Pagina 1 van 1
extra mailbox
Geplaatst: 23 jul 2008, 13:40
door Dretne
Hallo
Vanmorgen een extra mailbox aangemaakt voor mijn vrouw, maar
die schijnt niet te werken
Toont in outlook steeds een venster dat ik mijn gebruikersnaam en
wachtwoord moet ingeven, en die staan zeker juist ingevuld!
Als ik via webmail probeer zegt die zelfs da het mailadres niet bestaat
Is het mogelijk dat hij maar na een tijdje geactiveerd word ??
Verzenden lukt maar ontvangen niet
Alvast dank
Grtz
Geplaatst: 23 jul 2008, 14:03
door gr4vity
Je hebt toch het paswoord dat ze je gegeven hebben bij het aanmaken van de mailbox ingegeven he?
Het zou inderdaad kunnen dat het even kan duren voor je mailbox werkt, als hij morgen nog niet in orde is zou ik zeker wel eens naar de software support desk bellen (070696969). Je zal naar deze helpdesk moeten bellen omdat ze op de 015666666 je niet mogen helpen met dergelijke vragen (terwijl het goed kan dat je de zelfde persoon aan de lijn krijgt
)
Geplaatst: 23 jul 2008, 14:15
door Maglor
Ahaaaa! Dus Telenet heeft ook een 070 support nummer!!!
En waar is het BIPT nu he? he!?
Geplaatst: 23 jul 2008, 14:31
door Dretne
L-army schreef:Je hebt toch het paswoord dat ze je gegeven hebben bij het aanmaken van de mailbox ingegeven he?
een gebruikersnaam ( v****** ) heb ik gekregen ja , maar
geen paswoord, die mocht ik zelf aanmaken toch?
Geplaatst: 23 jul 2008, 14:50
door Astralon
Gebruik je v****** om je aan te melden of de alias
[email protected]?
Ik heb nog nooit geprobeerd met v*****, ik gebruik altijd de alias en nog geen problemen ondervonden.
Geplaatst: 23 jul 2008, 15:09
door gr4vity
Maglor schreef:Ahaaaa! Dus Telenet heeft ook een 070 support nummer!!!
En waar is het BIPT nu he? he!?
Belgacom gebruikt voor bepaalde diensten zelfs 0903
Geplaatst: 23 jul 2008, 16:41
door Dretne
Ja jongens het werkt, maar om welke reden het niet werkte blijft een raadsel, zal waarschijnlijk aan telenet gelegen hebben
@Astralon
Ingelogd met v****** en daar nu geen probleem mee...
En dank voor de reacties
Geplaatst: 23 jul 2008, 18:14
door Astralon
Maglor schreef:Ahaaaa! Dus Telenet heeft ook een 070 support nummer!!!
En waar is het BIPT nu he? he!?
Als je vragen i.v.m. internet hebt kan je hun 015/66.66.66 bellen en dan doen ze onmiddellijk een lijntest.
Is je internetverbinding in orde maar heb je andere vragen dan moet je inderdaad een 070 nummer bellen.
Op zich geen slechte manier van werken want op die manier probeer je er toch voor de zorgen dat de helpdesk niet overstelpt wordt met problemen die helemaal niets te maken heb met de internetverbinding op zich.
Trouwens ik heb deze morgen zelf nog dat 070 nummer gebeld (omdat ik te lui was?) om een antwoord te krijgen dat gewoon in hun FAQ stond op de web site
Wat ik ook wil opmerken is dat ik bij het bellen van het 070 nummer binnen de minuut iemand aan de lijn had.
Let op, ik heb helemaal niet de bedoeling om hier Telenet voor de volle 100% te verdedigen maar hun manier van werken is toch nog verschillend dan die waarop Dommel werkt(e).
Bij Dommel moest je een 070 nummer bellen ook als je internetverbinding niet werkte en dat kan niet!
Anderzijds zou gezien de prijs van de abonnementen Telenet wel voor alle problemen een zonaal nummer mogen voorzien.
Geplaatst: 23 jul 2008, 21:20
door nonkie
Ik sluit me bij Astralon aan.
Er is niets verkeerd om een betaalnummer te gebruiken als je extra support wil. Want het is niet aan je provider om te helpen je mailprogramma te configureren. Als het werkt vanuit hun kant dan is het de klant die moet zorgen dat hij het in orde krijgt. Het is al mooi dat je de mogelijkheid krijgt om betalende support te krijgen. En als ze de telefoon binnen de minuut beantwoorden wil ook wat zeggen.