Pagina 1 van 2

Dommel Support kwestie

Geplaatst: 21 jul 2008, 00:19
door Ken
Bij deze wil ik mensen die plannen om klant te worden bij Dommel voor DSL producten afraden om verdere stappen te ondernemen om daadwerkelijk klant te worden.

Momenteel kan ik het als 2-jarig Dommel klant volledig afraden met de volgende redenen:

1. Overbelasting door toestroom nieuwe klanten Dommel administratie.
2. Door die overbelasting kunnen de huidige klanten niet met mogelijke actuele problemen terecht bij de helpdesk van Dommel.
3. Dommel helpdesk is meestal onbereikbaar door deze toestroom van nieuwe soms '(meestal) technisch onbekwame' klanten.


Kortom, geef ons, bestaande en pas nieuwe echte klanten ook eens een kans en blijf gerust nog maar een jaartje bij Telenet, Skynet, Scarlet, EDPnet of Tele2 zodat alles bij Dommel, Schedom nv eens in orde komt.

Bedankt en nen welgemeende slap in de mensen hun gezicht die niet akkoord zijn met mij.

Prettige nationale feestdag! Alé, 'k ben weer les Nederlands gaan geven aan de koning zijne excellentie.

Geplaatst: 21 jul 2008, 00:21
door CueBoy
Samengevat : ikke en de rest kan stikke ?

Geplaatst: 21 jul 2008, 00:22
door Ken
CueBoy schreef:Samengevat : ikke en de rest kan stikke ?
Niet ikke, de rest van bestaande klanten ;-)

Geplaatst: 21 jul 2008, 00:25
door nonkie
Als je al twee jaar klant bent waarom blijf je dan bij hen? Je kan toch opstappen.

Geplaatst: 21 jul 2008, 00:29
door Ken
nonkie schreef:Als je al twee jaar klant bent waarom blijf je dan bij hen? Je kan toch opstappen.
Ik ben een tevreden klant éh. Precies een VIP klant waar alles goed gaat behalve sommige punten/zaken die beter kunnen maar kom.

Ik heb het hier over het soelaas van de andere bestaande klanten die Dommel niet eens meer aan de lijn krijgen of tickets van weken die open blijven staan...

Geplaatst: 21 jul 2008, 00:45
door MJ
Ik denk echt dat ze hier op userbase eens een prijs moeten gaan uitdelen voor "onozele topic van de dag" ofzo, man man het gaat hier van kwaad naar erger hier in het Dommel subforum... :|

Geplaatst: 21 jul 2008, 00:49
door broli
Je strategie is niet de beste te noemen. Dit heeft niets met klanten te maken die bijkomen, eigenlijk moet het in de voordeel van het bedrijf werken om klaten bij te krijgen.

Neen, waar het echt aan ligt is dat dommel haar helpdesk percies niet wilt uitbreiden. Meer klanten is meer geld in het laatje wat implicieert dat dommel moet uitbreiden, maar dat doen ze niet en dat heeft het hele klantenservice onbestaan gemaakt.

Maar ik ga zelf zeker geen mensen aanraden om dommel te nemen. Zeker als ze niet technisch ingesteld zijn :wink: . Dit forum sectie is kwasie de beste dommel support die je kan vinden.

Geplaatst: 21 jul 2008, 00:56
door Ken
MJ schreef:Ik denk echt dat ze hier op userbase eens een prijs moeten gaan uitdelen voor "onozele topic van de dag" ofzo, man man het gaat hier van kwaad naar erger hier in het Dommel subforum... :|
Your welcome. :P Het moest van ergens komen éh, nen onozelaar die niet kan slapen...

Geplaatst: 21 jul 2008, 05:35
door gr4vity
Ik snap eigenlijk niet waarom hier een topic over geopend moet worden... Dat dommel op de helpdesk met problemen zit is al lang geweten, maar om daarom een oproep te doen om geen nieuwe klanten meer aan te nemen is toch wat overdreven. Hoe meer klanten hoe groter het budget voor helpdesk personeel, toch?

Geplaatst: 21 jul 2008, 05:47
door misterjo
L-army schreef: Hoe meer klanten hoe groter het budget voor helpdesk personeel, toch?

Dat lijkt me bij Dommel toch geen prioriteit :roll:

Geplaatst: 21 jul 2008, 07:57
door Jan_B
L-army schreef:Hoe meer klanten hoe groter het budget voor helpdesk personeel, toch?


Ik hoop van wel, maar eigenlijk is dat niet noodzakelijk zo. Dat hangt o.a. af van hun interne kostenstruktuur.

Geplaatst: 21 jul 2008, 08:05
door FullHD
Door topics zoals deze jaag je geen mensen weg bij Dommel of voorkom je dat ze bij hen klant worden. Je jaagt mensen hier weg! Sinds de start van al dat Dommel bashing is mijn interesse voor dit forum sterk achteruit gegaan. Voordien werd er nog nuttige informatie gegeven. Nu is die volledig overspoeld door al het boe geroep van enkele ontevreden klanten.

Geplaatst: 21 jul 2008, 09:46
door gedeco
Het is heden quasi onmogelijk om nog een topic te vinden in Userbase forums waarin er niet geklaagd/gezaagd/of iemand (on)terecht de loftrompet steekt over Dommel, tot vervelens toe.

Ik stel voor dat jullie de Userbase fora herdopen tot de Grote Dommel Klaagmuur.

Ik sluit me aan bij de topicstarter, maar uit heel andere overwegingen.
In vergelijking met het aantal klanten dat door Dommel (ahum) bediend wordt is het aantal topics over Dommel in Userbase absurd hoog en heeft een ergerlijk niveau bereikt.

D(r)ommels nog aan toe!

Geplaatst: 21 jul 2008, 10:03
door brooklyn
Wat een idiote topic, ik ben al 1 jaar klant en ik heb nog nooit miserie gekend .Helpdesk was steeds bereikbaar.
Dat is natuurlijk nu een nadeel voor dommel dat alle idioten NU pas overstappen. De meest weten met moeite hoe ze hun PC moeten aanzetten, laat staan een adsl modem instellen. Dan heb je een noob provider nodig zoals telenet.

Geplaatst: 21 jul 2008, 10:04
door Yogi
gaan we ook eens een topic openen van Tevreden dommelklanten??
Ik heb nog maar 3 x gebeld, 3x op 5 minuten binnen & 3x goed geholpen!
Ook met Netconnect geen problemen gehad.
Met Homeconnect, activatie, modem instellen was er ook geen probleem.
Nu is de telefoon wel nog niet helemaal in orde, maar de mensen die ons MOETEN bereiken hebben onze GSM nummer.

Geplaatst: 21 jul 2008, 10:33
door TomG
brooklyn schreef:Wat een idiote topic, ik ben al 1 jaar klant en ik heb nog nooit miserie gekend .Helpdesk was steeds bereikbaar.
Dat is natuurlijk nu een nadeel voor dommel dat alle idioten NU pas overstappen. De meest weten met moeite hoe ze hun PC moeten aanzetten, laat staan een adsl modem instellen. Dan heb je een noob provider nodig zoals telenet.

Inderdaad het nadeel van naamsbekendheid te krijgen.

In den beginne zijn het vooral ISP hoppers maar vooral zij die de markt volgen die overstappen.

Nu beginnen jan, piet en pol ook over te schakelen omdat ze het aangeraden werden, maar inderdaad bij wijze van spreken het verschil tussen een 56k en ADSL modem niet kennen...

Dommel zal toch wel eens in personeels uitbereiding gaan moeten investeren dan om al die noobs op te vangen. :)

Geplaatst: 21 jul 2008, 10:43
door Block
Heeft niets met noobs te maken, hoe meer klanten hoe uitgebreider de helpdesk moet zijn. Lijkt mij logisch.

De vacatures staan al een hele tijd open voor helpdesker. http://www.dommel.be/nl/company/jobs.php?cust=home


Over dit topic zelf, tsja. Vroeger was het blijkbaar of dommel kon hier niets verkeerd doen. Zal nu een balans aan het zoeken zijn zeker zoals elke andere isp.

Geplaatst: 21 jul 2008, 11:01
door nonkie
Oke nu is dommel zo slecht in service omdat de noobs aan het overstappen zijn naar hen.
Ja wadde hoe laag kan je vallen.
Weet je wat ik onthoud me op de dommel topics. Het haalt toch niets uit om jullie te overtuigen. Jullie hebben oogkleppen op door die vele GB's die ja kan afhalen. Elke fout of tekort van dommel haar kant wordt goed gepraat. Ben benieuwd hoelang jullie dit gaan blijven slikken.

Geplaatst: 21 jul 2008, 11:16
door Goztow
Ik moet zeggen: persoonlijk zou ik, indien ik zou overschakelen, nu toch eerst twee keer nadenken alvorens Dommel te nemen. Als alles goed gaat, is het super, maar anders... beetje zelfde reputatie als Tele2, met dat verschil dat op dit forum nog mensen van tele2 zitten om te helpen.

Geplaatst: 21 jul 2008, 11:26
door Special_K
gedeco schreef:Ik sluit me aan bij de topicstarter, maar uit heel andere overwegingen.
In vergelijking met het aantal klanten dat door Dommel (ahum) bediend wordt is het aantal topics over Dommel in Userbase absurd hoog en heeft een ergerlijk niveau bereikt.

Dit laatste is ook deels de schuld van het userbase team zelf, andere providers mogen hier blijkbaar niet aan bod komen. Overlaatst waren er een aantal members die een dxADSL subforum wel zagen zitten maar werd maar lauw onthaald door de ub crew. Als je eens kijkt naar de gemiddelde klanttevredenheid bij deze provider dan is het onbegrijpelijk dat men hier geen inspanning wil leveren.

Geplaatst: 21 jul 2008, 11:34
door Burny
Ik ben ook al +/- 2 jaar klant bij Dommel, het is inderdaad schrijnend hoe de service achteruit is gegaan. Zolang het produkt goed blijft, en ik de helpdesk niet teveel nodig heb, blijf ik. Maar ik ben ook al aan het rondkijken voor alternatieven.

Geplaatst: 21 jul 2008, 11:38
door ljd
Zolang ik mijn snelheid/uptime blijf behouden, ga ik niet weg bij dommel.

Binnen een maandje of 6 neem ik homeconnect en dan bel ik er op los. En heb ik 12mbit voor niets.

Geplaatst: 21 jul 2008, 11:50
door brooklyn
Ik vraag me af waarom mensen steeds naar die helpdesk moeten bellen?
Alle info vind je terug op het net.

Geplaatst: 21 jul 2008, 11:52
door Burny
brooklyn schreef:Ik vraag me af waarom mensen steeds naar die helpdesk moeten bellen?
Alle info vind je terug op het net.


Als ze je bv zonder reden afsluiten :)

Geplaatst: 21 jul 2008, 11:57
door tomg1804
brooklyn schreef:Ik vraag me af waarom mensen steeds naar die helpdesk moeten bellen?

Dat vraag ik me nu ook eens af.
Langs de ene kant wordt de loftrompet geblazen van hun product is goed en dit en dat. Langs de andere kant heeft iedereen precies om de haverklap de helpdesk nodig?

Heeft er trouwens al iemand stilgestaan bij wie hier de grootste klagers zijn over het onbereikbaar zijn van de helpdesk?
Juist ja, de 'specialisten' die zogezegd alles weten en dan maar klagen over dat door de onwetende internaut de helpdesk overbelast raakt.
Zo'n specialisten zullen het wel niet zijn als ze zoveel moeten bellen. :roll: :roll:
Dit gaat natuurlijk niet alleen op voor de Dommel helpdesk, maar voor alle ISP's.

Geplaatst: 21 jul 2008, 11:58
door Special_K
brooklyn schreef:Ik vraag me af waarom mensen steeds naar die helpdesk moeten bellen?
Alle info vind je terug op het net.


Soit als ik jou hoor kunnen ze beter heel die helpdesk opdoeken.
Mensen met facturatieproblemen of echt technische problemen kunnen dan den boom in. :think:

Geplaatst: 21 jul 2008, 12:03
door Burny
Special_K schreef:
brooklyn schreef:Ik vraag me af waarom mensen steeds naar die helpdesk moeten bellen?
Alle info vind je terug op het net.


Soit als ik jou hoor kunnen ze beter heel die helpdesk opdoeken.
Mensen met facturatieproblemen of echt technische problemen kunnen dan den boom in. :think:


Voila, dit zijn de 2 grootste redenen waarom je de helpdesk nodig hebt.

Edit @ tomg1804: mocht je dwaze post ook op mij slaan: ik heb op meer dan 2 jaar tijd (en 17 aansluitingen van familie, vrienden en kennissen) de helpdesk welgeteld 1x nodig gehad. En dat was voor een volkomen onterechte en onverwachte afsluiting. Als je die helpdesk op zo'n moment niet kan bereiken, zit je doodleuk zonder internet voor een tijd. Vervelend, zeker als je gewoon netjes betaald hebt.
En als er ergens een kabel wordt overgetrokken (graafwerken oid) ga jij die kabel dan zelf herstellen met info vanop de site?
Diegene nu het hardst roepen, hebben de helpdesk het minst nodig gehad denk ik. Ik dus ook niet, maar ik hou mijn hart vast mocht dat in de toekomst toch gebeuren. Maar ik hoop op beterschap :-) En in het ergste geval schakelen we over hé.

Geplaatst: 21 jul 2008, 12:14
door OpThaCop
*kuch*
Hier wil ik even mijn zegje doen..
Eerst en vooral vind ik het enorm egoïstisch van de topicstarter om zulk topic met nutteloze inhoud te openen.

Hier mijn "toegevoegde waardes" :

FullHD schreef:Door topics zoals deze jaag je geen mensen weg bij Dommel of voorkom je dat ze bij hen klant worden. Je jaagt mensen hier weg! Sinds de start van al dat Dommel bashing is mijn interesse voor dit forum sterk achteruit gegaan. Voordien werd er nog nuttige informatie gegeven. Nu is die volledig overspoeld door al het boe geroep van enkele ontevreden klanten.

Exactly my point. Er worden hier teveel topics geopend over hetzelfde probleem en gebash naar dommel toe. Terecht, maar kom dan alstublieft niet alle topics besmeuren! En een nieuwe topic maken is helemaal uit de boze! :roll:

brooklyn schreef:Wat een idiote topic, ik ben al 1 jaar klant en ik heb nog nooit miserie gekend .Helpdesk was steeds bereikbaar.

See this? Er zijn ook tevreden mensen. Ik ben al 1,5jaar klant en nog nooit naar de helpdesk moeten bellen.

Yogi schreef:gaan we ook eens een topic openen van Tevreden dommelklanten??
Ik heb nog maar 3 x gebeld, 3x op 5 minuten binnen & 3x goed geholpen!
Ook met Netconnect geen problemen gehad.
Met Homeconnect, activatie, modem instellen was er ook geen probleem.
Nu is de telefoon wel nog niet helemaal in orde, maar de mensen die ons MOETEN bereiken hebben onze GSM nummer.

Nog een tevreden klant!

Burny schreef:Ik ben ook al +/- 2 jaar klant bij Dommel, het is inderdaad schrijnend hoe de service achteruit is gegaan. Zolang het produkt goed blijft, en ik de helpdesk niet teveel nodig heb, blijf ik. Maar ik ben ook al aan het rondkijken voor alternatieven.

Ik neem zijn standpunt over, maar ik kijk niet uit naar alternatieven. Totdat alles op pootjes stabiel staat, zal ik wel zien of ik cityconnect of homeconnect kan nemen. Tot dan, blijf ik bij m'n netconnect.


De 3 problemen die aangehaald worden, is feitelijk maar 1 probleem: de support. Zoals ook al aangehaald in deze en véééle andere topics, is dommel op de hoogte van het probleem (zie vacature). Give them some damn time!

Wil je per se bashen op dommel? Go ahead! Maar dan wel in 1 "dedicated" topic waar alle problemen "besproken" kunnen worden. Door in elke topic de boel te verzuren verknoei je het hele forum. Ik zou eens een poll willen opstellen hoeveel bezoekers de topics van dommel gewoon "overslaan", omdat er toch iedere dag een pak nieuwe replies gepost worden met "weinig toegevoegde inhoud".
Verder vraag ik me af wat de toegevoegde waarde zou zijn om ook jouw mening over de support hier neer te typen. Als je ziet hoeveel mensen problemen posten met de support/helpdesk/facturatie, wat is dan de waarde van jouw post om het "nog eens" neer te typen? Laat de mensen die écht (technische) problemen hebben hier komen, zodat we hen verder kunnen helpen. Pas dan zijn we een goed forum.

Als ik een mod was, was de deze topic nu gesloten!

Geplaatst: 21 jul 2008, 12:24
door fluppie
Er zijn hier mensen op het forum die hier al meermaals gewaarschuwd hebben voor een overrompeling bij Dommel.
Dommel is ongetwijfeld een van de beste providers,maar het is duidelijk dat ze zo een toestroom van klanten (voorlopig)niet aankunnen.
Ze hebben duidelijk meer aanvragen dan ze kunnen verwerken.
Waarschijnlijk heeft de tariefverhoging v.d. Disco.lijn van Belgacom hier ook iets mee te maken.
Ikzelf zal waarschijnlijk ook klant worden bij Dommel,maar zal dat nog uitstellen tot deze klantenstorm is overgewaaid.

Geplaatst: 21 jul 2008, 12:27
door tomg1804
Burny schreef:Edit @ tomg1804: mocht je dwaze post ook op mij slaan: ik heb op meer dan 2 jaar tijd (en 17 aansluitingen van familie, vrienden en kennissen) de helpdesk welgeteld 1x nodig gehad. En dat was voor een volkomen onterechte en onverwachte afsluiting. Als je die helpdesk op zo'n moment niet kan bereiken, zit je doodleuk zonder internet voor een tijd. Vervelend, zeker als je gewoon netjes betaald hebt.

Mijn 'dwaze' post slaagt op iedereen die er zich door aangesproken zal voelen. Of jij er bij zit moet je dus zelf maar uitmaken.

Maar om het even kort samen te vatten toon je in de volgende regels die je schrijft mooi mijn gelijk aan wat ik probeer te zeggen.
Dat de grootste roepers dat de helpdesk onbereikbaar is, de helpdesk zelf nauwelijks of niet nodig hebben.
Zeg nu zelf: als je voor 18 aansluitingen een helpdesk slechts 1 maal op 2 jaar nodig hebt, ga je dan echt klagen als je eens 10 minuutjes of langer moet wachten om iemand aan de lijn te krijgen?
Ga je dan echt zeggen dat de service zo slecht is?

Geplaatst: 21 jul 2008, 12:46
door brooklyn
Ik zeg proficiat aan de mensen die overstappen van telenet/Belgacom naar een kleinere speler. Zij die blijven bij de grote 2, steunen de duopolie. Het is dank zij de overstappers dat de grote 2 nu meer volume en snelheid geven. Vergeet niet dat de kleinere spelers nog steeds gkl**t zitten met BGC. Wil je blijven bij Telenet/Belgacom , awel blijf er dan . kom dan wel niet kakken dat ze geen volume geven en verschrikkelijk duur zijn. Dommel geeft veel volume, geeft een prachtige gratis newsserver , heeft geen gesloten of gecapte poorten. Maar ja swat 5 minuten wachten aan de telefoon who cares.....

tevreden klanten? een lachertje? ofwel zijn het digibeten?

Geplaatst: 21 jul 2008, 12:55
door stoker
Blijkbaar weten de tevreden homeconnect-klanten totaal niet waarvoor zij betalen.

Waar blijft de www.uwkeuze.be webspace waarvoor ik betaal?
Waar blijft het @uwkeuze.be mailadres?
Hoe komt het dat vele mensen mij niet kunnen bellen?
Hoe komt het dat je geen antwoorden krijgt op je vragen?

Het enige wat momenteel correct werkt bij dommel is hun facturatiedienst die geen problemen hebben om mijn eurotjes te ontvangen.

Geplaatst: 21 jul 2008, 13:19
door Burny
tomg1804 schreef:Mijn 'dwaze' post slaagt op iedereen die er zich door aangesproken zal voelen. Of jij er bij zit moet je dus zelf maar uitmaken.

Maar om het even kort samen te vatten toon je in de volgende regels die je schrijft mooi mijn gelijk aan wat ik probeer te zeggen.
Dat de grootste roepers dat de helpdesk onbereikbaar is, de helpdesk zelf nauwelijks of niet nodig hebben.
Zeg nu zelf: als je voor 18 aansluitingen een helpdesk slechts 1 maal op 2 jaar nodig hebt, ga je dan echt klagen als je eens 10 minuutjes of langer moet wachten om iemand aan de lijn te krijgen?
Ga je dan echt zeggen dat de service zo slecht is?


Lees je nu opzettelijk over het probleem heen?
Mijn probleem is dat Dommel iemand onterecht heeft afgesloten. En als je ze dan niet kan bereiken wordt dat echt wel vervelend. Zeker als ze je eerst telefonisch verzekerd hebben dat het in orde komt. Wat dan achteraf niet bleek te kloppen. En het gaat niet om 10 minuutjes langer wachten, het gaat om dagen/weken onterecht zonder internet te zitten.

Kijk, ik ben nog heel tevreden Dommel klant, en ik verwacht geen top service, niet voor die prijs. Maar sommige gekende problemen (facturatie, wachttijden telefoon, ticketsysteem niet meer bestaande?) slepen al veel te lang aan.
En dan heb je de fanboys die blind roepen dat er geen problemen zijn, of de problemen minimaliseren. Het zijn die fanboys, die nu het hardst roepen, die achteraf hier ook het hardst komen klagen als ze zelf eindelijk ook eens een probleem hebben. Dus neen, ik heb de helpdesk echt uitzonderlijk maar nodig gehad, maar toen hebben ze mij teleurgesteld. Mag dat hier niet vermeld worden? Mag ik daar niet over klagen hier dan?

Re: tevreden klanten? een lachertje? ofwel zijn het digibete

Geplaatst: 21 jul 2008, 13:20
door Yogi
stoker schreef:Blijkbaar weten de tevreden homeconnect-klanten totaal niet waarvoor zij betalen.

Waar blijft de www.uwkeuze.be webspace waarvoor ik betaal?
Waar blijft het @uwkeuze.be mailadres?
Hoe komt het dat vele mensen mij niet kunnen bellen?
Hoe komt het dat je geen antwoorden krijgt op je vragen?

Het enige wat momenteel correct werkt bij dommel is hun facturatiedienst die geen problemen hebben om mijn eurotjes te ontvangen.


Ok daar heb je gelijk in, die dingen weet ik ook niet allemaal,
De eerste 2 maakt mij uiteindelijk niet zoveel uit (het zal wel gaan werken binnen een bepaalde tijd.

ik weet niet hoe het zit , als je bv Scarlet One neemt, dat is ook VoIP telefonie dacht ik? kan iedereen je onmiddelijk bellen?

Ik ben van de mening, wij bellen al, en diegene die ons in deze tijd moeten bereiken maar niet kunnen, weten 99% kans 1 van onze GSM nummers hier. (Ik ben zelfs al gebeld vanuit NL via VoIP, dus dat werkt ook al).

Mja, Het is wel een feit dat je eigenlijk beter nog een maand ofzo wacht met homeconnect, Hetzelfde was met CityConnect in December, toen waren er ook veel problemen, atm hoor je weinig problemen meer daarover

Re: tevreden klanten? een lachertje? ofwel zijn het digibete

Geplaatst: 21 jul 2008, 13:22
door Burny
Yogi schreef:ik weet niet hoe het zit , als je bv Scarlet One neemt, dat is ook VoIP telefonie dacht ik? kan iedereen je onmiddelijk bellen?


Scarlet is volgens mij Voice over DSL, niet VOIP. Een beter systeem als je het mij vraagt.

Re: tevreden klanten? een lachertje? ofwel zijn het digibete

Geplaatst: 21 jul 2008, 13:26
door Devilzown
Burny schreef:
Yogi schreef:ik weet niet hoe het zit , als je bv Scarlet One neemt, dat is ook VoIP telefonie dacht ik? kan iedereen je onmiddelijk bellen?


Scarlet is volgens mij Voice over DSL, niet VOIP. Een beter systeem als je het mij vraagt.


Is indd voice over dsl, gaat op termijn wel veranderen naar voip.

Geplaatst: 21 jul 2008, 13:57
door yama
Ik ben nog altijd tevreden over dommel hun netconnect over hun helpdesk kan ik nu nog steeds niet over meepraten, aangezien ik ze nog nooit heb moeten aanspreken.

Maar zoals ik dit hier overal lees is het echt van kwaad naar erger gegaan.

En hoop maar dat het echt eens verbeterd.

vergeten we???

Geplaatst: 21 jul 2008, 13:59
door Jippe
We mogen ook niet vergeten dat we nu in een verlofperiode zijn, dat betekent dat ze ook met minder volk zitten bij dommel. Dus moeten we allemaal wel eens geduld mogen hebben.

Geplaatst: 21 jul 2008, 14:02
door Ken
FullHD schreef:Door topics zoals deze jaag je geen mensen weg bij Dommel of voorkom je dat ze bij hen klant worden. Je jaagt mensen hier weg! Sinds de start van al dat Dommel bashing is mijn interesse voor dit forum sterk achteruit gegaan. Voordien werd er nog nuttige informatie gegeven. Nu is die volledig overspoeld door al het boe geroep van enkele ontevreden klanten.


FullHD, bedankt om mij (eigenlijk de anderen ook) erop te wijzen.

Het exacte doel die ik in gedachten had van deze topic is dan ook behaald en ik hoop dat de mods dit eveneens inzien en alle andere zinloze topics aanpakken.

Het is misschien vreemd om zo'n topic te starten, maar voor mij is het nu allezins duidelijk waar de mods moeten aan werken.

Geplaatst: 21 jul 2008, 14:06
door ketter
Ken schreef:Ik ben een tevreden klant éh. Precies een VIP klant waar alles goed gaat behalve sommige punten/zaken die beter kunnen maar kom.

Ik heb het hier over het soelaas van de andere bestaande klanten die Dommel niet eens meer aan de lijn krijgen of tickets van weken die open blijven staan...


Ken spreek alleen voor jezelf en niet voor andere klanten. :roll:
Er zijn MEER tevreden klanten dan ontevreden klanten bij dommel.