Dommel korting probleem.
Geplaatst: 14 aug 2008, 20:14
Hi,
3 jaar geleden nam ik hosting + domeinnaam bij Dommel. 2 jaar terug na dat Easynet zijn klanten "verkocht" aan BC ben ik naar Dommel gegaan voor ADSL.
Als men een tweede product afneemt bij Dommel heb je recht op 5% korting. De laatste 2 jaar werd de facturering correct uitgevoerd.
ADSL wordt per maand betaald en hosting per jaar.
Na de problemen met hosting (zie verschillende threads hier). heb ik nadat mijn tickets niet werden beantwoord en ook de problemen niet opgelost werden mijn hosting opgezegd tegen de eerstvolgende vervaldag. Mijn hosting heb ik ook verhuisd niettegenstaande deze betaald was tot deze week ( 2 maanden liet ik maar "verloren" gaan).
Sindsdien kreeg ik van dommel mijn korting niet meer. Ik heb hiervoor de eerste keer een ticket geopend eind juni. Dit werd niet beantwoord en een beetje later werd ook bij de volgende factuur geen korting toegeend. Weer ticket aangemaakt en weer geen reaktie. Met de vakantie in het vooruitzicht maar gebeld (toen nog 070) 2* gebeld tot het systeem mij disconnecteerde... geen antwoord.
Na de vakantie gebeld (011 nummer) en na een half uur iemand aan de lijn; 3 keer uitgelegd wat het probleem was en 3 keer ging de helpdesker het vragen bij facturatie. Na de 3 keer heeft hij een mail naar sales geschreven en tijdens de uitleg die volgde werd het gesprek gewoon afgebroken.
Weer even een mail geschreven met de uitleg over hetgesprek en om iets te laten weten.
Vandaag om 7u10 antwoord:
Toch een vreemde werkwijze
Ter info: behalve mijn Netconnect heeft ook mijn hosting tot vervaldag in het CRM panel gestaan. Dommel kan dus niet beweren dat er geen meerdere producten in mijn abbo zaten.
3 jaar geleden nam ik hosting + domeinnaam bij Dommel. 2 jaar terug na dat Easynet zijn klanten "verkocht" aan BC ben ik naar Dommel gegaan voor ADSL.
Als men een tweede product afneemt bij Dommel heb je recht op 5% korting. De laatste 2 jaar werd de facturering correct uitgevoerd.
ADSL wordt per maand betaald en hosting per jaar.
Na de problemen met hosting (zie verschillende threads hier). heb ik nadat mijn tickets niet werden beantwoord en ook de problemen niet opgelost werden mijn hosting opgezegd tegen de eerstvolgende vervaldag. Mijn hosting heb ik ook verhuisd niettegenstaande deze betaald was tot deze week ( 2 maanden liet ik maar "verloren" gaan).
Sindsdien kreeg ik van dommel mijn korting niet meer. Ik heb hiervoor de eerste keer een ticket geopend eind juni. Dit werd niet beantwoord en een beetje later werd ook bij de volgende factuur geen korting toegeend. Weer ticket aangemaakt en weer geen reaktie. Met de vakantie in het vooruitzicht maar gebeld (toen nog 070) 2* gebeld tot het systeem mij disconnecteerde... geen antwoord.
Na de vakantie gebeld (011 nummer) en na een half uur iemand aan de lijn; 3 keer uitgelegd wat het probleem was en 3 keer ging de helpdesker het vragen bij facturatie. Na de 3 keer heeft hij een mail naar sales geschreven en tijdens de uitleg die volgde werd het gesprek gewoon afgebroken.
Weer even een mail geschreven met de uitleg over hetgesprek en om iets te laten weten.
Vandaag om 7u10 antwoord:
Geen verdere uitleg.Er zijn geen kortingen van toepassing.
De facturen zoals u ze nu ontvangt zijn correct zoals ze zijn.
Toch een vreemde werkwijze
Ter info: behalve mijn Netconnect heeft ook mijn hosting tot vervaldag in het CRM panel gestaan. Dommel kan dus niet beweren dat er geen meerdere producten in mijn abbo zaten.