 2008, 13:08
We zitten met onze website dit jaar 6 jaar bij Dommel.
Tot begin dit jaar was ik zeer tevreden. De laatste maanden loopt het de spuigaten uit. In het begin van dit jaar had ik een vraag gesteld over nieuwe opties. Steeds kreeg ik het antwoord dat ze nieuwe pakketten gingen releasen op 21/04/08 en dat we hier kosteloos naar konden upgraden.
Op 21/04 kijk ik om over te stappen. Niets te zien. Ik stuur een mail waar ik nooit antwoord op krijg maar ik zie wel dat ze na mijn mail de releasedatum op hun website hebben verwijderd.
Heb ondertussen al 4 keer gebeld om te informeren over de (nieuwe) datum dat we konden upgraden. Laatste keer werd mij beloofd dat dit zeker voor augustus ging zijn.
We zijn nu al bijna september en nog steeds niets.
Ik heb 3 support tickets open staan. Waaronder al een van eind juni. Je krijgt dan wel een automatische antwoord mail dat er binnen de 5 werkdagen zal worden geantwoord. Niet dus.
Vorige week nog maar eens gebeld.
Krijg ik dan het antwoord dat ik een mail moet sturen met al mijn support tickets naar [email protected] , dat heb ik dan ook gedaan. Een week later nog steeds geen antwoord![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Bovendien zitten we nog met een pakket waar we slechts 20Gb mogen gebruiken als bandbreedte. Na de oorspronkelijk release datum van de nieuwe pakketten (waarin je 2000Gb mag verbruiken) zijn we er al een keer over geweest. Ik heb toen gebeld en gevraagd of ze geen tegemoetkoming konden doen aangezien het hun fout was dat we nog niet konden upgraden. Maar het antwoord was hierop negatief.
Deze maand ziet het er weer naar uit dat we met die 20Gb niet gaan toekomen.
Vanmiddag bel ik nogmaals, maar ik wordt er moedeloos van.
Ondanks de ronduit slechte support ben ik nog altijd tevreden van het hosting pakket. Maarja, het kan zo niet blijven duren natuurlijk.
Zijn er nog mensen die met deze problemen zitten?
Tot begin dit jaar was ik zeer tevreden. De laatste maanden loopt het de spuigaten uit. In het begin van dit jaar had ik een vraag gesteld over nieuwe opties. Steeds kreeg ik het antwoord dat ze nieuwe pakketten gingen releasen op 21/04/08 en dat we hier kosteloos naar konden upgraden.
Op 21/04 kijk ik om over te stappen. Niets te zien. Ik stuur een mail waar ik nooit antwoord op krijg maar ik zie wel dat ze na mijn mail de releasedatum op hun website hebben verwijderd.
Heb ondertussen al 4 keer gebeld om te informeren over de (nieuwe) datum dat we konden upgraden. Laatste keer werd mij beloofd dat dit zeker voor augustus ging zijn.
We zijn nu al bijna september en nog steeds niets.
Ik heb 3 support tickets open staan. Waaronder al een van eind juni. Je krijgt dan wel een automatische antwoord mail dat er binnen de 5 werkdagen zal worden geantwoord. Niet dus.
Vorige week nog maar eens gebeld.
Krijg ik dan het antwoord dat ik een mail moet sturen met al mijn support tickets naar [email protected] , dat heb ik dan ook gedaan. Een week later nog steeds geen antwoord
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Bovendien zitten we nog met een pakket waar we slechts 20Gb mogen gebruiken als bandbreedte. Na de oorspronkelijk release datum van de nieuwe pakketten (waarin je 2000Gb mag verbruiken) zijn we er al een keer over geweest. Ik heb toen gebeld en gevraagd of ze geen tegemoetkoming konden doen aangezien het hun fout was dat we nog niet konden upgraden. Maar het antwoord was hierop negatief.
Deze maand ziet het er weer naar uit dat we met die 20Gb niet gaan toekomen.
Vanmiddag bel ik nogmaals, maar ik wordt er moedeloos van.
Ondanks de ronduit slechte support ben ik nog altijd tevreden van het hosting pakket. Maarja, het kan zo niet blijven duren natuurlijk.
Zijn er nog mensen die met deze problemen zitten?