Ik ben van zin om eens op m'n A2F lijntje een ET server te draaien. Momenteel draait er al eentje bij vrienden (ook A2F) maar nu vraag ik me af hoeveel volk je op zo'n lijntje zou krijgen?
Jen kan zeggen van A2F wat je wilt, maar die upload van 39KB/s is zo stabiel als iets! Dus moet wel lukken nier?
Iemand al zoiets getest? En ervaring met settings (hoeveel bandbreedte elke user krijgt en zo) ?
RtCW:ET Server op Adsl2Fit?
- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Zoals hier al gevraagd, zeg ik: 5 à 7 + de hoster...
Ik zou dus gulden midden weg nemen: 6 + de hoster -> 7
Ik zou dus gulden midden weg nemen: 6 + de hoster -> 7
I love it when a plan comes together!
Nah, geen waar
met mijn lijn 4mbit van A2F
kan ik medal of honor 12 man hosten
zonder lag
met mijn lijn 4mbit van A2F
kan ik medal of honor 12 man hosten
zonder lag
1° Waar hebde gij deze oude post nog opgevist? 
2° 12 man met een upload van 384 kbit ... 32 kbit de man dus 4kbyte ... da's wel HEEL krap zenne
Tenzij gij op 512kbit al zit ... dan is da 5.3 kbyte de man wat nog weinig is ma al ne wereld verschil geeft ...
3° U bent dus 1 van die mysterieuze mensen (95% van de klanten) die geen problemen heeft met A2F !!! we hebben er eindelijk ene gevonden

2° 12 man met een upload van 384 kbit ... 32 kbit de man dus 4kbyte ... da's wel HEEL krap zenne

Tenzij gij op 512kbit al zit ... dan is da 5.3 kbyte de man wat nog weinig is ma al ne wereld verschil geeft ...
3° U bent dus 1 van die mysterieuze mensen (95% van de klanten) die geen problemen heeft met A2F !!! we hebben er eindelijk ene gevonden

Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
1) ik heb wel problemen veel meer dan ge denkt
-download speed is heel erg laag
-snachts haal ik speeden die OK zijn, tegen 200
2) van die server ja dat is heel erg goed houdbaar er zit wel een enorm verschil in dedicated of niet moet je eens doen
Ik ben ook geen 100% tevreden klant meer van A2F, maar ik klaag niet als je dit zo allemaal leest is dit meer een spuugcentrum gekomen. Ik loop contract uit en dan zie ik wel
Die upload blijft het goede punt van A2F. Daarom onderzoek ik nu hoeveel een server hosten 24/7 zoal verbruikt per maand om idee te hebben
Mvg Snakehit
-download speed is heel erg laag
-snachts haal ik speeden die OK zijn, tegen 200
2) van die server ja dat is heel erg goed houdbaar er zit wel een enorm verschil in dedicated of niet moet je eens doen
Ik ben ook geen 100% tevreden klant meer van A2F, maar ik klaag niet als je dit zo allemaal leest is dit meer een spuugcentrum gekomen. Ik loop contract uit en dan zie ik wel
Die upload blijft het goede punt van A2F. Daarom onderzoek ik nu hoeveel een server hosten 24/7 zoal verbruikt per maand om idee te hebben
Mvg Snakehit
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 428 keer
- Bedankt: 113 keer
Bij mij staat er een server te draaien (dedicated) en daar staat Counter Strike op -die server staat al meer dan een jaar te draaien- ik haal maar 256 kbit/s met mijn upload en vroeger toen ik telenet had toen kon ik max 6 mensen erop laten spelen en nu zou dat meer moeten zijn maar het is nu ook maar 6 mensen
. Als er volk opzit dan halen ze een ping van rond de 60-70 soms minder, het hangt ervan af vanwaar ze zijn, de meeste spelers zijn van de UK en als het hollanders zijn die hebben een ping van rond de 50.

Laatst gewijzigd door AnD 05 mei 2004, 15:30, in totaal 1 gewijzigd.
Meen je dat nu echt?
ik heb 12 man met ping van 50max en die gasten zijn van zweden...
en ik speel nog niet met patch op 1.00 dus op 1.11 moet ik nog meer kunnen door betere updates. Hoeveel kb upload haal jij ik max 51.
Laten we niet offtopic gaan anders wordt dit hier ook vervuild
ik heb 12 man met ping van 50max en die gasten zijn van zweden...
en ik speel nog niet met patch op 1.00 dus op 1.11 moet ik nog meer kunnen door betere updates. Hoeveel kb upload haal jij ik max 51.
Laten we niet offtopic gaan anders wordt dit hier ook vervuild
strange heb je ook 4MBIT van A2F?
ik haal 51kb/s upload maar download is max 20kb/s en
snachts max 200kb/s maar heel erg zelden.
Das wel jammer zo'n trage upload?
heb jij ook small packet?
snachts max 200kb/s maar heel erg zelden.
Das wel jammer zo'n trage upload?
heb jij ook small packet?
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 428 keer
- Bedankt: 113 keer
Ik heb ook 4Mbit van A2F maar mijn sync is maar 1024/256 en toen die van Belgacom hier is geweest zei die dat ik een heel goede lijn had.Snakehit schreef:strange heb je ook 4MBIT van A2F?
snachts max 200kb/s maar heel erg zelden.?
Mijn download is max 25 kbyte/s en 's nachts kan het iets sneller gaan maar niet veel.
Ik heb ook een small abo.Snakehit schreef:Das wel jammer zo'n trage upload?
heb jij ook small packet.
gewoon ter informatie, reken zelf maar uit 
als ik ET speel heb ik gemiddelde download van 13 KB/s
en een gemiddelde upload van 2-3 KB/s
(ISP MONITOR)
dus ik vraag me af hoe je met een upload van 36 KB/s een server voor 8 man kan draaien...
ciao
stephan

als ik ET speel heb ik gemiddelde download van 13 KB/s
en een gemiddelde upload van 2-3 KB/s
(ISP MONITOR)
dus ik vraag me af hoe je met een upload van 36 KB/s een server voor 8 man kan draaien...

ciao
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets