Pagina 1 van 2

Niemand te bereiken

Geplaatst: 23 jul 2008, 16:39
door grox
heb nu al bijna 2 jaar netconnect maar ga binnenkort verhuizen met een nieuw telnr waarbij ik dan homeconnect wil gebruiken

ik probeer al bijna 2 maanden dommel te bereiken via mail en telefoon maar niemand reageert voor verdere informatie

wat moet ik nou doen???

Geplaatst: 23 jul 2008, 16:42
door Wentie
blijven bellen. of een email sturen. tja, niets aan te doen he. Probeer eens heel vroeg s'ochtends te bellen. of op de middag. Ik heb al gehoord dat er dan sneller wordt opgenomen.

Geplaatst: 23 jul 2008, 16:44
door saffie
ik vind het wel straf, vroeger was dit volgens vele een top provider ...
nu kan niemand hen nog bereiken ... precies of de vorige trend wordt een andere ...

Kmoet zeggen, als je uw provider na 2 maand niet kunt bereiken dan is er een groot probleem.

mogelijkheden:

1) naar ginder rijden
2) overstappen naar andere provider
3) blijven bellen
4) andere telefoon kopen :)
5) ombudsdienst informeren ...

Ik hoop dat Dommel zich snel herpakt, want dit straalt naar alle alternatieve providers uit, terwijl het niet overal zo is ...

Geplaatst: 23 jul 2008, 16:45
door liger
was het niet zo dat nieuwe tel.nr=nieuwe contract?
Dus kan je evengoed gewoon opzeggen?

Geplaatst: 23 jul 2008, 18:29
door icekiller2k6
13 min bellen (0800) en was binnen

Geplaatst: 23 jul 2008, 19:19
door UB_removed1963
Vanavond ook meerdere keren naar 0800 nr gebeld, niemand nam op... dan maar 070 nr gebeld: na 3 minuten antwoord...tja......duidelijk zeker dat ze willen dat je naar hun 070 belt?

Geplaatst: 23 jul 2008, 19:27
door Devilzown
sail0rbe schreef:Vanavond ook meerdere keren naar 0800 nr gebeld, niemand nam op... dan maar 070 nr gebeld: na 3 minuten antwoord...tja......duidelijk zeker dat ze willen dat je naar hun 070 belt?
Denkte nu echt dat die nummers ni op dezelfde centrale uitkomen :roll:
Man man man, da gezaag hier voor een beke aan den telefoon te moeten wachten.

Geplaatst: 23 jul 2008, 19:45
door liger
Devilzown schreef:
sail0rbe schreef:Vanavond ook meerdere keren naar 0800 nr gebeld, niemand nam op... dan maar 070 nr gebeld: na 3 minuten antwoord...tja......duidelijk zeker dat ze willen dat je naar hun 070 belt?
Denkte nu echt dat die nummers ni op dezelfde centrale uitkomen :roll:
Man man man, da gezaag hier voor een beke aan den telefoon te moeten wachten.
zou toch kunnen dat ze zien via welke nr het signaal binnen komt? :D
en op deze manier plant dommel wereld te controleren

Geplaatst: 23 jul 2008, 21:11
door nonkie
Devilzown schreef: Man man man, da gezaag hier voor een beke aan den telefoon te moeten wachten.
grox schreef: ik probeer al bijna 2 maanden dommel te bereiken via mail en telefoon
Ik ging niet meer reageren op de dommel topics maar dit kon ik niet laten liggen. Sorry. :oops:

Geplaatst: 23 jul 2008, 21:25
door Devilzown
Da ge hun 2 maand lang niet kunt bereiken is gewoon onzin.
Kheb ze deze week nog gebeld voor een vraagske over men boostpack en kheb twee hele keren moeten proberen :roll:

Geplaatst: 23 jul 2008, 21:37
door klooooon
Devilzown schreef:Da ge hun 2 maand lang niet kunt bereiken is gewoon onzin.
Kheb ze deze week nog gebeld voor een vraagske over men boostpack en kheb twee hele keren moeten proberen :roll:
dan heb jij gewoon veel geluk

Geplaatst: 23 jul 2008, 22:45
door Fluppeke
Ik vandaag gebeld ... na een dikke 5 minuten had ik iemand aan de lijn bij dommel (0800).

Gisteren belgacom gebeld ...20 minuten gewacht.
Vandaag belgacom gebeld ... 15 min gewacht.

Geplaatst: 24 jul 2008, 02:23
door liger
Devilzown schreef:Da ge hun 2 maand lang niet kunt bereiken is gewoon onzin.
Kheb ze deze week nog gebeld voor een vraagske over men boostpack en kheb twee hele keren moeten proberen :roll:
toch al ongever 10 mensen die beweren dat e helpdesk niet kunnen contacteren...

Geplaatst: 24 jul 2008, 07:39
door dr.trimble
3x gebeld,

eerste keer na 20 minuten de melding gekregen dat de oproep niet beantwoord wordt en dat ik later eens terug moest bellen. De 2de keer duurde het 30 minuten vooraleer ze de oproep beeindigden en de derde keer zelfs na 45 minuten.
Alle drie de oproepen waren naar het nieuwe 070-nummer en werden gedaan tussen 10u en 13u.

Dat we lang moeten wachten wil ik nog mee akkoord gaan, maar na 45 minuten gewoon de oproep beeindigen vind ik een beetje teveel van het goeie. Waarom dan niet meteen een boodschap in het begin waarin de gemiddelde wachttijd vermeld wordt. Dan weet je meteen wat je te wachten staat.

Aan de andere kant is de activering en indienststelling heel vlot verlopen en werkt alles perfect maar het is totaal onaanvaardbaar dat er geen woord gerept wordt over de bijkomende diensten zoals domeinnaam overzetten, comfortdienst, snelheidsverhoging,...
Het is net alsof we, eens we overgeschakeld zijn, aan ons lot overgelaten worden.

Geplaatst: 24 jul 2008, 08:15
door dietervanb
Waarom bel je nog naar dat 070 nummer ?
Je kan vanaf nu naar 011 nummer bellen, is toch veel goedkoper.
Je zal nog altijd moeten wachten, maar het kost je tenminste geen geld.

Geplaatst: 24 jul 2008, 08:19
door dr.trimble
dietervanb schreef:Waarom bel je nog naar dat 070 nummer ?
Je kan vanaf nu naar 011 nummer bellen, is toch veel goedkoper.
Je zal nog altijd moeten wachten, maar het kost je tenminste geen geld.
sorry, ik bedoelde indedaad dat 011-nummer

Geplaatst: 24 jul 2008, 09:16
door djeetn
Zojuist om 9u gebeld naar het 011 nr van Dommel.
Wachttijd 10 sec en had iemand aan de lijn :-D

Geplaatst: 24 jul 2008, 09:20
door frado
ik om 9u02, en niemand aan de lijn gekregen. 10min moeten wachten. Imo wel raar als ge zo vroeg belt

Geplaatst: 24 jul 2008, 09:31
door localhost
Fluppeke schreef:Ik vandaag gebeld ... na een dikke 5 minuten had ik iemand aan de lijn bij dommel (0800).

Gisteren belgacom gebeld ...20 minuten gewacht.
Vandaag belgacom gebeld ... 15 min gewacht.
Gaan we met Tik eens een test doen van de telefonische bereikbaarheid van providers? ;-)

Geplaatst: 24 jul 2008, 09:37
door Maglor
frado schreef:ik om 9u02, en niemand aan de lijn gekregen. 10min moeten wachten. Imo wel raar als ge zo vroeg belt
Haja, hij was met djeetn bezig! :wink:

Geplaatst: 24 jul 2008, 09:57
door frado
nja kheb het laatste uur nu 4x gebeld, en st eesd pakt er niemand op. Kgeef het op voor nu hoor, zal tegen de middag nog es proberen zeker . Wanneer is't beste moment? ietske voor 12u?
Kwil gewoon vragen of ik voor 18 u al mag beginnen, wanneer .be enzo komt, en hoe het zit met nummerherkenning.

Geplaatst: 24 jul 2008, 10:02
door cloink
frado schreef:nja kheb het laatste uur nu 4x gebeld, en st eesd pakt er niemand op.
Dat lijkt me niet slim? Zou je niet beter 1 keer 1 uur bellen i.p.v. 4 keer 15 minuten? Zo kom je nl. steeds weer achteraan de rij...

Geplaatst: 24 jul 2008, 10:05
door frado
je kan niet kiezen, je vliegt er automatisch uit na 15min ongeveer. Dit nummer antwoordt niet, probeer het later terug

Geplaatst: 24 jul 2008, 10:14
door cloink
Holy crap, geen interne centrale met queue? :eek:

Geplaatst: 24 jul 2008, 10:17
door frado
of alleszins geen deftige... Zo stom dat je er altijd uitvliegt na 15min, dan mag je opnieuw bellen, en wie weet waar je dan staat :( . Dat systeem mogen ze toch wel es veranderen. En een stem toevoegen die een schatting van resterende tijd geeft/hoeveel personen voor u

*edit: 10u20 nog es geprobeerd, weer niets

Geplaatst: 24 jul 2008, 10:57
door BBB
frado schreef:of alleszins geen deftige... Zo stom dat je er altijd uitvliegt na 15min, dan mag je opnieuw bellen, en wie weet waar je dan staat :( . Dat systeem mogen ze toch wel es veranderen. En een stem toevoegen die een schatting van resterende tijd geeft/hoeveel personen voor u

*edit: 10u20 nog es geprobeerd, weer niets
Ik heb het meeste succes om binnen te raken als ik direct na elkaar bel (ik heb wel bijna elke keer +/- 1u15min moeten proberen (de ene keer wat langer de andere keer minder lang)
Ik weet eigenlijk niet of echt lang wachten zin heeft, want elke keer dat ze afpakten was het juist na 5sec muziek, of misschien is dit toeval geweest bij mij.

Geplaatst: 24 jul 2008, 11:12
door frado
nja kheb om 11u nog es geprobeerd, maar weer noppes. Kzal tegen de middag nog eens proberen, daar had ik vorige week het meeste geluk...

Geplaatst: 24 jul 2008, 11:23
door Prototype
Jullie willen wel allemaal een avontuurlijke provider he :lol:

Geplaatst: 24 jul 2008, 11:46
door BBB
Prototype schreef:Jullie willen wel allemaal een avontuurlijke provider he :lol:
Wat ik eigenlijk wil is een provider zoals UPC in leuven was, maar dan in heel Belgiƫ ...

Geplaatst: 24 jul 2008, 11:59
door UB_removed1963
Hier ook niets, kan ze niet bereiken...heb vanmorgen 3x geprobeerd.

Geplaatst: 24 jul 2008, 12:04
door frado
7e keer zojuist, weer niets omfg

Geplaatst: 24 jul 2008, 12:43
door frado
8e keer goede keer:D . Rond 12.30 is wel een goede tijd om te bellen. Ik mag dus al de code ed ingeven, kmoet niet tot 18u wachten ;) . Direct er es aan beginnen si!

Geplaatst: 24 jul 2008, 13:10
door DimaX
frado schreef:8e keer goede keer:D . Rond 12.30 is wel een goede tijd om te bellen. Ik mag dus al de code ed ingeven, kmoet niet tot 18u wachten ;) . Direct er es aan beginnen si!
Ojah ? Wordt je ook vandaag aangesloten ? Dus kan ik eigenlijk ook al modem aansluiten ?

niemand pakt op

Geplaatst: 31 jul 2008, 09:53
door sara
ik heb tientallen keren geprobeerd, dagen na elkaar, zonder succes

heb klacht via http://www.ombudsmantelecom.be/xml/index_nl.html
ingediend

Geplaatst: 31 jul 2008, 10:41
door dommelklant
Ik ben zelf een tevreden klant maar lees wel graag de discussies hier.
Ik heb me vandaag geregistreerd hier omdat ik toch even wilde reageren op dit topic. Ik zie in dit topic dat er heel veel mensen klagen dat ze nooit contact krijgen met de helpdesk van Dommel.

Is dat nu zo verwonderlijk? Ik zie dat er verschillende mensen zijn die naar de helpdesk bellen omdat ze een brief krijgen dat ze op een bepaalde dag om 18 uur mogen beginnen en of ze dan niet in de voormiddag mogen starten met activeren. Dat is toch gewoon belachelijk om daarvoor een helpdesk te gaan belasten. Waarom sturen ze die brief dan denk je?

Moest ik op zo'n helpdesk werken en zo'n belachelijke vragen krijgen, steeds opnieuw, dan zou ik de telefoon ook al eens wat langer laten bellen voor ik zou opnemen. Jullie doen het gewoon jezelf aan dat die helpdesk steeds overbelast is.

Denk daar maar eens over na voor je nog eens naar een helpdesk gaat bellen. Er zijn mensen die echt problemen hebben en daar is die helpdesk voor en niet voor het beantwoorden van belachelijke vragen waarvan het antwoord eigenlijk al op voorhand gekend is door diegene die naar de helpdesk belt.

Geplaatst: 31 jul 2008, 11:02
door Maglor
Allez kom, precies of in 90% van de telefoontjes gevraagd wordt of ze zich voor 18u mogen aanmelden? :roll:

Ik denk dat er heel wat andere problemen zijn, niet alleen met de homeconnect-activatie maar met andere zaken zoals overschakelen, afsluiten van abo's, nummerbehoud, facturatieproblemen,... die volledige verkeerd lopen. En ik denk dat de meeste telefoontjes daar wel over zullen gaan, niet?

waar dient een helpdesk voor?

Geplaatst: 31 jul 2008, 12:32
door sara
geloof me, ik zit met technische problemen waardoor ik geen telefonie heb noch internet, al een maand lang
van de waarschijnlijk 80 of meer telefoontjes dat ik gepleegd heb heb ik ze in die tijd 2 keer aan de lijn gehad.

een helpdesk moet mensen HELPEN MET HUN TECHNISCHE PROBLEMEN
het is belachelijk dat ik een contract getekend heb voor iets dat ik misschien nooit zal kunnen gebruiken en dit omdat ik gewoon niet kan met hen communiceren....

Geplaatst: 31 jul 2008, 12:42
door yama
gisteren voor het eerst de helpdesk nodig had dus ik heb moeten bellen

na 7 pogingen binnengeraakt( 011 en 070 afgewisseld en binnengeraakt nog op de 070 lijn) en moet zeggen de persoon was vriendelijk.

Nu is het natuurlijk nog afwachten of het probleem smoodly opgelost geraakt :).

Maar we hebben er goede hoop op :).

Geplaatst: 31 jul 2008, 13:04
door DarthStijn
Op mijn mails reageren ze anders ook steeds de dag nadien. Ik krijg wel altijd te horen dat volgende week de problemen van de baan zijn, maar helaas duurt "volgende week" bij hen iets langer.
Vergeet niet dat dommel een super groei kent op dit moment en zulke problemen met bereikbaarheid hadden ze waarschijnlijk zelf niet verwacht.
Wat mij iets meer stoort is het feit dat je bij Homeconnect betaalt voor bepaalde diensten, maar meer dan de helft van die diensten zijn nog niet beschikbaar...
Internet en telefoneren verloopt hier gelukkig prima!

Geplaatst: 31 jul 2008, 13:16
door xenne
DarthStijn schreef:Op mijn mails reageren ze anders ook steeds de dag nadien.
hier niet. zelfs niet binnen de vijf werk-dagen.