Pagina 1 van 1
Dommel "my packages" en wachten op dommel
Geplaatst: 05 jul 2008, 23:58
door laurens7
Als ik inlog bij crm.schedom dan vind ik:
[my packages]
no packages found that match your criteria.
&
[proforma invoices]
[unpaid proforma invoices]
no proforma invoices found that match your criteria.
[paid proforma invoices]
no proforma invoices found that match your criteria.
Wat is er hier misgelopen?
ADSL bij dommel is besteld midden mei, enkele weken terug nog gebeld ze gingen volgende week iets opsturen(ondertussen is er al een week(of 2) voorbij.Ze gingen mailen als er iets mis is.
We wachten nu toch al +-1.5maand.
Is er een enorme vertraging voor aansluitingen bij dommel?
(overschakeling van BGC vdsl naar DOMMEL adsl)
Hoe kan je weten wanneer dommel geactiveerd wordt? (niet onder "my packages" in ieder geval).
Geplaatst: 06 jul 2008, 00:31
door gr4vity
Ik denk dat er technisch iets in hun systeem mis gelopen is. Je kan best even bellen en je compleet probleem uitleggen. Hoogst waarschijnlijk ga je wel niet de enige zijn die dit probleem ervaart.
Geplaatst: 06 jul 2008, 01:38
door Blackpitcher
ik kwam ook van Vdsl bgc duurde ook even maar volgens mij is het druk bij dommel.. je kan wel bij pakages op een letter I klikken als je dat opend (pakages info) dan kan je de instalatie datum zien, staat er trouwens al bij 'my information > view my info' dat je contract singned is vanaf ze dat ontvangen duurt het niet lang meer .
groetjes
Geplaatst: 06 jul 2008, 02:58
door laurens7
Blackpitcher schreef:ik kwam ook van Vdsl bgc duurde ook even maar volgens mij is het druk bij dommel.. je kan wel bij pakages op een letter I klikken als je dat opend (pakages info) dan kan je de instalatie datum zien, staat er trouwens al bij 'my information > view my info' dat je contract singned is vanaf ze dat ontvangen duurt het niet lang meer .
groetjes
Hoe lang zo ongeveer? Ik kan dus niet op de I klikken met die account, die knoppen zijn er niet.
Bij view my info: contract en domiciliering ontvangen (ook telefonisch al bevestigd).
Geplaatst: 06 jul 2008, 05:05
door Goendi
Even voor de duidelijkheid... VDSL --> ADSL vereist dat de VDSL filter verwijdert wordt. Daarvoor moet iemand binnen zijn, en dat zal vermoedelijk geval per geval bekeken worden. Kans bestaat ook dat het hier dan direct zou gaan om een ADSL2+ profiel op een VDSL lijn, of allesinds iets dat geen standaard configuratie is. Dat zou het gebrek aan gegevens kunnen verklaren
Geplaatst: 06 jul 2008, 19:44
door laurens7
Goendi schreef:Even voor de duidelijkheid... VDSL --> ADSL vereist dat de VDSL filter verwijdert wordt. Daarvoor moet iemand binnen zijn, en dat zal vermoedelijk geval per geval bekeken worden. Kans bestaat ook dat het hier dan direct zou gaan om een ADSL2+ profiel op een VDSL lijn, of allesinds iets dat geen standaard configuratie is. Dat zou het gebrek aan gegevens kunnen verklaren
ADSL2+ is in ieder geval niet aangevraagd (4.6Mbit op VDSL wordt ook voorzien door BGC?;netconnect start abb.). Ik hoop dat het profiel niet op vdsl komt want dan kan ik weer een andere modem kopen (De huidige heeft veel problemen; rebooten voor bijna elke instellingswijziging).
Die filter kan ik pas vervangen als ik weet wanneer de lijn wordt geactiveerd. Daar hoeft toch niemand van BGC voor te komen.
Geplaatst: 11 jul 2008, 04:42
door laurens7
opl.: opnieuw aangevraagd.
nu staat er pending, is dat normaal?:
manage is leeg.
[001] 48997 adsl netconnect start
015567897 2008/08/09 pending
proforma factuur ontvangen, is betaald.
Geplaatst: 11 jul 2008, 06:46
door a3ke
Nu is het aan BCG om uw vdsl lijn naar disco/raw copper terug om te zetten naar de centrale dus wachten ...
Geplaatst: 11 jul 2008, 07:23
door Blue-Sky
Dubbel post welke geplaatst was op op Jul 11, 2008 6:45 am
gewist.
Had a3ke zelf vermeld, dat het 'n dubbel was.