niet gestart GSM contract opzeggen na 1,5 maand? (Euphony)
Geplaatst: 14 jun 2008, 12:43
Hallo,
Eind april tekende ik via Euphony een Mobistar One Office Voice Pack contract waar een aantal gsm's en een aantal vaste lijnen inzitten. Ik kreeg toen direct de nodige sim-kaarten, en er werd mij gezegd dat deze binnen maximaal 10 dagen actief gingen zijn. Nu half juni is er nog steeds niets actief en vraag ik mij af wat ik kan ondernemen...
Ik belde al naar de klantendienst van Euphony en Mobistar (ik vroeg steeds naar iemand die op de hoogte was van business abonnementen) maar ze vinden daar zelfs nooit iets terug ivm met mijn gsm-nummers of sim-kaart nummers. Ze vinden zelfs niets dat op mijn naam staat.
Nu begin ik al dat gedoe zo beu te worden dat ik zin heb om dat contract op te zeggen wegens het niet nakomen van de verplichtingen door Euphony/Mobistar. Ik las namelijk ergens in het Belgisch Staatsblad dat de overdracht van mijn gsm nummers een complexe overdracht is, en maximaal maar 3 dagen mag duren... Ik heb ook geen zin om op vakantie plots mijn gsm niet meer te kunnen gebruiken doordat die nieuwe sim-kaarten niet geactiveerd worden in het buitenland ofzo.
Kan ik dat contract opzeggen? Wat denken jullie?
Mvg,
Thib.
Eind april tekende ik via Euphony een Mobistar One Office Voice Pack contract waar een aantal gsm's en een aantal vaste lijnen inzitten. Ik kreeg toen direct de nodige sim-kaarten, en er werd mij gezegd dat deze binnen maximaal 10 dagen actief gingen zijn. Nu half juni is er nog steeds niets actief en vraag ik mij af wat ik kan ondernemen...
Ik belde al naar de klantendienst van Euphony en Mobistar (ik vroeg steeds naar iemand die op de hoogte was van business abonnementen) maar ze vinden daar zelfs nooit iets terug ivm met mijn gsm-nummers of sim-kaart nummers. Ze vinden zelfs niets dat op mijn naam staat.
Nu begin ik al dat gedoe zo beu te worden dat ik zin heb om dat contract op te zeggen wegens het niet nakomen van de verplichtingen door Euphony/Mobistar. Ik las namelijk ergens in het Belgisch Staatsblad dat de overdracht van mijn gsm nummers een complexe overdracht is, en maximaal maar 3 dagen mag duren... Ik heb ook geen zin om op vakantie plots mijn gsm niet meer te kunnen gebruiken doordat die nieuwe sim-kaarten niet geactiveerd worden in het buitenland ofzo.
Kan ik dat contract opzeggen? Wat denken jullie?
Mvg,
Thib.