Pagina 1 van 1

Klanten van Mobistar willen weg

Geplaatst: 25 mei 2008, 11:37
door Fustigateur
Op usenet verschijnen meer en meer <a href="http://groups.google.be/group/be.providers/browse_thread/thread/47168de0965a84ea?hl=nl#" target="_blank">berichten</a> van mensen die als ISP Mobistar hebben en die er weg willen. Mijn eigen ervaringen met Mobistar als ex-ISP zijn ronduit walgelijk. Alles is werkelijk beter dan Mobistar.

Om maar iets te zeggen. Als je je mails wil checken via de webpagina dan duurt het zeker anderhalve minuut voor de pagina geopend is. En dat is niet zomaar een momentopname, maar het trage functioneren is al altijd zo geweest. Ondanks beloftes dat men er aan werkt om de zaak in orde te krijgen is dit tot op heden nog steeds niet veranderd. De homepagina zelf is overigens allesbehalve duidelijk en overzichtelijk.

Mobsitar is niet alleen een arrogante provider die graag zijn klantjes pest, het is ook een provider uit de middeleeuwen. Wegblijven!

Geplaatst: 25 mei 2008, 12:05
door meon
Mobistar als ISP heb ik geen ervaring mee, maar als leverancier van mobiele telefonie vallen ze toch mee vind ik; beter dan Proximus in elk geval. Sinds we met het bedrijf over gegaan zijn van Mobistar -> Proximus heb ik:
- Af en toe geen netwerk
- Komen MMS-jes maar gedeeltelijk aan
- Kan ik geen MMS-jes sturen naar andere netwerken dan Proximus
- Kan ik geen tussentijdse factuur-info opvragen
- Kan m'n GSM niet automatisch ingesteld worden
- SMSjes komen af en toe met vertragingen tot een halve dag pas aan
- Blinkt hun site uit op het gebied van ontbreken van support (ik heb hun wap/internet/mms-instellingen per mail moeten ontvangen, ze staan niet op hun site)
- Kost data op je abonnement verhoudingsgewijs véél meer dan bij de rest
- Geen landelijke EDGE-dekking voor de plekken waar er geen 3G of HSDPA-dekking is

Allemaal dingen waarin (naar mijn subjectieve mening) Mobistar beter is dan 'gevestigde waarde' Proximus. Dus om zomaar te zeggen dat het een "arrogante provider is die z'n klantjes pest en zich nog in de middeleeuwen bevindt" is denk ik overdreven.

Re: Klanten van Mobistar willen weg

Geplaatst: 25 mei 2008, 12:56
door MacE501
Fustigateur schreef:Mijn eigen ervaringen met Mobistar als ex-ISP zijn ronduit walgelijk. Alles is werkelijk beter dan Mobistar.
Om nog maar te zwijgen over de abuse dienst die overwerkt geraakte door het stijgend aantal klachten over één of andere dorpsidioot die constant in de nieuwsgroep radio.be aan het trollen was!

Re: Klanten van Mobistar willen weg

Geplaatst: 25 mei 2008, 13:28
door ubremoved_983
MacE501 schreef: Om nog maar te zwijgen over de abuse dienst die overwerkt geraakte door het stijgend aantal klachten over één of andere dorpsidioot die constant in de nieuwsgroep radio.be aan het trollen was!
en be.providers en be.politics

Geplaatst: 25 mei 2008, 14:10
door KK
*Zucht* :x

Wanneer gaat deze man ooit eens volwassen worden? Telkens als hij ergens buiten gegooid wordt wegens herhaaldelijke abuses, kan hij het niet laten tot in de eeuwigheid na te trappen. En ondertussen maar het 'onschuldige slachtoffer' spelen... :roll:

Nieuwsgroepen als be.radio en be.tv lees ik al niet meer, omdat dit toch maar vuilbakken geworden zijn door de off-topic frustraties van deze persoon. Gelukkig is hier wel moderatie en zal het hopelijk hier zover niet komen.

Geplaatst: 26 mei 2008, 01:40
door pietje666
en euphony gebruikt t netwerk van mobistar? daarom dat ik hier slechte pings krijg naar italiaans/franse/verschillende duitse servers ?

naja ze gaan hier toch niets aan doen en blijven me negeren dus ik schakel over naar dommel binnenkort denk.

Geplaatst: 27 mei 2008, 14:55
door Fustigateur
Groot gelijk pietje. Gooi al die arrogante ISP's (Belgacom, Mobistar, Telent) er nog beter vandaag dan morgen uit. Klant is koning, maar bij die grote ISP's zien ze dat omgekeerd. Je mag blij zijn dat zij jou "willen" leveren. Ga over op Dommel, Edpnet, adsl20, dxadsl, enz. Veel meer respect voor hun klanten. Daar is klant nog wel degelijk altijd koning.

Geplaatst: 27 mei 2008, 16:12
door on4bam
Fustigateur schreef:Veel meer respect voor hun klanten. Daar is klant nog wel degelijk altijd koning.
In your dreams.... En als je genoeg het varken uithangt vlieg je daar ook buiten.

Geplaatst: 27 mei 2008, 16:31
door Fustigateur
Kijk dit is een voorbeeld van zo iemand die zich elke dag bezighield met het versturen van (ongefundeerde) abuses. Feit dat dergelijke personen continu op de man spelen (ook nu weer), en niet antwoorden op de topic zegt veel (zoniet alles) over deze personen. That's what they call real losers. ISP-stalking, een moderne vorm van stalking. Maurice heeft zichzelf ondertussen uitgeroepen tot de bekendste ISP-stalker van het internet. :P

Geplaatst: 27 mei 2008, 16:43
door selder
Wat is de bedoeling van dit topic eigelijk, want dit gaat echt nergens meer over...

Geplaatst: 27 mei 2008, 16:44
door Caey
Ik heb ook mobistar maar inderdaad de dingen die ze proberen(?) aan te leveren werken nauwelijks
Ik gebruik ze gewoon niet, maar ik kan mij goed voorstellen dat dit bepaalde mensen stoort

Geplaatst: 27 mei 2008, 17:14
door Rogue
selder schreef:Wat is de bedoeling van dit topic eigelijk, want dit gaat echt nergens meer over...
Ach, alles wordt duurder hé ... dan begint het volk te morren ^^

Geplaatst: 27 mei 2008, 17:20
door Fustigateur
selder schreef:Wat is de bedoeling van dit topic eigelijk, want dit gaat echt nergens meer over...
Misschien de topic eens lezen? En als je het dan nog niet begrijpt. Tja, dan kan ik er ook niets aan doen.

Geplaatst: 27 mei 2008, 17:28
door Mr.T
Fustigateur schreef:
selder schreef:Wat is de bedoeling van dit topic eigelijk, want dit gaat echt nergens meer over...
Misschien de topic eens lezen? En als je het dan nog niet begrijpt. Tja, dan kan ik er ook niets aan doen.
Een nieuw rondje provider bashen à la Fustigateur. Meer is dit topic echt niet.

Geplaatst: 27 mei 2008, 17:30
door Fustigateur
Dat geldt ook voor die andere Mobistar-klanten die op het internet berichten posten over Mobistar waarbij ze deze provider liever kwijt zijn dan rijk? De waarheid mag gezegd worden, of niet soms?

Geplaatst: 27 mei 2008, 17:38
door Goendi
Hij blijft wel mooi on topic. Welnu, fusti, waar zijn je cijfergegevens? Bronmateriaal? Ik wist niet dat er een tool bestond waarbij je het aantal geposte berichten op het internet in kaart kon brengen, en dan nog eens het percentage relevante berichten kon aangeven?

Na Belgacom & Telenet ben je nu Mobistar klant, hopende dat je daar ook buiten wordt gegooid? :) Weet je, ik vraag me af: wat ga je doen als je bij élk ISP bent buitengegooid? :P Mij niet gelaten hoor, doe zo voort! Iedereen is u liever kwijt als rijk... Zeker als je met zo'n arrogante opmerking naar moderatoren gaat zitten sneren. Op mail groups gaat dat mss, hier zullen ze niet lang zo lief blijven om geen actie te ondernemen :)

Slotje op topic?

Geplaatst: 27 mei 2008, 17:56
door KK
Goendi schreef:Slotje op topic?
Dat lijkt mij nog de beste oplossing. Zoals hierboven reeds aangehaald, dit topic is niks meer dan een zinloos rondje provider bashen.

Geplaatst: 27 mei 2008, 18:59
door Fustigateur
Ja, een slotje er op. Dat gebeurt wanneer men geen tegenargumenten meer heeft. Het staat duidelijk 1-0. :P

Geplaatst: 27 mei 2008, 19:18
door KK
Er bestaan geen zinnige tegenargumenten voor zo'n kinderachtig en zinloos potje provider bashen. Je hoopt hier misschien ook flamewars uit te lokken zoals je dagelijks op usenet doet, maar daarvoor ben je hier aan het verkeerde adres.

In die usenet thread waarnaar je linkt, post je trouwens zelf al onder minstens 2 verschillende aliassen ('fot' en 'brommerke'). Reden ter meer om je onzin totaal te negeren.

Geplaatst: 27 mei 2008, 19:23
door Fustigateur
Er gaan nogal wat topics moeten gesloten worden telkens er volgens jou een provider "gebasht" wordt. Slotje voor mijn part op off topic posters.

Geplaatst: 27 mei 2008, 20:05
door Kartouch
Slotje op Fustigateur als 't aan mij ligt. Dat lijkt me nog veel nuttiger dan een slotje op dit topic.

De toegevoegde waarde van de flames die hij lanceert is compleet Nihil. Verhalen die hij lanceert staaft hij nooit met cijfers en concrete feiten.
Zijn bijdrage op dit forum beperkt zich hoe langer hoe meer tot het nodeloos vullen van tabellen en databanken.

Geplaatst: 27 mei 2008, 20:28
door Rogue
Idd, slotje erop hoor. Providerbashingtopics zijn meer regelmaat dan uitzondering de laatste tijd hier. Moest er nu nog deftig & beleefd geargumenteerd worden... dit is gewoon maar wat met slijk gooien.

Geplaatst: 27 mei 2008, 20:28
door meon
We zijn hier compleet de verkeerde kant uit aant gaan. We zijn weer over mensen (ergo, bezoekers van die forum) bezig ipv het product/bedrijf.

Enfin, de startpost is inderdaad nogal flamerig. We zullen er maar een slotje op zetten, dit topic komt niet meer goed.