Pagina 1 van 1

Retouren van Fritzbox

Geplaatst: 04 aug 2008, 22:52
door drernie
Nu ik van netconnect naar homeconnect ben overgestapt ligt de fritzbox stof te verzamelen. Nu heb ik er ooit 100 euro borg voor betaald. Volgens een medewerker van dommel kon ik deze retourneren waarna ik mijn borg zou terugkrijgen. Heeft iemand deze al teruggestuurd en het geld gekregen? Ik ben een beetje huiverig om dat ding aangetekend te versturen aangezien ze telefonisch niet te bereiken zijn en per email ook niet.

Geplaatst: 04 aug 2008, 22:59
door devilkin
Aangetekend versturen + brief bij waarin je een bepaalde termijn steld. Indien hier niet wordt op gereageerd, case openen bij ombudsdienst?

Geplaatst: 12 aug 2008, 22:39
door drernie
Weet iemand nog hoeveel de borg was voor de fritzbox bij een netconnect abonnement? Volgens mij was het 99 euro, maar weet het niet zeker. Moet de fritzbox verzonden worden naar het adres van de maatschappelijk zetel of naar kantoren? (ik vermoed het laatste)

Geplaatst: 12 aug 2008, 23:33
door jimghw
Bel ze gewoon (011 92 00 00), de laatste maand, heb je na max 8 minuten iemand aan de lijn, vandaag zelfs meteen...

Dan weet je het direct

Geplaatst: 13 aug 2008, 01:52
door broli
max? Maak aub geen valse uitspraken. Gisteren heb ik 15min aan de lijn moeten wachten tot ik ZELF ophing. Vandaag na bijna 17min binnen geraakt. Dus verre van "max 8 min".

Als je je fritzbox opstuurt vergeet er natuurlijk geen brief bij te steken met al je info.

Geplaatst: 13 aug 2008, 09:41
door bravo
Mijn record is toch ook nog altijd maar 10 minuten zenne. En als ik naar Telenet bel, zoals gisteren, hang ik 45 minuten aan de telefoon, maar hier hoor je blijkbaar niemand over klagen!

Geplaatst: 13 aug 2008, 10:39
door BBB
bravo schreef:Mijn record is toch ook nog altijd maar 10 minuten zenne
Dan is het sinds vorige maand verbeterd.
Het snelste dat ik ben binnen geraakt vorige maand was langer dan 20min (en gemiddeld +/- 1 uur)
Als het nu nog maar +/- 10min is dan is dat goed nieuws.

Geplaatst: 13 aug 2008, 11:25
door q-tec
dat kan kloppen want vorige week zei een medewerker volgende week komt er nieuw personeel bij de helpdesk
dit is dus deze week...ze maken vordering

Geplaatst: 13 aug 2008, 17:29
door darkzero
ik ben de mijne vorige week gaan binnenbrengen in diepenbeek. ik heb een bewijs van afgifte en de 99€ waarborg zou op m'n rekening overgemaakt worden. nu maar afwachten...

Geplaatst: 13 aug 2008, 19:50
door drernie
Dommel is telefonisch niet te bereiken, gelukkig had ik vorige week na 2 weken eindelijk iemand aan de lijn na een minuut of 7 te hebben gewacht. Ik had ook een vraag over een onterecht betaalde proforma, maar daar kon ik een mailtje voor sturen en zou binnen enkele dagen antwoord krijgen. De ticket is nog steeds open.

Geplaatst: 13 aug 2008, 22:44
door darkzero
zeg mensen hou het aub on topic hè. in ieder topic wordt er tegenwoordig gezeverd over de helpdesk, hoe lang het duurt voor ze opnemen, ...
ik weet het, 't is frustrerend, maar dit altijd maar opnieuw lezen hier ook hoor. en het lost toch niks op... (spijtig genoeg...)