Pagina 1 van 1
ik raad niemand homeconnect aan
Geplaatst: 12 aug 2008, 17:38
door RDS44
Elke minuut valt mijn internet weg
nog altijg geen telefoon
ook geen voip
naar de helpdesk moet je niet bellen want ze nemen maar op waneer ze zin hebben.
maar ze sturen me wel al een tweede rekening
en ben juist 14 dagen online
het is gewoon schandalig
ik raad dan ook iedereen aan om goed na te denken voor ze telenet zouden verlaten .
Geplaatst: 12 aug 2008, 17:54
door frado
is dat nu een nieuwe post waardig? Ik heb oook geen voip, maar ja. En dat van itnernet zal wel aan u liggen.
Geplaatst: 12 aug 2008, 18:04
door Gent32m
RDS44,
Kun je niet eerst 'constructief' op zoek gaan naar een oplossing. Alvorens meteen conclusies te trekken en schuldigen aan te wijzen.
Ja, er is een probleem met VOIP (bij Homeconnect). Maar daar wordt aan gewerkt. En niet iedereen heeft die VOIP probleem.
Bij mijn weten heeft er niemand echt problemen met het internet. Dus dit moet ergens bij jou liggen. Hoe maak je connectie ? Via draadloze router ? Is je binnenbekabeling ok ? Heeft Belgacom zijn job goed gedaan, etc...
Zoek dit eerst eens uit...
P.S. Aan de admins. Kan één van de topics van RDS44 afgesloten worden. Dit staat er immers twee keer op
Geplaatst: 12 aug 2008, 18:05
door Zelete
Ik raad iedereen HomeConnect aan.
Geplaatst: 12 aug 2008, 18:08
door bravo
Zelete schreef:Ik raad iedereen HomeConnect aan.
zalig antwoord
Ik zou hiervoor is een nieuw topic aanmaken
Re: ik raad niemand homeconnect aan
Geplaatst: 12 aug 2008, 18:14
door ketter
RDS44 schreef:
naar de helpdesk moet je niet bellen want ze nemen maar op waneer ze zin hebben.
RDS44 je bent hier maar wat aan het zeveren man.
Als je niks beters te doen hebt ga dan op je gemakje een ijs eten of een pintje drinken.
Geplaatst: 12 aug 2008, 18:29
door selder
Deze thread stevent volle vaart op een slotje af.