Pagina 1 van 2

Dommel update??

Geplaatst: 01 aug 2008, 17:18
door Wentie
Bij dommel zeiden ze dat er deze week een update ging komen.
Waar kan ik die ergens vinden om te downloaden?
Of gaat de homelink dat vanzelf vragen om updates te downloaden?

groetjes,
Wentie

Re: Dommel update??

Geplaatst: 01 aug 2008, 19:09
door broli
Wentie schreef:Bij dommel zeiden ze dat er deze week een update ging komen.
Waar kan ik die ergens vinden om te downloaden?
Of gaat de homelink dat vanzelf vragen om updates te downloaden?

groetjes,
Wentie
Graag wat meer info. Hebben ze dit aan de telefoon gezegd. Waarom hebben ze dit gezegd? Had je een probleem?

Geplaatst: 01 aug 2008, 19:52
door sn00zerman
Ik vraag het mij ook wel af wanneer die update er aan komt:
ik wil asap:
- mijn domeinnaam kunnen registreren
- emailadressen kunnen aanmaken in dit domein
- mijn 200 MB webspace kunnen gebruiken


groeten,
Kris

Geplaatst: 01 aug 2008, 21:37
door UB_removed1963
ondertussen is het domein dat ik wou registreren weg :evil:

Re: Dommel update??

Geplaatst: 01 aug 2008, 22:01
door Wentie
broli schreef:
Wentie schreef:Bij dommel zeiden ze dat er deze week een update ging komen.
Waar kan ik die ergens vinden om te downloaden?
Of gaat de homelink dat vanzelf vragen om updates te downloaden?

groetjes,
Wentie
Graag wat meer info. Hebben ze dit aan de telefoon gezegd. Waarom hebben ze dit gezegd? Had je een probleem?
Dit heb ik in mijn ander topic waar ik om raad vraag reeds gezegd.

Ze hebben me dit aan de telefoon gezegd omdat ik nog steeds niet kan gebelt worden (heb homeconnect sinds 23/06) en ze zeiden aan de telefoon dat er deze week een update van homeconnect ging komen waardoor ik wel zou gebelt kunnen worden.

Geplaatst: 01 aug 2008, 22:02
door BBB
sn00zerman schreef:Ik vraag het mij ook wel af wanneer die update er aan komt:
ik wil asap:
- mijn domeinnaam kunnen registreren
Ik wilde mijn domein overzetten, maar omdat ik ofwel moest vernieuwen ofwel overzetten (en dit ging nog niet) zit ik terug vast voor een jaar.
Dus hoop ik maar dat het binnen een jaar in orde is (want ik heb nu toch al betaald voor hosting en domeinnaam) (mij niet verkeerd begrijpen want ik heb natuurlijk ook veel liever dat het al vroeger in orde is)

Geplaatst: 02 aug 2008, 03:41
door icekiller2k6
BBB schreef:
sn00zerman schreef:Ik vraag het mij ook wel af wanneer die update er aan komt:
ik wil asap:
- mijn domeinnaam kunnen registreren
Ik wilde mijn domein overzetten, maar omdat ik ofwel moest vernieuwen ofwel overzetten (en dit ging nog niet) zit ik terug vast voor een jaar.
Dus hoop ik maar dat het binnen een jaar in orde is (want ik heb nu toch al betaald voor hosting en domeinnaam) (mij niet verkeerd begrijpen want ik heb natuurlijk ook veel liever dat het al vroeger in orde is)
je kunt binnen het jaar uw domein overplaatsen hoor ;)

Re: Dommel update??

Geplaatst: 02 aug 2008, 08:45
door DarthStijn
Wentie schreef:Bij dommel zeiden ze dat er deze week een update ging komen.
Dat zeggen ze wekelijks :-D

Re: Dommel update??

Geplaatst: 03 aug 2008, 20:46
door bravo
Wentie schreef:Ze hebben me dit aan de telefoon gezegd omdat ik nog steeds niet kan gebelt worden (heb homeconnect sinds 23/06) en ze zeiden aan de telefoon dat er deze week een update van homeconnect ging komen waardoor ik wel zou gebelt kunnen worden.
Kan jij ook wel gebeld worden door Proximus en Mobistar, maar niet door Belgacom en Telenet? Want dat is bij mij nu al 2 weken zo, dat vaste lijnen ons niet kunnen bellen, maar GSM'ers kunnen ons wel bellen. Lijkt me vreemd na 2 weken.

Als ik het goed begrijp, ligt dit dus wel degelijk aan Dommel? Of voeren Belgacom en Telenet erg weinig aanpassingen uit aan hun routeringstabellen, cfr http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=19436 :
2. Ik kan wel bellen maar niet opgebeld worden

Oplossing: Geduld. Dit komt vanzelf in orde. De meeste telefoonoperatoren hebben hun routerings-tabellen nog niet aangepast om voor jouw nummer door te schakelen naar Dommel. In de loop van de komende dagen zal dit gradueel opgelost geraken - omdat elke operator de nodige wijzigingen moet aanbrengen. Dommel zelf kan hier niets aan doen.
:???:

Re: Dommel update??

Geplaatst: 04 aug 2008, 13:06
door guess_who
bravo schreef:
Wentie schreef:Ze hebben me dit aan de telefoon gezegd omdat ik nog steeds niet kan gebelt worden (heb homeconnect sinds 23/06) en ze zeiden aan de telefoon dat er deze week een update van homeconnect ging komen waardoor ik wel zou gebelt kunnen worden.
Kan jij ook wel gebeld worden door Proximus en Mobistar, maar niet door Belgacom en Telenet? Want dat is bij mij nu al 2 weken zo, dat vaste lijnen ons niet kunnen bellen, maar GSM'ers kunnen ons wel bellen. Lijkt me vreemd na 2 weken.

Als ik het goed begrijp, ligt dit dus wel degelijk aan Dommel? Of voeren Belgacom en Telenet erg weinig aanpassingen uit aan hun routeringstabellen, cfr http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=19436 :
2. Ik kan wel bellen maar niet opgebeld worden

Oplossing: Geduld. Dit komt vanzelf in orde. De meeste telefoonoperatoren hebben hun routerings-tabellen nog niet aangepast om voor jouw nummer door te schakelen naar Dommel. In de loop van de komende dagen zal dit gradueel opgelost geraken - omdat elke operator de nodige wijzigingen moet aanbrengen. Dommel zelf kan hier niets aan doen.
:???:
idem hier, gsm's kunnen mij bellen, vaste lijnen niet... ik heb eens gebeld naar telenet om te vragen hoe dat kwam (aangezien ik bij dommel niet binnen geraak), maar daar waren ze erg kort: "Dommel moet hiervoor een klacht indienen bij ons, wij kunnen u niet helpen"

Re: Dommel update??

Geplaatst: 04 aug 2008, 13:53
door icekiller2k6
guess_who schreef: idem hier, gsm's kunnen mij bellen, vaste lijnen niet... ik heb eens gebeld naar telenet om te vragen hoe dat kwam (aangezien ik bij dommel niet binnen geraak), maar daar waren ze erg kort: "Dommel moet hiervoor een klacht indienen bij ons, wij kunnen u niet helpen"
dat klinkt dus duidelijk als "dommel pesten" ;)

Geplaatst: 04 aug 2008, 19:26
door bravo
dus we zitten nog wel eventjes vast op deze manier? Dank u BC & Telenet!

Geplaatst: 04 aug 2008, 22:25
door SniFManS
bravo schreef:dus we zitten nog wel eventjes vast op deze manier? Dank u BC & Telenet!
zou ik niet durven zeggen !
Bepaalde nummers die ik had doorgegeven aan dommel omdat zij me niet konden bereiken werken . Andere die ik nog niet had doorgegeven werkten niet . Dus wel raar dat er sommige nummers van belgacom wel werken en andere niet . Telenet werkt bij mijn weten allemaal wel.

Voordien was het belgacom die altijd heeft gewerkt tot telenet het terug deet dan was belgacom weg . Dus volgens mij zit dommel er ook tussen zenne . En dommel bied een service aan en heb geen dienst van BC of telesnet . Ben klant bij dommel en niet bij de rest ! Dus dommel moet het regelen en sneller dan nu . Al meer dan een maand aangesloten dus nu mag het wel eens gaan werken !!!!

Geplaatst: 05 aug 2008, 09:30
door bravo
Sniffie schreef:Ben klant bij dommel en niet bij de rest ! Dus dommel moet het regelen en sneller dan nu . Al meer dan een maand aangesloten dus nu mag het wel eens gaan werken !!!!
Daar ben ik het niet volledig mee eens. Het kan evengoed aan Telenet of Belgacom liggen, die weigeren om hun routeringstabellen te updaten.

Geplaatst: 05 aug 2008, 12:00
door bravo
Heb na 3 minuten een Dommel medewerker aan de lijn gehad. Heb de vraag ook gesteld waarom Belgacom en Telenet ons niet konden bellen, maar wel zelf die nummers kan bellen. Heb enkele telefoonnummers opgegeven die ons niet konden bereiken, en ze gaan het onderzoeken. Als ik iets verneem, dan laat ik het hier weten!

Geplaatst: 05 aug 2008, 16:25
door rte968
Net Dommel aan de lijn gehad en gevraagd naar die update.

Update komt er inderdaad aan. De nieuwe software laat ook toe om je proforma fakturen te bekijken zodat je niet meer op dommel.be daarvoor moet aanloggen. Je gratis domein naam aanmaken zou er ook in zitten.
Verder hebben ze ook wat bugs gecorrigeerd.

Je huidige homeconnect software zal zelf voorstellen om te updaten als de nieuwe versie beschikbaar is. Ze zijn momenteel nog aan het testen en de persoon die het gaat releasen is momenteel op verlof. Ze verwachten tussen nu en een 2-tal weken dat de update er zou moeten zijn.

Geplaatst: 05 aug 2008, 16:29
door Xanion
rte968 schreef:Ze zijn momenteel nog aan het testen en de persoon die het gaat releasen is momenteel op verlof.
Ze hebben maar 1 persoon voor de software releases, geen backup?
Laten we hopen dat die persoon zichzelf niet tegen een boom parkeert dan.

Geplaatst: 19 aug 2008, 17:43
door tjahhh
Net gesproken met de helpdesk, ik moest na 16:00 uur terugbellen, hoe ze nu uiteindelijk mijn 2e telefoonnummer van digitel gingen overzetten.

Nu kreeg ik de informatie dat volgende week vrijdag 29-08-08 er een update word gelanceerd.

Ik vroeg nog met nadruk of dit nu zeker was, en dat dit een correcte datum was. en er werd me met nadruk verteld dat dan echt de update word gereleasd.

Dus nog effies geduld ( word wel vaker gezegd :-). )

Geplaatst: 20 aug 2008, 23:51
door Rootworking
Xanion schreef:
rte968 schreef:Ze zijn momenteel nog aan het testen en de persoon die het gaat releasen is momenteel op verlof.
Ze hebben maar 1 persoon voor de software releases, geen backup?
Laten we hopen dat die persoon zichzelf niet tegen een boom parkeert dan.
als de software nog ni released is, hoe kan iemand dan al een backup hebben :P

Geplaatst: 23 aug 2008, 11:41
door Xanion
Rootworking schreef:
Xanion schreef:
rte968 schreef:Ze zijn momenteel nog aan het testen en de persoon die het gaat releasen is momenteel op verlof.
Ze hebben maar 1 persoon voor de software releases, geen backup?
Laten we hopen dat die persoon zichzelf niet tegen een boom parkeert dan.
als de software nog ni released is, hoe kan iemand dan al een backup hebben :P
Er is maar 1 persoon die de software kan releasen!!!! Als die zich tegen een boom parkeert kan men dus geen nieuwe software uitrollen

Geplaatst: 23 aug 2008, 12:33
door SniFManS
bravo schreef:
Sniffie schreef:Ben klant bij dommel en niet bij de rest ! Dus dommel moet het regelen en sneller dan nu . Al meer dan een maand aangesloten dus nu mag het wel eens gaan werken !!!!
Daar ben ik het niet volledig mee eens. Het kan evengoed aan Telenet of Belgacom liggen, die weigeren om hun routeringstabellen te updaten.
Dan is het aan dommel om op hun strepen te gaan staan en niet de klant !
Dommel moet zijn diensten aanbieden als voor gesteld en niet iets dat maar half werkt !
Of zou dommel zo lomp zijn dat zij niets op papier hebben staan en wat verder prossen om in leven te kunnen blijven !

Geplaatst: 01 sep 2008, 08:53
door chridarl
tjahhh schreef:Net gesproken met de helpdesk, ik moest na 16:00 uur terugbellen, hoe ze nu uiteindelijk mijn 2e telefoonnummer van digitel gingen overzetten.

Nu kreeg ik de informatie dat volgende week vrijdag 29-08-08 er een update word gelanceerd.

Ik vroeg nog met nadruk of dit nu zeker was, en dat dit een correcte datum was. en er werd me met nadruk verteld dat dan echt de update word gereleasd.

Dus nog effies geduld ( word wel vaker gezegd :-). )
Ondertussen zijn we 1 september en ik heb alvast nog geen update gezien. WEER eens worden we, zoals zoveel malen bij dommel de laatste tijd, voorgelogen en afgescheept! GOE BEZIG DOMMEL :x :evil: :?

e

Geplaatst: 01 sep 2008, 17:28
door Fireblade
't is wel ZEER off-topic, en misschien niet het gepaste topic om het in te zetten, maar ik wist niet in welk topic ik dit anders zou moeten zetten.

er is dus wel degelijk een Senior System Engineer aangenomen bij Dommel.

http://www.linkedin.com/pub/1/3a3/93a

Dit heb ik per toeval gevonden tijdens een search op google.

Dus Dommel vindt dus wel degelijk werknemers, maar heeft gewoonweg niet genoeg met 1 extra persoon :P

Tot zover off-topic.
---------------------------------------------

Om het nu toch wat on-topic te draaien: Ze zijn dus nog altijd onderbemand, met als gevolg dat ze niet op tijd klaar raken met al hun updates en dergelijke.

Re: e

Geplaatst: 01 sep 2008, 18:26
door Wentie
Fireblade schreef:'t is wel ZEER off-topic, en misschien niet het gepaste topic om het in te zetten, maar ik wist niet in welk topic ik dit anders zou moeten zetten.

er is dus wel degelijk een Senior System Engineer aangenomen bij Dommel.

http://www.linkedin.com/pub/1/3a3/93a

Dit heb ik per toeval gevonden tijdens een search op google.

Dus Dommel vindt dus wel degelijk werknemers, maar heeft gewoonweg niet genoeg met 1 extra persoon :P

Tot zover off-topic.
---------------------------------------------

Om het nu toch wat on-topic te draaien: Ze zijn dus nog altijd onderbemand, met als gevolg dat ze niet op tijd klaar raken met al hun updates en dergelijke.
Ook eff off topic: Ze zijn vollop bezig met mensen aan nemen, ik ben er vorige week op sollicitatiegesprek geweest.

Re: e

Geplaatst: 01 sep 2008, 20:30
door Uloga
Wentie schreef:
Fireblade schreef:'t is wel ZEER off-topic, en misschien niet het gepaste topic om het in te zetten, maar ik wist niet in welk topic ik dit anders zou moeten zetten.

er is dus wel degelijk een Senior System Engineer aangenomen bij Dommel.

http://www.linkedin.com/pub/1/3a3/93a

Dit heb ik per toeval gevonden tijdens een search op google.

Dus Dommel vindt dus wel degelijk werknemers, maar heeft gewoonweg niet genoeg met 1 extra persoon :P

Tot zover off-topic.
---------------------------------------------

Om het nu toch wat on-topic te draaien: Ze zijn dus nog altijd onderbemand, met als gevolg dat ze niet op tijd klaar raken met al hun updates en dergelijke.
Ook eff off topic: Ze zijn vollop bezig met mensen aan nemen, ik ben er vorige week op sollicitatiegesprek geweest.
Dat is toch al een goed teken, ze hebben het eindelijk door dat ze meer en meer succes krijgen, hopelijk blijven de prijzen laag , (of lager) en gaat de service omhoog

Re: e

Geplaatst: 01 sep 2008, 20:55
door dopke
Wentie schreef:
Ook eff off topic: Ze zijn vollop bezig met mensen aan nemen, ik ben er vorige week op sollicitatiegesprek geweest.

Waar gaan ze u dan zetten ? , de keuken , wc en woonruimte zijn al volzet , in de kelder hebben ze mischien nog plek :lol: :lol: :wink:.

Re: e

Geplaatst: 01 sep 2008, 21:29
door Jan_B
Wentie schreef:Ook eff off topic: Ze zijn vollop bezig met mensen aan nemen, ik ben er vorige week op sollicitatiegesprek geweest.
Bij deze dan veel succes toegewenst !

Re: e

Geplaatst: 01 sep 2008, 21:44
door silencer
dopke schreef:
Wentie schreef:
Ook eff off topic: Ze zijn vollop bezig met mensen aan nemen, ik ben er vorige week op sollicitatiegesprek geweest.

Waar gaan ze u dan zetten ? , de keuken , wc en woonruimte zijn al volzet , in de kelder hebben ze mischien nog plek :lol: :lol: :wink:.
helpdesk kan van thuis uit.

Re: e

Geplaatst: 01 sep 2008, 21:46
door broli
silencer schreef:
dopke schreef:
Wentie schreef:
Ook eff off topic: Ze zijn vollop bezig met mensen aan nemen, ik ben er vorige week op sollicitatiegesprek geweest.

Waar gaan ze u dan zetten ? , de keuken , wc en woonruimte zijn al volzet , in de kelder hebben ze mischien nog plek :lol: :lol: :wink:.
helpdesk kan van thuis uit.
Inderdaad. Ik zou wel graag betaald willen worden om hier de problemen op te lossen.

Re: e

Geplaatst: 01 sep 2008, 21:48
door silencer
broli schreef:
silencer schreef:
dopke schreef:
Wentie schreef:
Ook eff off topic: Ze zijn vollop bezig met mensen aan nemen, ik ben er vorige week op sollicitatiegesprek geweest.

Waar gaan ze u dan zetten ? , de keuken , wc en woonruimte zijn al volzet , in de kelder hebben ze mischien nog plek :lol: :lol: :wink:.
helpdesk kan van thuis uit.
Inderdaad. Ik zou wel graag betaald willen worden om hier de problemen op te lossen.
Je kan zelf nog altijd beginnen met je eigen betaalnummer.

Re: e

Geplaatst: 01 sep 2008, 22:20
door Draco888
Uloga schreef:
Dat is toch al een goed teken, ze hebben het eindelijk door dat ze meer en meer succes krijgen, hopelijk blijven de prijzen laag , (of lager) en gaat de service omhoog
Er staan al maanden verschillende vacatures open bij Dommel, ook op hun website. het is dus niet dat ze nu pas begonnen zijn met zoeken he. Maar ja blijkbaar vinden het juiste personeel niet.

Re: e

Geplaatst: 01 sep 2008, 22:31
door Fireblade
Draco888 schreef:
Uloga schreef:
Dat is toch al een goed teken, ze hebben het eindelijk door dat ze meer en meer succes krijgen, hopelijk blijven de prijzen laag , (of lager) en gaat de service omhoog
Er staan al maanden verschillende vacatures open bij Dommel, ook op hun website. het is dus niet dat ze nu pas begonnen zijn met zoeken he. Maar ja blijkbaar vinden het juiste personeel niet.
Die betreffende persoon is inderdaad al sinds juli 2008 actief bij Schedom NV/SA.

Re: e

Geplaatst: 02 sep 2008, 09:09
door Wentie
dopke schreef:
Wentie schreef:
Ook eff off topic: Ze zijn vollop bezig met mensen aan nemen, ik ben er vorige week op sollicitatiegesprek geweest.

Waar gaan ze u dan zetten ? , de keuken , wc en woonruimte zijn al volzet , in de kelder hebben ze mischien nog plek :lol: :lol: :wink:.
:evil:

Ik ga da hier ni nog eens zeggen, zoek maar eff in 't forum ;) Ik heb hier al gezegd wat voor personeel ze aan het aan nemen zijn.

Geplaatst: 05 sep 2008, 03:29
door woete
Heeft er iemand nog recent nieuws ivm update homelink?
Ik zit er écht op te wachten.

Geplaatst: 05 sep 2008, 10:01
door Mr. Demmel
woete schreef:Heeft er iemand nog recent nieuws ivm update homelink?
Ik zit er écht op te wachten.
Als ze jou aan de telefoon september zeggen dan mag je zeker zijn dat dat niet zo is. Die mensen wordendaar gewoon betaald om jou gerust te stellen en te doen geloven dat het er 'bijna' is. Mijn activatiebrief van mijn Homeconnect ging er 'volgende week' zijn , 4 weken na elkaar.

Geplaatst: 05 sep 2008, 10:47
door Kanter
Ik heb gisteren nog eens gebeld om mijn Telenet tel nr naar Dommel over te zetten en dat ging niet voor de update er is.

Maw: ik moet voor Telenet blijven betalen (anders ben ik die nr kwijt) zolang er geen update is.

Dus ik ben ook aan't wachten (zoals velen denk ik) en vroeg ook wanneer die er ging zijn.

Het antwoord kon hij helaas niet geven, aangezien hij er eigenlijk al had moeten zijn...

:?

Geplaatst: 05 sep 2008, 12:53
door liger
Kanter schreef:Ik heb gisteren nog eens gebeld om mijn Telenet tel nr naar Dommel over te zetten en dat ging niet voor de update er is.

Maw: ik moet voor Telenet blijven betalen (anders ben ik die nr kwijt) zolang er geen update is.

Dus ik ben ook aan't wachten (zoals velen denk ik) en vroeg ook wanneer die er ging zijn.

Het antwoord kon hij helaas niet geven, aangezien hij er eigenlijk al had moeten zijn...

:?
wat is dat nu voor zever? o_O Je hebt al factuur enzo betaald van dommel?
Dan moeten ze uw overschakelen of uw rekening van telenet betalen imo.

Geplaatst: 08 sep 2008, 22:04
door DimaX
Iemand nieuws over update ?

Geplaatst: 10 sep 2008, 22:29
door calimero
Kanter schreef:Ik heb gisteren nog eens gebeld om mijn Telenet tel nr naar Dommel over te zetten en dat ging niet voor de update er is.

Maw: ik moet voor Telenet blijven betalen (anders ben ik die nr kwijt) zolang er geen update is.

Dus ik ben ook aan't wachten (zoals velen denk ik) en vroeg ook wanneer die er ging zijn.

Het antwoord kon hij helaas niet geven, aangezien hij er eigenlijk al had moeten zijn...

:?
wij hebben gewoon ons telenetnummer kunnen overzetten!

Geplaatst: 13 sep 2008, 16:57
door Fireblade
Ik ben eigenlijk benieuwd of de nieuwe update nog voor oktober zal komen. Ik had hier al van iemand gelezen (vraag me niet waar) dat het nog paar maanden zou kunnen duren?