Pagina 1 van 1
Levering Siemens modem/router en andere vraagjes
Geplaatst: 12 jul 2008, 11:06
door KristofLemmens
Hallo,
Ik ben Kristof en dit is m'n eerste post. Ik lees hier wel al een tijdje mee.
Ik ben onlangs verhuisd en heb Dommel Cityconnect Plus aangevraagd. Ik heb het maandag aangevraagd en donderdag kreeg ik al bevestiging dat het ADSL signaal in orde was.
Ik heb ook de Siemens modem/router besteld maar deze is nog altijd niet aangekomen. Hoe wordt deze verstuurd en is er een termijn bij de levering?
Ik had ook nog een ander vraagje. Mijn werkgever betaalt mijn internet abo terug. Heeft iemand die ook Dommel heeft hier ervaring mee?
Alvast bedankt,
Kristof
Geplaatst: 12 jul 2008, 11:22
door SniFManS
Vertel eens even van waar je de router hebt besteld en hoe ?
Facturen van Dommel worden per mail naar u toe gezonden . Eerst krijg je een proforma mail met de betaling eens je dat betaald hebt dan krijg je pas een factuur dat je kan gebruiken voor de boekhouding.
Geplaatst: 12 jul 2008, 11:31
door KristofLemmens
Sniffie schreef:Vertel eens even van waar je de router hebt besteld en hoe ?
Facturen van Dommel worden per mail naar u toe gezonden . Eerst krijg je een proforma mail met de betaling eens je dat betaald hebt dan krijg je pas een factuur dat je kan gebruiken voor de boekhouding.
ik heb de router samen met m'n abonnement besteld op de dommel site. Gewoon het vinkje aangevinkt dat ik de siemens router wou en daarvoor zou betalen.
Ik heb een proforma factuur gekregen met daarop de prijs van het abonnement, eenmalige activatie en de prijs van de router en een contract. Ik heb het proforma factuuur betaald en het contract afgeprint, ondertekend en teruggestuurd via mail. Daarna kreeg ik de melding dat m'n internet op 11/7/08 zou geactiveerd worden en op 10/7/08 kreeg ik de melding dat alles geactiveerd was en een 'welkom op het dommel netwerk'
.
Geplaatst: 12 jul 2008, 23:14
door xenne
amaai ... u bent wel snel geactiveerd
iets te snel blijkbaar
modems worden normaal geleverd via taxipost, dacht ik
Geplaatst: 13 jul 2008, 17:38
door KristofLemmens
xenne schreef:amaai ... u bent wel snel geactiveerd
iets te snel blijkbaar
modems worden normaal geleverd via taxipost, dacht ik
Ja idd, ik vond het ook heel snel. Eigenlijk te snel want we zitten nog vollop in de werken van het appartement. Soit beter te vroeg dan te laat denk ik.
Taxipost heeft da een tracking service ofzo of kan ik da ergens opvragen?
Alvast bedankt,
Kristof
Geplaatst: 13 jul 2008, 17:43
door naamloos
KristofLemmens schreef:Sniffie schreef:Vertel eens even van waar je de router hebt besteld en hoe ?
Facturen van Dommel worden per mail naar u toe gezonden . Eerst krijg je een proforma mail met de betaling eens je dat betaald hebt dan krijg je pas een factuur dat je kan gebruiken voor de boekhouding.
ik heb de router samen met m'n abonnement besteld op de dommel site. Gewoon het vinkje aangevinkt dat ik de siemens router wou en daarvoor zou betalen.
Ik heb een proforma factuur gekregen met daarop de prijs van het abonnement, eenmalige activatie en de prijs van de router en een contract. Ik heb het proforma factuuur betaald en het contract afgeprint, ondertekend en teruggestuurd via mail. Daarna kreeg ik de melding dat m'n internet op 11/7/08 zou geactiveerd worden en op 10/7/08 kreeg ik de melding dat alles geactiveerd was en een 'welkom op het dommel netwerk'
.
actievatie was toch gratis?
Geplaatst: 13 jul 2008, 17:47
door frado
naamloos schreef:KristofLemmens schreef:Sniffie schreef:Vertel eens even van waar je de router hebt besteld en hoe ?
Facturen van Dommel worden per mail naar u toe gezonden . Eerst krijg je een proforma mail met de betaling eens je dat betaald hebt dan krijg je pas een factuur dat je kan gebruiken voor de boekhouding.
ik heb de router samen met m'n abonnement besteld op de dommel site. Gewoon het vinkje aangevinkt dat ik de siemens router wou en daarvoor zou betalen.
Ik heb een proforma factuur gekregen met daarop de prijs van het abonnement, eenmalige activatie en de prijs van de router en een contract. Ik heb het proforma factuuur betaald en het contract afgeprint, ondertekend en teruggestuurd via mail. Daarna kreeg ik de melding dat m'n internet op 11/7/08 zou geactiveerd worden en op 10/7/08 kreeg ik de melding dat alles geactiveerd was en een 'welkom op het dommel netwerk'
.
actievatie was toch gratis?
tis geen homeconnect é
Geplaatst: 13 jul 2008, 17:48
door KristofLemmens
naamloos schreef:KristofLemmens schreef:Sniffie schreef:Vertel eens even van waar je de router hebt besteld en hoe ?
Facturen van Dommel worden per mail naar u toe gezonden . Eerst krijg je een proforma mail met de betaling eens je dat betaald hebt dan krijg je pas een factuur dat je kan gebruiken voor de boekhouding.
ik heb de router samen met m'n abonnement besteld op de dommel site. Gewoon het vinkje aangevinkt dat ik de siemens router wou en daarvoor zou betalen.
Ik heb een proforma factuur gekregen met daarop de prijs van het abonnement, eenmalige activatie en de prijs van de router en een contract. Ik heb het proforma factuuur betaald en het contract afgeprint, ondertekend en teruggestuurd via mail. Daarna kreeg ik de melding dat m'n internet op 11/7/08 zou geactiveerd worden en op 10/7/08 kreeg ik de melding dat alles geactiveerd was en een 'welkom op het dommel netwerk'
.
actievatie was toch gratis?
Op de site staat bij prijzen toch duidelijk 49€ activatiekosten.
http://www.dommel.com/nl/adsl/cityconne ... ?cust=home
Geplaatst: 13 jul 2008, 18:13
door xenne
KristofLemmens schreef:Taxipost heeft da een tracking service ofzo of kan ik da ergens opvragen?
jazeker, via
http://www.depost.be/track/
maar u heeft dan wel de barcode nodig van de zending.
het pakje wordt steeds de dag na afgifte geleverd
Geplaatst: 13 jul 2008, 18:35
door KristofLemmens
xenne schreef:KristofLemmens schreef:Taxipost heeft da een tracking service ofzo of kan ik da ergens opvragen?
jazeker, via
http://www.depost.be/track/
maar u heeft dan wel de barcode nodig van de zending.
het pakje wordt steeds de dag na afgifte geleverd
Idd en de enige barcode die ik heb gekregen staat op m'n contract en die werkt niet.
Geplaatst: 13 jul 2008, 18:47
door xenne
Geplaatst: 13 jul 2008, 19:01
door KristofLemmens
Helaas vraagt die ook naar een barcode na het invullen van de gegevens. Toch bedankt.
Geplaatst: 13 jul 2008, 22:49
door naamloos
KristofLemmens schreef:
Helaas vraagt die ook naar een barcode na het invullen van de gegevens. Toch bedankt.
je zult hem morgen of tenlaaste dinsdag wel krijgen
Geplaatst: 14 jul 2008, 09:53
door KristofLemmens
naamloos schreef:KristofLemmens schreef:
Helaas vraagt die ook naar een barcode na het invullen van de gegevens. Toch bedankt.
je zult hem morgen of tenlaaste dinsdag wel krijgen
Ik hoop et dan kan ik al testen en zien of ik de bekabeling moet aanpassen. nu is dat nog gemakkelijk aangezien we aan 't appartement aan 't werken zijn.
Kristof
Geplaatst: 14 jul 2008, 12:52
door KristofLemmens
Net even gebeld met de klantendienst. Ze zeiden dus ook vandaag of morgen. Moest hij er morgen niet zijn dan moest ik eens terugbellen om het te checken.