Pagina 1 van 1
Activatiecode dommel zit in de doos?
Geplaatst: 24 jul 2008, 10:18
door Tafelpoot
Beste,
Ik heb gisteren mijn dommel router ontvangen, maar ik heb nog geen tijd gehad om de installatie te doen.
Als ik hier even het forum doorlees, moet je blijbaar eerst een wizard doorlopen en moet je dan wachten op een activatiecode van dommel via de post.
Maar in mijn doos waar de router inzit, zit reeds een activatiecode??
Wil dit zeggen dat ik niet moet wachten tot dommel iets opstuurt via de post?
Ik hoop van niet, want eind juli loopt mijn huidig internet abbo af.
bedankt voor de reacties
Geplaatst: 24 jul 2008, 10:21
door frado
da's een andere code. De code bij de router is de code om't aan te vragen. Je hebt pech want de echte code moet je ontvangen via de post, en duurt +- 2 weken.
Geplaatst: 24 jul 2008, 10:23
door DimaX
frado schreef:da's een andere code. De code bij de router is de code om't aan te vragen. Je hebt pech want de echte code moet je ontvangen via de post, en duurt +- 2 weken.
Ik moest 1 week wachten.
Geplaatst: 24 jul 2008, 10:25
door Tafelpoot
ok bedankt.
fingers crossed dus.
is er een manier op het een beetje te pushen?

Geplaatst: 24 jul 2008, 10:27
door DimaX
Tafelpoot schreef:
is er een manier op het een beetje te pushen?

Gewoon wachten. Kom je van andere provider ? Als ja, zal je waarschijnlijk langer moeten wachten volgens mij.
Geplaatst: 24 jul 2008, 10:27
door xenne
Tafelpoot schreef:is er een manier op het een beetje te pushen?

nee
Geplaatst: 24 jul 2008, 10:35
door fluppie
Ik kan je ook zeggen dat 'de post' ook traag is de laatste weken,messchien heeft de verlofperiode er iets mee te maken??
Geplaatst: 24 jul 2008, 10:57
door GunSmoke007
Ik ben al langer aan het wachten omdat ze mij op Raw Copper moeten zetten. En blijkbaar moet de zaakvoerder of beheerder hier over beslissen, terwijl het wel op hun website staat vermeld dat je ook zonder actieve lijn van homeconnect kunt genieten. Het is allemaal zeer strange, ik denk dat ze er zelf niet meer aan uitkunnen daar. Nuja hopelijk word ik ooit eens geholpen hé.
Geplaatst: 24 jul 2008, 12:56
door bravo
DimaX schreef:frado schreef:Ik moest 1 week wachten.
Heb na 3 werkdagen al een brief gekregen. Vorige week donderdag mij ingeschreven, dinsdag stak de brief al in de bus (maandag was een verlofdag, dus 3 werkdagen). Tot nu toe enorm tevreden!
En vrijdag komen ze de raw copper aansluiten, dus alles netjes snel. Blijkbaar kan Dommel in hun systeem zien of je reeds raw copper hebt of niet, want ik kreeg 's middags al telefoon van Belgacom dat ze vrijdag langskomen om de draadjes in orde te brengen!
Tot nu toe ENORM tevreden (als het goed is, mag het zeker ook is gezegd worden!)
Geplaatst: 24 jul 2008, 13:06
door DimaX
DimaX schreef:Ik moest 1 week wachten.
bravo schreef:
Heb na 3 werkdagen al een brief gekregen. Vorige week donderdag mij ingeschreven, dinsdag stak de brief al in de bus (maandag was een verlofdag, dus 3 werkdagen). Tot nu toe enorm tevreden!
En vrijdag komen ze de raw copper aansluiten, dus alles netjes snel. Blijkbaar kan Dommel in hun systeem zien of je reeds raw copper hebt of niet, want ik kreeg 's middags al telefoon van Belgacom dat ze vrijdag langskomen om de draadjes in orde te brengen!
Tot nu toe ENORM tevreden (als het goed is, mag het zeker ook is gezegd worden!)
Als je zo telt dan moest ik maar 4 werkdagen wachten. Vandaag kan ik na 18 uur mijn modem aansluiten. Dus ook tevreden !
Geplaatst: 25 jul 2008, 02:13
door Fireblade
Voor mij is het voor vanavond (Vrijdag 25 juli, 18u). DimaX, Had jij je contract niet dezelfde dag dan mij gemaild/gepost (Dinsdag 15 juli)? Zo ja, dan is de post hier precies wat trager. (gisteren 24 juli brief ontvangen)

Geplaatst: 25 jul 2008, 08:55
door qless
Ik heb woensdag 2x mijn brief gehad, had dinsdag al dommel gebeld omdat mijn adsl-signaal al was omgezet (en ik dus geen internet meer had) en keurig netjes al mijn login gehad voor mijn oude modem te kunnen gebruiken. Vanavond zou definitieve omzetting zijn voor telefoon
Geplaatst: 28 jul 2008, 16:02
door metaldeth
Je krijgt toch sowiese een brief hé? Met je gebruikersnaam en paswoord?
Geplaatst: 28 jul 2008, 16:07
door broli
Ik vind het grappig dat de meeste zaken online worden afgehandeld. Zoals rekeningen, contract.... Maar account gegevens worden even met de post verstuurd

. Persoonlijk geen probleem ermee maar ze konden het proces versnellen als ze het ook emailde.
Geplaatst: 28 jul 2008, 16:34
door cloink
broli schreef:Persoonlijk geen probleem ermee maar ze konden het proces versnellen als ze het ook emailde.
Met de nadruk op "ook", want voor mensen die (nog) geen internet (meer) hebben, moet het ook nog wel lukken (een toch wel af en toe gehekeld punt bij netconnect). Van mij part mogen cruciale documenten (met login-gegevens en bv. ook contracten) best met de post komen hoor, die postzegel betaal ik zelf dan wel.
Geplaatst: 28 jul 2008, 16:34
door Maglor
Tja. En als je geen internet hebt om je mails te lezen? Of geen e-mail adres hebt?
Ideaal zou zijn om je de keuze te laten: mail of post...
Geplaatst: 28 jul 2008, 16:38
door BBB
Maglor schreef:Ideaal zou zijn om je de keuze te laten: mail of post...
of beide
Geplaatst: 28 jul 2008, 16:39
door broli
Neen, waarom een keuze. Waarom gewoon niet email EN post. Dat email is dubbel niets en je krijgt het waarschijnlijk sneller. Ipv miserie te hebben met post die niet tijdig aankomt en je daardoor de activatie dag mist.