Pagina 1 van 1
Recuperatie email adres
Geplaatst: 12 mei 2008, 11:07
door reyntjensw
Ik ben nu al een tijdje overgeschakeld naar dommel en ben daar heel tevreden over maar ik had een email adres bij skynet dat ik eigenlijk terug wil. Ik heb via de admit pagina's van belgacom hetzelfde email adres proberen aanmaken maar dit lukt niet omdat het al bestaat.
Is er een manier om dit adres terug te krijgen?
Geplaatst: 12 mei 2008, 11:14
door Patje
Wss zal je uw eigen adres niet geschrapt hebben voor de overschakeling, beste wat je kan/kon doen is het e-mail adres verwijderen, zodat het niet meer geregistreerd stond op uw naam.
Geplaatst: 12 mei 2008, 11:15
door reyntjensw
Dit heb ik inderdaad niet gedaan, kan dat nu nog gebeuren of is dit telaat?
Geplaatst: 12 mei 2008, 11:22
door Patje
reyntjensw schreef:Dit heb ik inderdaad niet gedaan, kan dat nu nog gebeuren of is dit telaat?
Denk niet dat je nog kan inloggen op uw login gegevens van skynet, zodat je de mailboxen en aliassen kan verwijderen.
dit mail adres zou dan opniew beschikbaar komen, maar vrees dat als uw skynet account geschrapt is je niet meer zal kunnen inloggen met deze gegevens, om nog de nodige aanpassingen te doen.
ik geloof ergens gelezen te hebben dat na een 6 maand het e-mail adres zal vrij komen.
Geplaatst: 12 mei 2008, 11:25
door reyntjensw
Kzal dan nog even gedult moeten hebben, bedankt voor de info
Geplaatst: 12 mei 2008, 12:28
door logion
Een mailadres van een domein via belgacom geregistreerd dan?
Want @skynet.be adressen kunnen toch niet gerecupereerd worden na een overstap?
Geplaatst: 12 mei 2008, 12:50
door reyntjensw
Het gaat om een @skynet adres
Geplaatst: 12 mei 2008, 12:59
door hollebollegijs
reyntjensw schreef:Het gaat om een @skynet adres
als je nu bij dommel bent, zal je op geen enkele manier je @skynet.be adres kunnen behouden. je contract is stopgezet en je kan er niet meer aan.
wil je een @skynet.be adres, moet je een adsl abonnement bij belgacom hebben.
anders zal het niet lukken.
of je vraagt aan een maat die bij belgacom zit en die nog mailbox niet in gebruik heeft, om het daar aan te koppelen.
Geplaatst: 12 mei 2008, 13:01
door reyntjensw
of je vraagt aan een maat die bij belgacom zit en die nog mailbox niet in gebruik heeft, om het daar aan te koppelen.
Ik heb dit gedaan, maar omdat ik het adres niet losgekoppeld heb, kan ik er nu niet meer aan.
Geplaatst: 12 mei 2008, 19:43
door Beostar
das is inderdaad ferme pech... Ik had dit ook en gedurende enkele maanden zal belgacom nog al uw mails ontvangen. Er wordt dus niemand verwittigd dat het adres nietmeer bestaan. Zeer sympathiek vond ik persoonlijk
Geplaatst: 12 mei 2008, 20:08
door Goztow
Tja, je kon zelf verwittigd hebben. En gedurende enkele maanden outlook of wat je ook gebruikt automatisch een antwoord laten zenden op je mails die op dat adres toekomen.
Ik vind het persoonlijk een goed idee om een onafhankelijk adres te gebruiken, zoals Gmail.
Geplaatst: 12 mei 2008, 21:51
door reyntjensw
Dit doe ik nu ook, heb een eigen domein en gebruik de mail daarvan
Geplaatst: 15 mei 2008, 21:12
door Kokki
reyntjensw schreef:of je vraagt aan een maat die bij belgacom zit en die nog mailbox niet in gebruik heeft, om het daar aan te koppelen.
Ik heb dit gedaan, maar omdat ik het adres niet losgekoppeld heb, kan ik er nu niet meer aan.
Ik zit met hetzelfde probleem. Helaas ook te laat om dat adres los te koppelen.
Kunnen ze bij belgacom dat adres niet meer loskoppelen? Heeft iemand dat al geprobeerd? Ik zou het zelf kunne proberen, maar het is voor mijn zus en ik heb haar gegevens niet hier.
Geplaatst: 15 mei 2008, 21:21
door hollebollegijs
Kokki schreef:reyntjensw schreef:of je vraagt aan een maat die bij belgacom zit en die nog mailbox niet in gebruik heeft, om het daar aan te koppelen.
Ik heb dit gedaan, maar omdat ik het adres niet losgekoppeld heb, kan ik er nu niet meer aan.
Ik zit met hetzelfde probleem. Helaas ook te laat om dat adres los te koppelen.
Kunnen ze bij belgacom dat adres niet meer loskoppelen? Heeft iemand dat al geprobeerd? Ik zou het zelf kunne proberen, maar het is voor mijn zus en ik heb haar gegevens niet hier.
stuur eens een mail naar
[email protected] en vraag om dat adres te verwijderen. lukt dit niet, stuur dan een pm naar mij. zal ik het laten doen voor u.
Geplaatst: 15 mei 2008, 21:23
door Zelete
Wel, ik zat vroeger bij Telenet, nu bij Dommel. Ik had dus een @telenet.be adres. Nu heb ik eigenlijk gewoon een GMail. Wat wel handig is, ik heb nu een Digibox, daar kan je ook een email mee aanmaken. Guess what... hetzelfde @telenet.be adres gemaakt natuurlijk
Geplaatst: 17 mei 2008, 23:39
door reyntjensw
Het heeft gewerkt bedankt hollebollegijs!
Re: Recuperatie email adres
Geplaatst: 06 feb 2009, 21:04
door Prop
Ik heb ditzelfde probleem.
Kan er nog steeds gemaild worden naar
[email protected]?