Pagina 1 van 1

Vraag: Dommel Homeconnect prijs

Geplaatst: 13 jun 2008, 18:03
door Tommyboy3
Hoi allemaal,

Ik had even een vraag over de prijs van Dommel Homeconnect.
Is het mogelijk dat deze prijs in de latere toekomst gaat stijgen. Of bestaat er een soort wet dat dit verbied ?

En wat als Dommel ooit eens failliet gaat, wat gebeurd er dan met zijn klanten ? (Misschien een stomme vraag, maar als het ooit gebeurd wil ik wel weten waar ik aan toe ben.)

Mvg Tom

Geplaatst: 13 jun 2008, 18:17
door FlashBlue
als dommel failliet gaat, is het aan hun om iemand te zoeken die evt de klanten wil overnemen ...

Als ik me goed herhinner heeft bvb edpnet indertijd de klanten van adslfit de kans geboden om een paar dagen online te blijven en dan over te stappen naar hun ...

en als er geen overnemer opduikt, dan zal je internet wellicht gewoon worden afgesloten en is het op zoek gaan naar een andere provider ...

Geplaatst: 13 jun 2008, 18:41
door icekiller2k6
stijging moet kleiner als 2% zijn ofzo... staat ergens in het contract dacht ik

Geplaatst: 13 jun 2008, 18:44
door ChelloExtremer
een beperkte stijging mag (zou kunnen dat het 2% is, weet niet exact) ... zoals bgc en telenet bijna jaarlijks hun 'indexering' doen.

Meer stijgen 'mag' natuurlijk ook, maar dan mag jij uw contract opzeggen zonder kosten.

Geplaatst: 13 jun 2008, 18:56
door liger
ChelloExtremer schreef:een beperkte stijging mag (zou kunnen dat het 2% is, weet niet exact) ... zoals bgc en telenet bijna jaarlijks hun 'indexering' doen.

Meer stijgen 'mag' natuurlijk ook, maar dan mag jij uw contract opzeggen zonder kosten.
het is toch laatste 2 jaar gebeurd?

Geplaatst: 13 jun 2008, 19:27
door icekiller2k6
was het de laatste 2 jaar meer als 2% per keer??

Geplaatst: 13 jun 2008, 19:42
door liger
Sorry was niet duidelijk, ik wou zeggen dat belgacom en telenet enkel laatste 2 jaar hebben geindexeerd

Geplaatst: 13 jun 2008, 20:55
door DaNi0
5.2. SCHEDOM VOF behoudt zich het recht haar prijzen op elk ogenblik
te wijzigen. De nieuwe prijzen worden van kracht 7 dagen na de
kennisgeving van de wijziging. De kennisgeving wordt gedaan door
middel van een mededeling op de website van SCHEDOM VOF, per
e-mail of per gewone brief. De online aangekondigde tarieven hebben de
overhand op de schriftelijk medegedeelde tarieven. Indien de
prijsverhoging 10% overschrijdt, heeft de Klant het recht om een einde te
stellen aan het lopend contract op vervaldatum en dit vanaf de datum
waarop de verhoging van kracht wordt door middel van een aangetekend
schrijven.
Het is ergens naar het eind van vorig jaar eenmaal voorgevallen dat de prijs van Netconnect net iets minder dan 10% gestegen was. Kort erna kwamen er echter verscheidene bonussen zoals een limietverhoging gevolgd door een bonus voor de klanten met een boostpack.

Geplaatst: 13 jun 2008, 21:18
door Tommyboy3
10 % vind ik toch al aardig veel, hopelijk gebeurt dit niet. :-)

Geplaatst: 13 jun 2008, 22:02
door SniFManS
Tommyboy3 schreef:10 % vind ik toch al aardig veel, hopelijk gebeurt dit niet. :-)
zal afhangen van hoe alles loopt en wat de kosten zijn voor dommel . Want deze moeten door gerekend worden aan de klant anders houd dommel het hoofd niet boven water . Spijtig maar zo is het nu eenmaal.