Pagina 1 van 2
Aangetekend schrijven onbeantwoord, wat nu?!
Geplaatst: 25 jul 2008, 10:12
door WilliamM
Vorige week donderdag heb ik met aangetekend schrijven mn opzeg met onmiddellijke ingang opgestuurd, tot op heden heb ik nog niets vernomen van Dommel. (Aangetekend schrijven is steeds de volgende werkdag bij de bestemmeling volgens de Post)
Uiteraard wil ik wel verder met een bereidwillige ADSL provider, daarom wil ik er ditmaal spoed achter zetten. Ik weet dat e-tickets bij Dommel gerust maanden kunnen openstaan, maar ik had wel verwacht dat aangetekend schrijven sneller beantwoord zou worden...
Zodus mijn vraag : Kan een andere ADSL provider mij reeds internet leveren voordat Dommel in actie schiet?! (Dommel heeft mijn account reeds begin juli op 'suspended' gezet!)
Geplaatst: 25 jul 2008, 10:13
door ljd
Telenet antwoord ook maar na 2 à 3 weken niks abnormaal.
Re: Aangetekend schrijven onbeantwoord, wat nu?!
Geplaatst: 25 jul 2008, 10:37
door nonkie
WilliamM schreef: Kan een andere ADSL provider mij reeds internet leveren voordat Dommel in actie schiet?! (Dommel heeft mijn account reeds begin juli op 'suspended' gezet!)
Ik had in begin van mijn abo van dommel via raw copper een tweedehands roter/modem gekocht. De vorige eigenaars van die router hadden skynet. Ik sluit de modem/router aan vanaf dat ik mijn login gegevens had ontvangen van dommel en ik had al internet voor dat ik deze gegevens had ingevuld. Wat blijkt dat die mensen hun inlog gegevens van skynet niet hadden verwijderd. Dus ik vermoed dat je perfect al adsl kan krijgen van een andere provider.
Geplaatst: 25 jul 2008, 10:37
door BBB
ljd schreef:Telenet antwoord ook maar na 2 à 3 weken niks abnormaal.
Ik vind dat wel abnormaal, ze verwachten wel als ze zelf een brief sturen dat je binnen de 10 werkdagen reageert, dan mogen ze op zijn minst even snel reageren.
Geplaatst: 25 jul 2008, 10:39
door Maglor
Sinds vorige week donderdag zijn er wel nog maar 5 werkdagen gepasseerd he (4 als je er van uitgaat dat ze vorige week vrijdag de brief hebben ontvangen).
EDIT: had niet door dat je het over Telenet had...
Geplaatst: 25 jul 2008, 10:41
door nonkie
BBB schreef:ljd schreef:Telenet antwoord ook maar na 2 à 3 weken niks abnormaal.
Ik vind dat wel abnormaal, ze verwachten wel als ze zelf een brief sturen dat je binnen de 10 werkdagen reageert, dan mogen ze op zijn minst even snel reageren.
Ik had na mijn opzeg bij telenet een paar dagen later al een brief in de bus dat ze het spijtig vonden dat ik hen verliet en bla bla bla...
En de datum dat mijn verbinding op non actief werd gezet.
Geplaatst: 25 jul 2008, 10:43
door Goztow
Als antwoord: je kan sowieso Internet op een ander aanvragen. Indien je opzeg onrechtmatig is (jaarcontract nog niet voorbij, bijvoorbeeld, of geen geldige argumenten), dan zal je moeten een schadevergoeding (= kost resterende maanden) betalen aan Dommel. Indien niet, dan stop je gewoon met betalen en als ze moeilijk beginnen doen, verwijs je naar je aangetekend schrijven. Je moet niet wahcten op bevestiging van opzeg!
Geplaatst: 25 jul 2008, 10:46
door WilliamM
Als ik de nieuwe provider kan aansluiten, dan moet van mijn part Dommel zelfs niet antwoorden. Dan laat ik het openstaand saldo gewoon zo, mij niet gelaten.
Ik moet uiteraard wel zeker zijn dat ik met mn nieuwe provider van start kan gaan op hetzelfde telnummer. Van telecom ken ik geen knijt dus voor mij lijkt het me dat er geen 2 signalen op hetzelfde paar actief kunnen zijn... Nu zijn er wss 10 verschillende theorieën die is iets anders beweren, daarom dit specialisten forum...
Geplaatst: 25 jul 2008, 10:53
door Goztow
Kijk, als jij naar bijvoorbeeld EDPnet wil gaan, dan teken je daar een contract en contacteren zij BGC om je aan te sluiten. BGC weet niet wat jij hebt bij Dommel en gaat dit gewoon doen. Indien je later contractuele problemen hebt, is dat jouw probleem.
Technisch gezien is er geen enkel probleem.
Geplaatst: 25 jul 2008, 11:01
door WilliamM
Contractueel probleem? Neen! Ik ben al meer dan 18 maanden klant, en na 12 maanden is het abonnement maandelijks opzegbaar.
Het ganse verhaal :
Sedert maart ben ik 1 jaar bij Dommel, ik vraag een downgrade, waarvan ik een factuur krijg van 20€, betaald per 31/3/08, bevestigd door Dommel. In juni, na 20 keer bellen, nog steeds nix, ik open nogmaals een ticket met de melding dat ze geen facturen meer betaald krijgen als ze niet onmiddellijk de downgrade uitvoeren. Geen antwoord => geen betaling => geen aansluiting. Gevolg, ik nu andere provider.
Zij hebben mij op 'suspended' gezet omdat ik 1 maand achterstond met betalen, terwijl zij in gebreke blijven. Ik vind dat zeer straf!
Geplaatst: 25 jul 2008, 11:22
door dietervanb
Ik vind Dommel redelijk arrogant wordt. Zij hebben altijd het voordeel daar ze je op voorhand voor hun diensten laten betalen. Dus als je ook maar wat reklameert sluiten ze je gewoon af.
Maar als je aangetekend alles opgezegd hetb hoef je je geen zorgen te maken. Je kan gerust een andere provider kiezen.
Geplaatst: 25 jul 2008, 11:41
door meon
dietervanb schreef:Ik vind Dommel redelijk arrogant wordt. Zij hebben altijd het voordeel daar ze je op voorhand voor hun diensten laten betalen.
Het abonnement betaal je bij Belgacom toch ook op voorhand (alllé, de komende periode). Enkel de 'consumables' zijn van de afgelopen periode (gesprekken, volumeblokken).
Geplaatst: 25 jul 2008, 11:42
door Prototype
Zodus mijn vraag : Kan een andere ADSL provider mij reeds internet leveren voordat Dommel in actie schiet?!
Je kan altijd eens bellen naar een andere provider om dit te vragen.
Bijvoorbeeld ScrombleADSL 078/07.75.32 (zonaal tarief en nemen op binnen de halve minuut)
Geplaatst: 25 jul 2008, 11:48
door nonkie
meon schreef:dietervanb schreef:Ik vind Dommel redelijk arrogant wordt. Zij hebben altijd het voordeel daar ze je op voorhand voor hun diensten laten betalen.
Het abonnement betaal je bij Belgacom toch ook op voorhand (alllé, de komende periode). Enkel de 'consumables' zijn van de afgelopen periode (gesprekken, volumeblokken).
Ik heb belgacom vaste telefonie aangevraagd gehad. Ze hebben me aangesloten en pas een 14 dagen later het eerste factuur. Bij dommel moest ik meer dan 100€ betalen vooralleer ze me aansloten. Ik denk dat Dieter dit bedoeld. En dat ze steeds voorop lopen met hun facturen. Ik had de eerste maand vanaf mijn aansluiting al voor drie maand betaald.
Nu loop in ongeveer een goede maand voorop met betalingen.
Re: Aangetekend schrijven onbeantwoord, wat nu?!
Geplaatst: 25 jul 2008, 11:53
door gr4vity
WilliamM schreef:(Dommel heeft mijn account reeds begin juli op 'suspended' gezet!)
Dus je hebt een schuldvordering lopen?
Geen idee of dommel mee doet met preventel ondertussen. Maar als dit zo is vergeet maar dat je ergens internet krijgt.
Geplaatst: 25 jul 2008, 11:55
door a3ke
Idem hier , afgesloten onterrecht door hun incompetentie en achterstand in "zaken" , nog steeds trouwens, dit is al 2 weken aan de gang
Geplaatst: 25 jul 2008, 12:00
door noctris
WilliamM schreef:Contractueel probleem? Neen! Ik ben al meer dan 18 maanden klant, en na 12 maanden is het abonnement maandelijks opzegbaar.
Het ganse verhaal :
Sedert maart ben ik 1 jaar bij Dommel, ik vraag een downgrade, waarvan ik een factuur krijg van 20€, betaald per 31/3/08, bevestigd door Dommel. In juni, na 20 keer bellen, nog steeds nix, ik open nogmaals een ticket met de melding dat ze geen facturen meer betaald krijgen als ze niet onmiddellijk de downgrade uitvoeren. Geen antwoord => geen betaling => geen aansluiting. Gevolg, ik nu andere provider.
Zij hebben mij op 'suspended' gezet omdat ik 1 maand achterstond met betalen, terwijl zij in gebreke blijven. Ik vind dat zeer straf!
Hmm.. hoewel ik je begrijp heb je jammer genoeg juridisch geen poot om op te staan.. Stoppen met betalen = Automatisch in fout. Als je een factuur niet wil betalen wegens een fout moet je deze binnen de week via aangetekend schrijven protesteren ... pas dan kan je ze in gebreke stellen..
Boring shit maar misschien wel interessant voor andere mensen hier..
Geplaatst: 25 jul 2008, 12:13
door Erik
Hallo,
Idd ik vrees ook dat je juridisch geen poot hebt omop te staan Hoewel ik uw frusteratie kan begrijpen is deze zin
WilliamM schreef:
ik open nogmaals een ticket met de melding dat ze geen facturen meer betaald krijgen als ze niet onmiddellijk de downgrade uitvoeren. Geen antwoord => geen betaling => geen aansluiting
is niet bepaald in je voordeel.Je kan niet zomaar stoppen met je facturen te betalen om hetgeen waarom je gevraagd hebt binnen te halen.Al vind ik wel dat dommel hun klanten kan helpen binnen aanvaardbare tijd en ook duidelijk kan communiceren hierover.Van een mailtje als
Beste klant,
Wij hebben uw downgrade uitgevoerd zoals u gevraagd hebt .....
daarvan zullen ze niet failliet gaan
just my two cent
Geplaatst: 25 jul 2008, 12:19
door WilliamM
Ik moet juridisch niet in mn recht zijn, ik wil gewoon van dommel af. Ik heb in mn aangetekend schrijven ook vermeld dat ze mij een eindfactuur mogen opmaken en deze onmiddellijk zal vereffenen.
Ik ben hen 1 maand abbo verschuldigd, zijnde 63€, MIN 20€ die ik reeds betaalde en waar ze nooit iets voor hebben gedaan. Totaal zijnde €43.
vanaf ik die factuur ontvang betaal ik onmiddellijk.
Dommel is van zijn kant eerst nalatig geweest, ik veronderstel niet dat ze dit ver zullen doordrijven.
My 2 cents : Als je een downgrade niet binnen de 100 dagen kan doen na ontvangst van betaling voor de downgrade... Sorry, dan ben je geen provider, maar een knoeier!
Geplaatst: 25 jul 2008, 12:29
door Erik
Hallo,
100 dagen das inderdaad lang.Misschien moet je de koe maar eens bij de horens vatten en bellen (nie naar da duur betaalnummer hehe) maar ondanks uw frusteratie tegen dommel blijf kalm en beleefd (ja ik weet dat dit moeilijk is).Ik denk wel da ge adsl kunt nemen bij nen andere provider dat moet lukken.
Juridisch correct blijven
Geplaatst: 25 jul 2008, 12:56
door staartmees
Ik moet juridisch niet in mn recht zijn, ik wil gewoon van dommel af
Daar ga je mis met je redenering, want dan krijg je toestanden zoals indertijd met Ceurrix en Margaass. Hoe je het ook draait of keert, juridisch is de basis voor elke overeenkomst. Diegene die juridisch in de fout gaat is schuldig en draait op voor alle onkosten en schadevergoedingen.
Geplaatst: 25 jul 2008, 13:09
door liger
noctris schreef:WilliamM schreef:Contractueel probleem? Neen! Ik ben al meer dan 18 maanden klant, en na 12 maanden is het abonnement maandelijks opzegbaar.
Het ganse verhaal :
Sedert maart ben ik 1 jaar bij Dommel, ik vraag een downgrade, waarvan ik een factuur krijg van 20€, betaald per 31/3/08, bevestigd door Dommel. In juni, na 20 keer bellen, nog steeds nix, ik open nogmaals een ticket met de melding dat ze geen facturen meer betaald krijgen als ze niet onmiddellijk de downgrade uitvoeren. Geen antwoord => geen betaling => geen aansluiting. Gevolg, ik nu andere provider.
Zij hebben mij op 'suspended' gezet omdat ik 1 maand achterstond met betalen, terwijl zij in gebreke blijven. Ik vind dat zeer straf!
Hmm.. hoewel ik je begrijp heb je jammer genoeg juridisch geen poot om op te staan.. Stoppen met betalen = Automatisch in fout. Als je een factuur niet wil betalen wegens een fout moet je deze binnen de week via aangetekend schrijven protesteren ... pas dan kan je ze in gebreke stellen..
Boring shit maar misschien wel interessant voor andere mensen hier..
in deze vorbeeld niet mee akkoord. Nl.: de bestelde product (activatie betaald) wordt NIET geleverd. Dat er een andere (betere?) wordt geleverd is niet belangrijk.
Of in ergste geval moet hij voor betere product minder betalen, nl. de prijs van de downgrade.
Je moet niet vergeten dat als er iets gelverdt wordt aan u ZONDER da je het vraagt mag je houden.
Geplaatst: 25 jul 2008, 13:16
door WilliamM
Ceurix of Margass ken ik zelfs niet
In ieder geval heb ik hen minstens 15 tot 20 keer gebeld, wekelijks dus... na telkens eerst gans de CD van Within Temptation aangehoord te hebben, was altijd dezelfde uitleg, "ja sorry, we zullen het zo spoedig mogelijk uitvoeren. Volgende week is dit zeker in orde."
Ik heb in ieder geval per aangetekend schrijven gevraagd een eindfactuur op te stellen, ik denk dat dit voldoet om in een vriendelijke sfeer het contract af te sluiten.
Geplaatst: 25 jul 2008, 13:26
door xenne
uw aangetekend schrijven moeten ze niet beantwoorden, deden ze bij telenet ook niet toen ik m'n opzeg gaf, maar ze moeten wel de nodige aktie ondernemen. of ze dat nu aan het doen zijn is weer iets anders.
Geplaatst: 25 jul 2008, 15:04
door a3ke
a3ke schreef:Idem hier , afgesloten onterrecht door hun incompetentie en achterstand in "zaken" , nog steeds trouwens, dit is al 2 weken aan de gang
getver , nu moek het gaan geloven dat ze meelezen
net een uurtje geleden in men mailbox :
deletion warning: invoice #118630
Since no payment has been received so far, all services related to this invoice will be removed from our servers and databases within 24 hours.
If the payment already has been executed, please fax us a proof of payment at +32 70 224 305 to avoid deletion.
payment is al 2 maand geleden uitgevoerd EN jullie weten dit zelfs , het staat erin , maar is volgens jullie niet voldoende maar dat komt omdat jullie 3 maand geleden het boostpack al gingen verwijderen !!!!!!!
wat er dus nog steeds instaat
dus ipv suspended nu een stapke verder , deletion , EN nog steeds die 070 erbij
leuk zo weeral net voor een weekend , de lijn zelf hadden ze suspended int weekend
en weten dak 2 dagen geleden uiteindelijk hiervoor ben binnengeraakt en ze me persoonlijk beloofden hier direct werk van gingen maken
allé , het 11ste ticket dat een tijdje open nog zal blijven ...
Geplaatst: 25 jul 2008, 15:15
door WilliamM
die 'deletion' mails heb ik ook gehad...
maar volgens mij lezen ze niet mee, op mijn request hebben ze nog niet geantwoord... en ik ben bereid te betalen, toch het bedrag dat ik hen werkelijk verschuldigd ben!
naja, om hun centen zullen ze wel komen zeker, een downgrade helaas niet. vraag me af of een upgrade ook zo lang moet duren?! wss niet gezien ze dan extra kunnen ontvangen!
Geplaatst: 25 jul 2008, 15:40
door a3ke
Met de dag daalt dommel in men achting
BIPT , test-aankoop en ombudsdienst gaan allen veels te traag naar men zin en of ze resultaat gaat geven is af te wachten
Eens zien wat 4040 vind van het nieuws : Na E-Leven kleine internetprovider binnenkort ook een andere kleine interprovider Dommel Failliet ?
Reactie zullen ze toch niet snel krijgen mits als je binnengeraakt bij schedom je toch nooit iemand met beslissings of reactiekracht aan de telefoon krijgt
Ze kunnen alvast in hun reportage zetten : Reactie van Schedom hebben we niet kunnen ontvangen wegens niemand aan de lijn kunnen krijgen
Ja sorry , trop is teveel
Zo erg is het naar mijn weten bij niemand van BCG of Telenet geweest hoor (ok dit zijn Margaas Ceurrix toestanden maar kom , laten we daar geen term van maken)
Ik vind het gewoon ongeloofwaardig na al men inzet dat het na 3 maanden nog niet mogenlijk is geweest om een paar klikskes uit te voeren en dat "overbodige" boostpack ff eruit te halen
This pisses me off , action time
Geplaatst: 25 jul 2008, 15:49
door Lord Utopia
Nog in de verste verten niet dat Dommel failliet gaat. Dommel is een heel gezond bedrijf, een vriend van mij heeft eens gekeken naar hun omzet enzo (hij werkt nu bij een grote advocatenfirma in Brussel
), en dat in vergelijking met de vorige jaren enzo. Ze gaan er elk jaar op vooruit.
Geplaatst: 25 jul 2008, 16:03
door Jan_B
Lord Utopia schreef:Nog in de verste verten niet dat Dommel failliet gaat. Dommel is een heel gezond bedrijf, een vriend van mij heeft eens gekeken naar hun omzet enzo (hij werkt nu bij een grote advocatenfirma in Brussel
), en dat in vergelijking met de vorige jaren enzo. Ze gaan er elk jaar op vooruit.
Brutomarge 2008: 258.013 EURO
Brutomarge 2007: 156.076 EURO
Winst 2008: 5.011 EURO
Verlies 2007: -48.220 EURO
Over te dragen verlies 2008: -43.209
Over te dragen verlies 2007: -48.220
=> Maw, ondanks het feit dat hun brutomarge stijgt met 65 %, (en dat is wel degelijk knap) daalt hun over te dragen verlies maar met ca. 12 %.
Schulden 2008: 721.678 EURO
Schulden 2007: 443.064 EURO
=> een stijging van 62 % op 1 jaar.
Gezond ? Misschien.
Heel gezond ? Ik ben daar niet zo zeker van (maar ik leer graag bij).
Geplaatst: 25 jul 2008, 16:26
door Rafken
Jan_B schreef:Lord Utopia schreef:Nog in de verste verten niet dat Dommel failliet gaat. Dommel is een heel gezond bedrijf, een vriend van mij heeft eens gekeken naar hun omzet enzo (hij werkt nu bij een grote advocatenfirma in Brussel
), en dat in vergelijking met de vorige jaren enzo. Ze gaan er elk jaar op vooruit.
Brutomarge 2008: 258.013 EURO
Brutomarge 2007: 156.076 EURO
Winst 2008: 5.011 EURO
Verlies 2007: -48.220 EURO
Over te dragen verlies 2008: -43.209
Over te dragen verlies 2007: -48.220
=> Maw, ondanks het feit dat hun brutomarge stijgt met 65 %, (en dat is wel degelijk knap) daalt hun over te dragen verlies maar met ca. 12 %.
Schulden 2008: 721.678 EURO
Schulden 2007: 443.064 EURO
=> een stijging van 62 % op 1 jaar.
Gezond ? Misschien.
Heel gezond ? Ik ben daar niet zo zeker van (maar ik leer graag bij).
gezond is toch niet de juiste term hoor.
het draait niet goed, het draait niet slecht. die schuldenberg, als dat zo doorgaat, oppassen hoor.
en niet vergeten, het kan rap slechter gaan hoor. maar dat wens ik hen zeker niet toe.
Geplaatst: 25 jul 2008, 17:13
door Lord Utopia
Overigens, een bedrijf uit de schulden helpen is idioot. Telenet is op dat vlak heel slim bezig
Nuja, die persoon weet waarover hij spreekt, hij heeft mij een hele uitleg gegeven over msn.
Geplaatst: 25 jul 2008, 17:18
door Rafken
Lord Utopia schreef:Overigens, een bedrijf uit de schulden helpen is idioot. Telenet is op dat vlak heel slim bezig
Nuja, die persoon weet waarover hij spreekt, hij heeft mij een hele uitleg gegeven over msn.
een adcovaat die weet waarover hij spreekt.
als het hen goed uitkomt zeker.
nee, effe serieus.
ik geloof je best dat hij weet waarover hij spreekt.
en de zaken zullen wel goed gaan bij dommel.
maar de belangrijkste jaren komen eraan, zij krijgen nu wat bekendheid, maken reclame in verschillende tijdschriften,...
het is nu ende volgende jaren dat ze het moeten waarmaken als ze de grootste van de kleinere providers willen worden naast de grote 3.
Geplaatst: 25 jul 2008, 17:27
door Lord Utopia
Mja, ze weten zelf ook wel dat ze eerst hun helpdesk moeten verbeteren hoor, eer ze reclame gaan maken. Voor de moment zit dat volgens mij ook niet echt in hun budget.
Geplaatst: 25 jul 2008, 17:42
door WilliamM
ik vind het jammer dat ik bij Dommel weg ga, op hun dienst was niets op aan te merken. gewoon de service is nalatig en dat is schandalig.
ze zullen nog meer klanten verliezen op deze domme manier, jammer voor hen. want zulke klanten gaan ontevreden weg en komen nooit meer terug!
op mn werk zijn ze van provider veranderd omdat de toenmalige geen goede tarieven meer had voor het huidige volume, dus spreek ik hier over een vriendschappelijke overeenkomst beëindiging.
Geplaatst: 25 jul 2008, 18:06
door xenne
't is jammer dat dommel de blunders blijft opstapelen bij upgrades / downgrades etc ik merk ook wel dat het imago van dommel de laatste maanden zwaar beschadigd geraakt is door dergelijke gevallen. iedereen die in de schoenen staat van WilliamM & a3ke zou hetzelfde doen. je kan geduld hebben, maar als je zaak na maanden nog niet in orde geraakt rest er maar één ding
Geplaatst: 25 jul 2008, 20:14
door Jan_B
Lord Utopia schreef:Overigens, een bedrijf uit de schulden helpen is idioot. Telenet is op dat vlak heel slim bezig
Euh neen, wat Telenet heeft gedaan is zijn Debt/Equity ratio in lijn brengen met wat in die sector gangbaar is.
Voor Dommel geldt dit natuurlijk
niet, aangezien zij, behalve het vermogen van de oprichters, geen andere aandeelhouders hebben.
Lord Utopia schreef:Nuja, die persoon weet waarover hij spreekt, hij heeft mij een hele uitleg gegeven over msn.
Wel, misschien is er toch ergens een misverstand opgetreden ...
Edit: formulering verduidelijkt.
Geplaatst: 25 jul 2008, 20:17
door nonkie
a3ke schreef:
getver , nu moek het gaan geloven dat ze meelezen
net een uurtje geleden in men mailbox :
deletion warning: invoice #118630
Since no payment has been received so far, all services related to this invoice will be removed from our servers and databases within 24 hours.
If the payment already has been executed, please fax us a proof of payment at +32 70 224 305 to avoid deletion.
Is dit wettelijk dat een Belgische firma de mensen in het engels bericht?
Geplaatst: 25 jul 2008, 20:45
door X-2datop
nonkie schreef:a3ke schreef:
getver , nu moek het gaan geloven dat ze meelezen
net een uurtje geleden in men mailbox :
deletion warning: invoice #118630
Since no payment has been received so far, all services related to this invoice will be removed from our servers and databases within 24 hours.
If the payment already has been executed, please fax us a proof of payment at +32 70 224 305 to avoid deletion.
Is dit wettelijk dat een Belgische firma de mensen in het engels bericht?
NEEN, in een land waarin men zelfs een winkelier mag beboeten omdat hij reclame maakt in het frans, in een taalgrensstad, kan ik mij niet voorstellen dat een engelstalig bericht legaal is als officieel communicatiemiddel.
Echter, het "mag", maar kan nooit als officiele communicatie gelden. Als zij jou dus engelstalige meldingen sturen, zonder een enkel NL/FR talig bericht, dan is dat NIET rechtsgeldig. Dan mogen zij volgens mij jou zelfs niet afsluiten.
Denk dat dit een goed topic word voor de forumadvocaat. Ook lijkt het mij trouwens echt wel de spuigaten uit te komen bij Dommel. Misschien een idee om een burgerlijke partij zaak te starten wegens volgende wettelijke bepalingen:
* Gebrekkige communicatie
* misleidende reclame
* onrechtmatige facturatie
* onrechtmatige opschortingen van een te leveren dienst
Enfin, volgens onze bedrijfsadvocaat kan je op deze gronden dommel gewoonweg de grond in boren !
Grtz,
X
Geplaatst: 25 jul 2008, 20:50
door THDBASED
X-2datop schreef:Enfin, volgens onze bedrijfsadvocaat kan je op deze gronden dommel gewoonweg de grond in boren !
En ga je dan beter slapen wanneer je die zaakvoerders en hun medewerkers hun werk afneemt? Of wanneer we allemaal terug naar Belgacom/Telenet kunnen gaan en nog jaren van de limeten genieten, be my guest, zou ik zeggen...
Geplaatst: 25 jul 2008, 20:51
door a3ke
nonkie schreef:a3ke schreef:
getver , nu moek het gaan geloven dat ze meelezen
net een uurtje geleden in men mailbox :
deletion warning: invoice #118630
Since no payment has been received so far, all services related to this invoice will be removed from our servers and databases within 24 hours.
If the payment already has been executed, please fax us a proof of payment at +32 70 224 305 to avoid deletion.
Is dit wettelijk dat een Belgische firma de mensen in het engels bericht?
Men crm staat op engels , dermee krijgek ook alles int engels