Pagina 1 van 1

Belgacom opzegging

Geplaatst: 01 aug 2008, 13:30
door Tommyboy3
Hoi allemaal,

Ik heb maandag de 28ste mijn contract voor Dommel Homeconnect naar Domel gestuurd. Vandaag krijg ik echter een brief van Belgacom dat mijn internet + telefonie 4 augustus al wordt afgesloten. Als ik hier een rond lees merk ik dat het rond de 10 dagen duurt voor ik de activatiecode krijg. Dus dit betekent dat ik enkele dagen zonder internet ga zitten ? Hoe kan ik dit oplossen ?

Mvg Tom

Geplaatst: 01 aug 2008, 13:53
door frado
oplossen niet echt op't eerste zicht. Je kan proberen naar dommel te bellen en evt te vragen naar een temp itnernet accoutn voor op de siemens router? Dunno of ze dit geven ...

Geplaatst: 01 aug 2008, 14:28
door GunSmoke007
Ik heb ook nog belgacom, en de 6de komen ze bij mij langs (Raw Copper) aansluiten. Maar ik heb zelf niets opgezegd bij Dommel ik heb hen wel gezegd dat ik graag mijn connectie zou willen behouden. Vandaar dat ze mij op Raw Copper zetten. Tis maar wat je wilt hé. Alleen zal de Raw Copper iets langer duren dan een simpele activatie van je Dommelaccountje. En je hebt dan ook het nadeel dat 9/10 je nog voor BGC moet betalen tot einde van die bepaalde maand. Ik weet niet of Dommel zelf belgacom gaat afzeggen voor mij of niet maar dat laat ik je dan eventueel nog weten of ze dat automatisch doen of niet.

Geplaatst: 01 aug 2008, 16:25
door Tommyboy3
Maar als ik geen internet heb. Kan ik dan nog fatsoenlijk de activatiecode invoeren of moet ik nu op een andere manier activeren ?

Mvg Tom

Geplaatst: 02 aug 2008, 00:07
door spykE
Normaal moet dat werken ;). Heb hier net hetzelfde voorgehad.

Geplaatst: 04 aug 2008, 11:22
door Tommyboy3
Hoi allemaal,,

Ik heb vandaag mijn brief van Dommel gehad. Normaal werd mijn internet van Belgacom vandaag opgezegd maar ik ben nog lekker aan het surfen :?
U telefoonaansluiting wordt geactiveerd op het nummer 03....... en dit op 06/08/08. De activatie van uw lijn dient enkel in de telefooncentrale te gebeuren. Er dient dus niemand thuis aanwezig te zijn. Gelieve op deze datum na 18.00 uur, uw homelink software opnieuw op te starten op uw computer en de volgend activatiecode in te geven.
Dus ik mag hem nu nog niet activeren ? Dus ik zit alsnog 2 dagen zonder internet ?

Mvg Tom

Geplaatst: 04 aug 2008, 11:28
door frado
inderdaad... Moest je al netconnect gewest zijn, mocht je het direct ingeven. Maar dat ben je niet, dus zal je even zonder internet zitten...
Wireless van de buren?;)

Geplaatst: 04 aug 2008, 11:32
door Tommyboy3
Nee die hebben geen draadloos netwerk :-o .
Maar ben je zeker ? Want er staat "opnieuw opstarten", dus misschien dat je hem vandaag al is hebt opgestart :-D ?

Geplaatst: 04 aug 2008, 12:07
door bravo
je hebt je homelink software moeten gebruiken om het contract aan te maken, daarom waarschijnlijk die "heropstarten".

Geplaatst: 05 aug 2008, 10:11
door Tommyboy3
Ik snap het helemaal niet. 04/08 ging mijn internet opgezegd worden maar ik surf nog steeds met Belgacom. Is dit normaal ?

Geplaatst: 05 aug 2008, 11:02
door ljd
kan wel een paar dagen vertraging op zitten.