Pagina 1 van 1

Geen belgacom lijn

Geplaatst: 30 apr 2008, 11:17
door HANs
Hoi,

een vriend van me wil homeconnect nemen van Dommel. Nu blijkt dat er geen belgacom aansluiting is. Er moet dus nog gegraven worden.

Als hij die aansluiting bij dommel besteld, zorgt dommel er dan voor dat ze komen graven en een raw copper tot in zijn huis leggen en moet hij hiervoor extra betalen?

Re: Geen belgacom lijn

Geplaatst: 30 apr 2008, 11:23
door hollebollegijs
HANs schreef:Hoi,

een vriend van me wil homeconnect nemen van Dommel. Nu blijkt dat er geen belgacom aansluiting is. Er moet dus nog gegraven worden.

Als hij die aansluiting bij dommel besteld, zorgt dommel er dan voor dat ze komen graven en een raw copper tot in zijn huis leggen en moet hij hiervoor extra betalen?
tot aan de rode lijn betaalt belgacom, de rest betaalt de klant.
aanvraag te gebeuren door dommel bij belgacom.

Geplaatst: 30 apr 2008, 11:34
door HANs
dommel vraagt aan maar wie gaat betalen?
ook dommel?

Re: Geen belgacom lijn

Geplaatst: 30 apr 2008, 11:41
door Maglor
hollebollegijs schreef:
tot aan de rode lijn betaalt belgacom, de rest betaalt de klant.
aanvraag te gebeuren door dommel bij belgacom.

Ik vermoed dat je de "rooilijn" bedoelt? ;)

Geplaatst: 30 apr 2008, 11:42
door cloink
HANs schreef:dommel vraagt aan maar wie gaat betalen?
ook dommel?
Uiteraard niet, dat betaalt de klant.

Geplaatst: 30 apr 2008, 11:45
door Rafken
jaja, de rooilijn,
maar ge hebt het toch begrepen hé :-D

dommel betaalt niets, het is enerzijds belgacom en anderzijds de klant.

Geplaatst: 30 apr 2008, 11:47
door Rogue
cloink schreef:
HANs schreef:dommel vraagt aan maar wie gaat betalen?
ook dommel?
Uiteraard niet, dat betaalt de klant.
uiteraard :roll:

dus jongens binnenkort betalen we niet alleen ons busabbonement maar ook de aankoopprijs van de bus. Hoe moeten ze anders zuivere winst halen uit die dingen.

Geplaatst: 30 apr 2008, 12:33
door cloink
Rafken schreef:jaja, de rooilijn,
maar ge hebt het toch begrepen hé :-D
Euh, van account vergist? :?

Geplaatst: 30 apr 2008, 12:50
door gr4vity
Rogue schreef:dus jongens binnenkort betalen we niet alleen ons busabbonement maar ook de aankoopprijs van de bus. Hoe moeten ze anders zuivere winst halen uit die dingen.
Dit vind ik maar een flauwe opmerking hoor, is toch niet meer dan normaal dat je moet betalen voor een installatie. Of heeft jouw energie leverancier ook al de elektrische leidingen in jouw woonst getrokken?

Geplaatst: 30 apr 2008, 13:53
door Rogue
Van de straat tot in onze electriciteitskast wel ja...

Geplaatst: 30 apr 2008, 14:32
door Rafken
cloink schreef:
Rafken schreef:jaja, de rooilijn,
maar ge hebt het toch begrepen hé :-D
Euh, van account vergist? :?
niks van vergissing.
het veoornaamste is dat het begrepen werd.
vergissing is menselijk hé, en wou even den bolle, een collega overigens, bijstaan.

Geplaatst: 30 apr 2008, 18:40
door xenne
ik vermoed dat je dan Belgacom moet contacteren om het koper te komen leggen, je hebt dan wel min. een contract van 1 jaar aan uw been. de goedkoopste optie is dan gratis installatie van een Discoverylijn aan te vragen : kostprijs = 12 x 6,85. als je de weg via dommel volgt die het vervolgens aanvragen aan belgacom zal je vermoedelijk meer geld kwijt zijn? ik zie ook niet in dat belgacom een lijn gaat komen leggen als je niet van plan bent er een produkt van hen op te aktiveren?

Geplaatst: 05 mei 2008, 21:03
door Fluppeke
ik zie ook niet in dat belgacom een lijn gaat komen leggen als je niet van plan bent er een produkt van hen op te aktiveren?
Volgens mij is belgacom verplicht een lijn te activeren/leggen (raw copper) zonder dat je er een produkt van hen op activeert ( maar bijv dommel homeconect). Toch iets dat het bipt oplegt..
Maar het is idd wel zo dat voor de eigen produkten promo's kunnen lopen voor wat de installatie betreft ...

Om maar te zeggen : BGC kan u en de alternatieve ISP wel kloten op dat vlak